VVD een liberale ondernemerspartij, PvDA een sociaal democratische middenmoter. Ik vind het allemala niks.
De SP krijgt mijn stem. Waarom? Ik vind VVD lulkoek over vrijheid, die geen vrijhied is vreselijk irritant. Het wordt tijd dat mensen op basis van intelligentie en eigen mogelijkheden kansen krijgen en niet op basis van de financiële situatie van ouders.
Wat het kabinet de afgelopen tijd heeft uitgespookt was contraproductief, onze economie had al veel eerder aan kunnen trekken. Ik wil, als iemand met een redelijk salaris, graag mee betalen voor een sociaal Nederland.
En het CDA, tja... De hypcocrisi en non argumenten van deze partij vind ik treurig. Ze presteerden het werkuren te verhogen (waardoor je dus minder banen krijgt en werkloosheid), vervolgens werkloosheid aan te pakken met het verlagen van uitkeringen, hetgeen ze stimuleren noemden (en dit alles terwijl er gewoonweg geen banen waren) en ze stuurden allerlei lui naar sociale werkplaatsen, om vervolgens doodleuk te concureren met andere bedrijven, wat dus meer werkloosheid opleverde. Met zulke onbenullen wil ik geen vier jaar verder.
Bij de VVD weet je dat je een werkgeverspartij hebt, dus dan kun je zulke shit verwcahten. Het CDA probeert rechtse maatregelen sociaal te noemen. BAH!
Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2006