Ik heb het niet gemist hoor, maar ik wilde graag weten waar jij precies op doelde.
Toch wil ik er nog even op ingaan, ik vind niet dat de VVD of wie dan ook in Den Haag kan worden aangesproken op de schipholbrand. Dat is imo de volledige verantwoordelijkheid van de gemeente, schiphol en degenen die het complex gebouwd hebben.
En tja...Ayaan Hirsi Ali. Ik vind dat Verdonk te veel voor zichzelf spreekt, zonder overleg (ook laatst in haar uitspraak over vice-premierschap). Ik had véél liever Ayaan op de lijst gezien dan onze o zo geliefde Rita.
Ik ga toch VVD stemmen, omdat:
1.) Ik van binnen toch graag liberaal wil stemmen. Geert Wilders gun ik niet meer dan 1 zetel en Marco Pasters gun ik helemaal niks. Dan blijft er weinig over.
2.) Volgens mij stem jij SP? Daar heb ik niets op tegen, zeker niet. Maar ik heb wel wat tegen Groen Links en vooral de PvdA.
Zo weet ik iig wel dat die twee partijen minder kans maken op regeringsdeelname.
Het nadeel van de SP vind ik nu, is dat ze mooi meeliften op het succes van Jan Marijnissen. Fantastisch politicus, zeker, maar dit is kritiek op de politiek in het algemeen. Alles draait zo om die eerste man.
(of vrouw natuurlijk)
Klik om te vergroten...