Godzijdank heb jij het niet voor het zeggen...
1. De staatsschuld loopt in de honderden miljarden euro's tegen de tijd dat we die hebben afgelost zitten we tientallen jaren verder waarin er te weinig is besteed aan bijv. onderwijs omdat die staatsschuld zo nodig omlaag moest, waardoor er minder hoog opgeleiden zullen rondlopen wat zeer nadelig is voor de economische positie van Nederland.
2. De baten die we hebben van de EU zijn nog altijd groter dan de kosten.
3. Nee de gulden weer terug invoeren is een kosteloze operatie... :{
4. Je wilt toch zeker niet een Amerika kloon worden waar in de afgelopen 30 jaar 24 mensen ten onrechte de doodstraf hebben gekregen???
5. Geniaal! Tolwegen: dat lost de files op!
Ik zie de kilometers lange wachtrijen voor 5 km tolweg al...
6. De dienstplicht is NOOIT afgeschaft. De nederlandse regering kan jou en mij ( tenminste als je 17/18+ bent ) morgen verplichten het leger in te gaan.
7. AAAARGH niet nog een die zonodig het koningshuis weg wil! Wat interesseert jou die paar miljoen nou die daar jaarlijks heen gaan, een koningin kan diplomatiek gezien zeker voordelen hebben.
8. 3 op 1 cel, en je denkt niet dat dat criminaliteit in de hand werkt???
9. Ja dat zal mensen stimuleren om te gaan studeren.... Heb jij enig idee van het belang van hoogopgeleide mensen in Nederland????
10. Ik zie de voordelen niet.
11. Tikje egoistisch om mensen die in levensgevaar zijn niet te helpen.
12. Jij wilde toch de staatsschuld terugdringen? Hoe wilde je dat doen met een project dat tientallen miljarden euro's gaat kosten?
13. Dan weet je zeker dat en het mileu eraan gaat, en we over 50 jaar niks meer hebben, wederom een geniaal plan...
14. Er zijn allang alternatieven voor olie, koolzaad onder andere.
15. Suck-up.
Leer eerst een wat meer over wat er speelt in de wereld voordat je idiote ideeen aan komt dragen die ons alleen maar meer in het slop trekken.
Klik om te vergroten...