Niks tegen de PVDA kiezer of Job Cohen maar ik ben gewoon allergisch geworden voor Bos. IK vind dat echt geen integere man en ik heb ook echt het gevoel dat het "negatief uitruilen" van de laatste jaren zoals het vaak in de pers genoemd word allemaal uit zijn enge kokertje kwam.
Balkenende is ook geen held maar dat lijkt me in ieder geval nog wel een integer persoon die ook echt denkt dat hij voor het landsbelang bezig is (hoe verklaar je anders dat onvernietigbare optimisme van hem).
Maar Bos daarentegen kreeg ik gewoonweg de kriebels van als hij 1 van z'n gezichten weer eens op TV liet zien.
Snap niet dat de kiezer de PVDA niet zo afstraft als ze bij het CDA lijken te doen. Als er 1 schuldige aan te wijzen was van de val van het laatste kabinet en al het gehakketak van de laatste 2 jaar dan zou ik toch echt eerst naar Bos en de zijnen wijzen.
Maar nee, dat zijn we blijkbaar allemaal vergeten omdat nu die aardige burgemeester van Amsterdam met z'n kop op de poster staat
En dan ook nog Wilders naar 23 zetels Volgende keer stem ik op de partij die alle kiezers eerst een verplichte IQ test af wil laten leggen
Laatst bewerkt: 9 jun 2010