Ik gebruikte hoofdletters als stijlvorm om cynisme duidelijk te maken. geschreven cynisme werkt vaak niet dus gebruikte ik hoofdletters zodat er de nadruk op ligt. Als je mij een klein kind wil noemen dan steek ik je met plezier de tong uit. Neem nog een lollie en martel je cavia, want iemand een klein kind noemen is een stuk kinderachtiger dan hoofdletters gebruiken om cynisme te duiden.
Ik lees wel eens de Elsevier en het is overduidelijk een opiniërend blad. Elke vorm van verslaggeving is gekleurd maar Elsevier behandelt alles vanuit een duidelijk rechtse invalshoek. Inplaats van in te gaan op hetgeen ik daadwetrkelijk zeg, roep je dat het onderzoek klopt omdat het als een goed blad gezien wordt. Totale non argumentatie. Als je me iets wilt laten zien, toon me het hele rapport dat ik zelf inmiddels gevonden heb.
En mijn laatste zin, dat was een verwijzing naar het grondbeginsel van de VVD. Ik overdreef daar uiteraard. Als jij gewoonweg de wijsheid mist om daar doorheen te kijken en eigenlijk niks meer kunt dan je infantiele tongetje uitsteken en me klein kind noemen zie ik dat als teken van zwakte.
De gemeente is ook een deel van de overheid. Je zou overigens ook dat rapport kunnen lezen in plaats van het stukje in Elsevier. Dit is zeker de bron van Elsevier?:
http://www.regioplan.nl/gfx/content/1398 Klantenanalyse Voedselbanken.pdf
Let op hoe Elsevier de kopjes heeft verandert, de termen verandert en er een eigen draai aan geeft. Die eerste zin, moeite doen voor werk. Waar staven ze dat op? Het anatal mensen dat in een reïntegratieproject zit?
Waar studeer jij trouwens? (Ik kan je een interessant keuzevak aanraden van samenwerking/hanze en rug, iets met Media en gekleurdheid daarvan).
Klik om te vergroten...