1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Poll] Wie wint Euro 2004 in Portugal?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 1 jun 2004.

?

Wie wint dit jaar het EK?

1. Nederland

68 stem(men)
    25,5%
  2. Frankrijk

63 stem(men)
    23,6%
  3. Duitsland

9 stem(men)
    3,4%
  4. Spanje

17 stem(men)
    6,4%
  5. Italië

31 stem(men)
    11,6%
  6. Engeland

17 stem(men)
    6,4%
  7. Portugal

30 stem(men)
    11,2%
  8. Anders, namelijk...

32 stem(men)
    12,0%
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of juist niet. In een topper durven vaak beide partijen geen initiatief te nemen.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat een einde of niet jongens ? Engeland was de 2e wel beter maar helaas. Had Beckham gescoort was de wedstijd beslist. Typisch is wel dat de bijna slechste man van het veld 2x moest scoren.

Enigste positieve van deze avond. Frankrijk zuigt en wordt dus echt geen EK.

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Erg gave wedstrijd en erg bizarre einde.

Frankrijk zuigt inderdaad en ik blijf bij mijn standpunt dat Griekenland de halve finale/finale/Europees Kampioen kan worden :)

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Frankrijk zuigt waar hebben jullie het over!?! Frankrijk was constant in balbezit en de enige reden waarom ze niet veel kansen konden creeeren was omdat de Engelsen zich inbouwden! Ik heb nog nooit een nationale ploeg zoveel lange ballen zien geven als Engeland, nota bene op Owen en Rooney, de kleinsten van het veld. Zidane had weer een paar gouden touches en als het niet voor die houthakker Gerrard was dan had Zizou zo door die verdediging van Engeland heengeprikt. Dit Frankrijk komt nu pas op gang!

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dit Frankrijk komt helemala niet op gang. Als je wat vaker Frankrijk ziet spelen is je opgevallen dat ze altijd zo spelen. De aanval was gewoon ronduit slecht. Het middenveld was de eerste helft goed maar Zidane heb je de 2e helft helemaal niet meer gezien (tot in de blessuretijd dan :9). Best goed van de "beste speler" van de werled dat je na 45 min al kapot gespeeld bent. Als Frankrijk de kwart finales haalt is dat ook meteen het eindpunt. Balbezit zegt niet dat je goed bent. Engeland speelde gewoon slecht en Frankrijk was niet veel beter. Kortom ze moeten dan heel snel en heel vel gaan groeien anders is het zo afgelopen. Ik heb trouwens nog geen 1 team gezien die voldoende gepresteerd heft behalve Griekenland dan.

6. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn ook nog maar weinig wedstrijden gespeeld:p

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Alle teams waarvan ik dacht dat ze ver zouden komen, hebben de in de eerste wedstrijd al verloren.
    Eerst Portugal en gister Engeland (op Engeland heb ik overigens gestemt).
    Ik vond de wedstrijd Frankrijk-Engeland ook maar matig. De enige goal aan Engelse zijde was vanuit een vrije trap, en dat gold ook voor Frankrijk (een vrije trap en een penalty). Alleen in het laatste kwartier kwam er nog wat spanning in.

8. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik vond het helemaal geen onredelijke wedstrijd, alleen zeer weinig kansen dat wel...

En dat goals uit vrije trappen gescoord worden, zijn het daardoor minder aantrekkelijke goals?!

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het zeker geen saaie wedstrijd nee. Maar echt spectaculair is anders. Daarbij had het eerste doelpunt aan de franse kant voorkomen kunnen worden door gewoon bij de 2e paal te gaan staan als keeper, in plaats van achter het muurtje bij de 1e.

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Is een beetje moeilijk uit te leggen. Het komt erop neer dat ik het liefste een goal zie, waarvoor van te voren een aanval is opgebouwd. Maar ik ben het met je eens dat de goal van zowel Zidane als van Lampard om in te lijsten waren.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij de vrije trap had de keeper hem makkelijk kunnen hebben. Toen je die replay van achter de goal zag bleek dat de bal 1 meter langs hem werd geplaatst.

12. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen best naar dat hij de bal in een andere hoek verwachtte en daardoor dus op zijn verkeerde been kwam te staan. Jah, die ballen gaan dan net ff te hard om dan je standbeen nog te veranderen en nog te duiken naar die bal...

Owh en dan nog wat...Ik kijk nu al uit naar de wedstrijd Denemarken-Zweden. Dit is denk ik de belangrijkste wedstrijd voor Poule C...

Italië zal geen zware dop hebben aan Bulgarije. Tegen Zweden moet ik het nog maar ff zien. Maar ik ga ervanuit dat Italië wel doorgaat, dus de andere kanshebbers op een plaats in de kwartfinale zijn dan toch Zweden en Denemarken. Het zal mij benieuwen!!!

Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Natuurlijk was de 5-0 wel een beetje geflateerd. Het was niet zo dat Zweden Bulgarije heeft weg gespeeld. Bulgarije heeft was pech gehad maar ze hebben ook goede kansen gehad helaad gingen ze er aan de andere kant allemaal in voor ze. Maar het was iig wel een leuke wedstrijd om naar te kijken.

14. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop dat Italië eerste word of niet doorgaat. Als Italië tweede word, moeten we er in de kwartfinale tegen (als we eerste worden, waar ik persoonlijk van uit ga).

Italië moet dan van zweden winnen, want als het op doelsaldo aankomt, dan heeft Zweden een lekkere voorsprong.

Wel knap trouwens dat 4 doelpunten gescoord zijn door spelers die in Nederland doorbraken (Larsson bij Feyenoord, Zlatan bij Ajax en Allbäck bij Heerenveen). Hopen dat dat ook morgen gebeurt dat er ten minste 4 doelpuntenmakers Nederlandse 'Roots' hebben

15. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Owh owh owh, wat heeft Griekenland het mooi gedaan hè... Portugal en Spanje zitten nu echt met een probleem want hun duel zal moeten gaan bepalen wie doorgaat!!! Griekenland heeft genoeg aan een gelijkspel tegen Rusland ( wat imo zeker wel moet lukken ) en Spanje heeft genoeg aan gelijkspel tegen Portugal...

Portugal moet winnen!!! oooooooeeeeeeeeh I love the way poule A goes!!

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zelfs al verliest Griekenland kunnen ze nog makkelijk door gaan.

17. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    Nou...dat ben ik niet met je eens...Als Portugal wint met alleen al 1 doelpunt verschil...en Griekenland scoort niet, dan gaan ze er op doelsaldo uit. Want Portugal en Griekenland hebben nu allebei 3 goals voor en 2 tegen...Dus opzich heeft Griekenland helemaal nog geen zekerheid hoor!!

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    NEEEEEEEEEE !!!! Onderling resultaat telt. Portugal en Griekland evenveel punten betekend dat Griekenland door gaat omat Griekenland heeft gewonnen van Portugal. Zou het nou gelijk geweest zijn dan ging het op doelsaldo aan.

19. The Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH :9 Sorry dat wist ik niet :) whahah die reactie :) NEEEEEEEEEEEEEEEE :D:D echt grappig :D

20. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Maar ik hoorde gister op TV dat als Nederland gelijk speelt tegen de Tsjechen en als Duitsland-Tsjechië 2-2 word, dat Nederland er dan uit ligt, ongeacht het resultaat tegen Letland. Omdat het onderlinge resultaat telt, zei adriaanse ofzo.

Maar ik snap het niet:
    Stel dat NL, DUI en CZE allemaal gelijk spelen tegen elkaar en winnen van Letland:
    Duitsland wint met 1-0, Nederland met 5-0 (voorbeeldje, geen realiteit, vrees ik)

NL - 5 pnt doelsaldo: 7 - 2 (1-1 cze, 1-1, dui)
    DUI - 5 pnt doelsaldo 4-3 (2-2 cze)
    CZE - 5 pnt doelsaldo 4-3 (2-2 CZE)

Wat heeft Adriaanse dan te zeuren over onderling resultaat, die blijft gelijk, iedereen speelt gelijk en het Doelsaldo van Nederland kan stijgen en hij zeurt over ongeacht het aantal Nederlandse doelpunten.

Deel Deze Pagina