1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Gezinnen van 12 kinderen \o/

2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach toen was 12 veel en vandaag de dag is 4 al veel. Het is maar net hoe je het bekijkt.

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, en ik denk dat het beter is om het vanuit het huidige tijdsbeeld te kijken dan vanuit een tijdsbeeld dat gedomineerd werd door ongelijkheid en seksisme.

..toch?

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    't is toch ook fucking lame om een 'sorry voor de wilderstemmers'-groep op te richten?

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat is daar lame aan? Ik schaam me bijvoorbeeld kapot over wat Wilders zei over de Turkse premier. Wordt een leuke vakantie in Turkije :emo:

7. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat ze zich gaan verontschuldigen voor de mening van een ander, alsof diegene gek is. Je zet hiermee een heel deel van de bevolking voor schut.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ken nog wel iemand die weleens een hele bevolking voor schut zet ;)

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je mag het met veel uitspraken van hem oneens zijn, ben ik zelf trouwens ook. Maar wat hij zegt over de Turkse premier is meer dan waar. Die man is echt gestoord.

10. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, serieus nemen was een betere woordkeuze geweest.
    En als moslims zich voor schut voelen gezet, dan moeten ze zelf een partij oprichten (er is immers al het CDA, alhoewel de PvdA nu ook al zoiets voorstelt)

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar daar gaat het toch niet om? Het gaat mij om de manier waarop ie z'n punten duidelijk maakt. Dat allochtonen vaker in de criminaliteit eindigen dan autochtonen zul je mij niet horen ontkennen.

Op een moslimpartij(die trouwens al bestaat) zit ook bijna niemand op te wachten. Religie en Politiek gaan niet samen. Daarnaast komt het CDA ook op voor de Islam mocht je dat nog niet weten. De Islam past perfect in de conservatieve denkwijze van het CDA.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Democratie houdt op wanneer je stemt op een partij die zelf niet democratisch is. Je stemt op de mening en het beleid van één man, die zaken als etnische registratie wil invoeren. Stel dat we een premier krijgen die zich niets hoeft aan te trekken van de partij achter zich? :x Je kunt altijd wel politiek correct blijven, maar hier houdt het voor mij in ieder geval op. Ik ben er klaar mee om netjes te blijven, want ik zie stemmers in mijn omgeving die op valse onderbuikgevoelens stemmen zonder dat ze weten wat er eigenlijk in dat partijprogramma staat. Dat vind ik schokkend en uiterst zorgwekkend. Sorry, maar er is inderdaad een significant deel van mijn provincie dat ik niet serieus neem.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    We need a Hero!!!

Laatst bewerkt: 17 jun 2010
  14. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

beetje makkelijk om 1 kant van het verhaal te noemen. Wat de media in dit verhaal ook heeft gedaan. Want die premier van Turkije heeft namelijk eerst gezegt: Ik roep alle turken op om vooral niet te intergreren in het buitenland, en ik roep mensen op zich in het buitenland politiek actief te maken en zich af te zetten.

en Het is zo zielig om er maar op door te gaan om hard te schreeuwen dat wilders gek is. Je hebt het gewoon met hem te doen dus accepteer dat. We zijn niet het enige land met een partij die dezelfde ideën heeft. Gister was er een reportage in Denenmarken die hadden een partij met dezelfde ideeën. En wat te denken van Oostenrijk. Die hebben ook een volkspartij. En die hadden een paar jaar geleden Haïder.

en raad eens?? die partijen worden ook steeds groter in het buitenland

Laatst bewerkt: 17 jun 2010
  15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Haha er wordt nu keihard opgetreden door de PvdA.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaal/2010/06/asscher_aya_sofia_moskee_ontru.html

http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2010/06/amsterdam_pakt_boefjes_aan.html

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2010/06/marcouch_zet_lokjoden_in.html

Misschien komt het mede door de PVV die het probleem op de kaart zet, dat zou goed kunnen. Maar geloof me, volgende verkiezingen gaan ze echt geen 24 zetels meer scoren. Want waar zijn de oplossingen van de PVV?

16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik zie zelf ook weinig oplossingen komen in de toekomst van de kant van de PVV. Maar je kan nu toch moeilijk zeggen dat de PVV nog geen oplossing brengt. Ze zitten immers nog niet in het pluche.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar je kan toch wel met goede voorstellen komen? Ik zeg ook niet dat ze nog niks hebben uitgevoerd.

18. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja natuurlijk. Maar op dit moment zal het nog even rustig blijven i.v.m. de formatie enzo. Dan krijgen ze misschien even een half jaartje de kans en dan mogen we door naar Rutte 2 :+

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Fixed O-)

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Die peiling is natuurlijk nergens op gebaseerd. Er is niks gebeurt tussen de verkiezingen en nu, omdat ze nog niet eens aan het regeren zijn. Als het echt niet anders kan dan moeten ze maar samen met de PvdA regeren maar dan wel met de VVD aan het roer, da's nog altijd beter dan andersom. :)

Deel Deze Pagina