1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Poll] Wie wint Euro 2004 in Portugal?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 1 jun 2004.

?

Wie wint dit jaar het EK?

1. Nederland

68 stem(men)
    25,5%
  2. Frankrijk

63 stem(men)
    23,6%
  3. Duitsland

9 stem(men)
    3,4%
  4. Spanje

17 stem(men)
    6,4%
  5. Italië

31 stem(men)
    11,6%
  6. Engeland

17 stem(men)
    6,4%
  7. Portugal

30 stem(men)
    11,2%
  8. Anders, namelijk...

32 stem(men)
    12,0%
  1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Frankijk wint... let op mijn woorden! Ik ben natuurlijk voor Nederland, maar ze gaan het niet redden. Tegen Duitsland was het prut, en dat zal niet anders worden de komende wedstrijden.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Duitsland en Tjechië hebben in hun onderling duel meer goals gescoord als Nederland. Nederland heeft dan 2x 1-1 terwijl Cze en Dui 2-2 hebben gespeeld.

3. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Jahoor wat een vuile naaierij is dat dan zeg!! Daar mogen weleens andere regels over komen dan vinnik want dit slaat dan nergens op :confused:

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het ook dat doelsaldo voor onderling resultaat moet gelden.

Als Dickertje zijn opstelling drastisch wijzigt ten opzichte van Dinsdag, dan heb ik er nog vertrouwen in.

Ik heb Zenden de hele wedstrijd niet gezien, dus die zekrs eruit. Niemand snapt ook waarom Roy Makaay er tegen de moffen niet in mocht. Hij kent de Duitsers. Er spelen ook een aantal Tsjechen in de Bundesliga, dus ik neem aan dat Roy zaterdag wel mag spelen.

van Nistelrooij was niet super, maar die durf ik er niet uit te halen. Overmars mag er van mij in, Sneyder en van Hooijdonk in de basis. Pas toen Overmars, Sneyder en van Hooijdonk erin kwamen, kwam Nederland echt los, dus waarom niet met die lui beginnen. Makaay erin, v/d Vaart eruit, Kluivert erin als wissel als Ruudje niks doet. Frank de Boer in plaats van Fredje Bouma. Zo moeten we toch langs de Tsjechen heen kunnen. Mijn verhaal is wel vaag, maar toch moet Nederland de volgende ronde kunnen halen.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nederland traint iig met een paar nieuwe spelers voor de basis elf. de Boer, Makaay doen waarschijnlijk mee tegen Tjechië. Ik zie trouwens ook liever op doelsaldo.

6. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    de Boer, Makaay, Sneijder en van Hooijdonk please in de basis, Dick.

Wat nu met Robben, was die weer fit of beter ofzo, kan hij nog iets leuks?

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk net naar Frankrijk zie ik alleen maar "niet-blanke" spelers. Alleen Barthez is blank. rest is allemaal import. Ik weet nog dat ze ooit samen met Duitsland porblemen hadden met de Nederlandse spelers van de eilanden.

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    wel opvallend dat veel mensen/media ineens weer positief tegenover een eventuele basisplaats van f de boer aankijken.

het lijkt mij ook beter, stam pakt koller op (heeft hij al vaker gedaan) en de boer verzorgt de opbouw, tegen duitsland zag je steeds cocu en davids inzakken om de bal op te komen halen en de opbouw te verzorgen, hierdoor kom je al meteen een mannetje te kort op het middenveld.
    ik had bouma toch sterker ingeschat qua opbouw

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bouma had wel wat goede lange passes maar hij deed helemaal niet mee aan de opbouw. Alleen maar steeds de lange bal naar voor. Nederland is juist het beste als ze zelfs het spel van achteruit opbouwen.

10. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    En wat dacht je van The Man of France, Zizou?!?! Is dat ook een donkere speler, die import is ;)!! Pires is ook blank....Vieri is ook blank...

Maareuhm i i g ik moet zeggen dat Seedorf weer fit is en dan ook volledig weer meetraint!! Dus misschien een basisplaats voor één van de beste spelers van Milaan?!?! Laten we het i i g hopen!

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zidane's ouders komen uit Algerije. Dus min of meer is hij ook import.

12. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Zidane is zelf ook in Algerijë geboren, Bhartez in Monaco

13. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    den-bul was een bruute wedstrijd en er waren 2 mooie goals:) en ook al die gele kaarten:p

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop wel dat Dikko NIET met de oude garde gaat spelen. en het liefst ook niet met de zwarte garde, want die spelen ook niet top.

In de verdediging: Heitinga. Stam, F. de Boer, Cocu

Middenveld: Robben, Sneijder, van der Meyde, Overmars

Spits: van Nistelrooij, van Hooijdonk

Alternatief: Roy Makaay in plaats van een van de spitsen of Makaay ten koste van een middenvelder.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    The Man of France (op dit moment de slechtste speler of France maar dat ter zijde) zijn ouders komen uit Algerije. Pires stond op dat moment niet in de basis en Vieri tja die speelt dit jaar nog steeds voor Italië. Je kunt beter nix meer zeggen....

Van Hooijdonk is geen starter dat is iemand die een wedstrijd kan breken hij is dan ook veel beter als invaller.

16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom moet de wedstrijd gebroken worden, het ging pas goed toen Overmars, Sneijder en van Hooijdonk erin zaten. Moeten we eerst heel lang wachten totdat we achter staan en dan toch nog zorgen dat we gelijk komen te staan? Gewoon die in de basis, Pierre kan toch ook hele wedstrijden domineren bij Fenerbahce.

17. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat denk ja van van der vaart op het middenveld?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat Pierre het goed doet bij Fenerbahce zegt helemaal nix. Kijk eens naar Ruud bij Man U. Daar is hij een wereld speler. In het Nederlands elftal is hij een gemiddelde speler. Er is dus een groot verschil tussen speler in het team en in het nationale team. Bij Nederland is van Hooijdonk gewoon veel beter als invaller en als basisspeler is hij niet veel hoor.

19. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Wat denk je van de wedstrijden die Rafael verneukt heeft? Tegen Duitsland was hij ook niet top. Robben of Overmars zijn geen slechtere vervangers dan Rafael

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, Ruud kan bij Manchester hele wedstrijden spelen en in Oranje ook

Pierre kan dus hele wedstrijd spelen en hij is zowel bij bahce goed als in Oranje

Deel Deze Pagina