1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Poll: Ben jij het eens met de plannen van dit kabinet?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bill Gates 1986, 2 okt 2004.

?

Ben jij het eens met de plannen van het kabinet?

Peiling gesloten op 12 okt 2004.
  1. Ik ben het eens met de plannen van dit kabinet

28,3%
  2. Ik ben het niet eens met de plannen van dit kabinet

65,2%
  3. Geen mening/Anders, namelijk...

15,2%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Daar ben ik het juist mee eens svennies, mensen die fysiek zwaar werk hebben gedaan, jaren hebben gewerkt en dachten prepensieon te krijgen, dit alles afnemen en zodoende de arbeidsmarkt nog groter te maken vind ik asociaal.

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Allemaal leuk en aardig, maar mensen rond de leeftijd van 50 worden natuurlijk zat vertegenwoordigd in Nederland. Zelf heb ik ook respect voor mijn ouders (56 en 57 jaar) en zie ze graag zo aangenaam mogelijk de laatste 25 of 35 jaar slijten 8) (mensen worden redelijk oud tegenwoordig, bij de verzekeraar waar ik werk gaan we uit van een nominale leeftijd van 82!). Maar dat is wel erg duur als dat gaat zonder dat zij nog werk verrichten.

Een bouwvakker, stratenarbeider of andere vakman met en lichamelijk zwaar beroep halen in het algemeen de 65 in het geheel al niet door slijtage. Moet je daar de mensen voor straffen? Nee, je moet een regeling treffen die die mensen beschermt. Zij hebben niets aan een levensloopregeling zoals nu de bedoeling is, maar ook niets aan pre-pensioen. Zij zijn lichamelijk niet in staat arbeid te verrichten, ze gaan niet met pensioen!

Dus mi gaan zowel de vakbond als ook het kabinet de foute richting op. Mijn stem heeft geen van beiden. Wat me wel verbaast is dat jonge mensen van net 20 of zelfs jonger niet kijkt naar de belangen van de eigen doelgroep. Wordt wakker! Jullie (en ook ik) zijn in de minderheid voor de komende 20 jaar iig. Kom op voor je eigen belang en die van je generatie.

Deel Deze Pagina