1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Poll] Wie wint Euro 2004 in Portugal?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 1 jun 2004.

?

Wie wint dit jaar het EK?

1. Nederland

68 stem(men)
    25,5%
  2. Frankrijk

63 stem(men)
    23,6%
  3. Duitsland

9 stem(men)
    3,4%
  4. Spanje

17 stem(men)
    6,4%
  5. Italië

31 stem(men)
    11,6%
  6. Engeland

17 stem(men)
    6,4%
  7. Portugal

30 stem(men)
    11,2%
  8. Anders, namelijk...

32 stem(men)
    12,0%
  1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie nu net dat Zweden gelijk maakt tegen Italië, mocht dit 1-1 blijven, wat moet er dan in de volgende wedstrijden gebeuren om Italië uit te schakelen?:

Italië - Bulgarije
    Zweden - Denemarken

Ik snap het trouwens wel dat Italië van Bulgarije niet gaat verliezen of gelijkspelen.

Als Zweden en Denemarken gelijkspelen en Italië wint, dan hebben de 3 ploegen allemaal 5 punten, maar het gaat dan om onderling resultaat, hoeveel moet het worden dan zodat beide scandinavische ploegen doorgaan? 2-2 ofzo?

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als Denemarken en Zweden de volgende wedstrijd gelijk spelen, ligt Italië eruit. Zal wel een salonremise worden dus :). En dan moet Italië niet met al te grote cijfers winnen.

3. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Onderlingresultaat met gescoorde doelpunten voorop. Dus 2-2 is beter dan 1-1. Italie moet sowieso winnen

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, Denemarken en Zweden moeten 2-2 spelen heb ik gehoord net op TV. Zouden Denemarken en Zweden dit af kunnen spreken om 2-2 te spelen? Het is niet supersportief, maar het is niet verboden. Zou leuk zijn, dan moet Nederland, ALS we door gaan tegen een van de Scandinaven. Da's makkelijker dan tegen Italië.

5. Ik vind die opstelling niet belangrijk! Speel gewoon met de beste spelers en een 4-4-2 opstelling. Niet telkens veranderen.

Ik weet het medicijn voor het Nederlands Elftal: VASTIGHEID

6. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    EN als Italie 2-0 wint van Bulgarije en Zweden en DEnemarken 1-1 spelen dan komen hebben DEnemarken en Italie precies hetzelfde gespeeld. Volgens komt er dan loting :D

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dan kijken ze wie het beste doelsaldo heeft.

8. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga voor zweden. Ik ben ook namelijk voor ze.

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, want met 2-0 en 1-1 hebben Denemarken en Italie alle 3 de wedstrijden precies hetzelfde gespeeld.

Maar daarna kijken ze eerst neer de UEFA coefficient: punten gehaald in de kwalificaties voor WK 2002 en EURO 2004 gedeeld door aantal wedstrijden.

Als dat ook nog gelijk is kijken ze naar, jawel naar het Fair Play klassement.

En als dat ook nog gelijk is wordt het loten

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet helemaal waar. Eerst kijken ze nar het onderlinge resultaat. Dan naar het aantal doelpunten voor. Dan kijken ze eerst nog naar het resultaat tegen de nummer 4 uit de poule.

11. Wat doen ze!! 2-0 voor en nog verliezen...

Wat een domme wissel van Advocaat. Toen Robben eruit was ging het vééél slechter!

BAH!

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dick kreeg sms van zijn vrouw dat hij robben eruit moest halen ofzo. Wat een *** wissel :mad:

13. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Nederland kan het nu vergeten.

Tsjechie gaat al zeker door, ze gaan tegen Duitsland vast met vooral hun 'reserves' spelen zodat ze de basisspelers besparen voor de kwartfinale.

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nedved speelt sowieso niet (waarom zou die ook), dus we kunnen het inderdaad bijna zeker vergeten.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het lag er echt niet aan dat Robben eruit ging hoor. Het probleem was Bosvelt en de rode kaart van Heitinga. Maarjah nu kunnen we het wel vergeten en moeten we hopen op een gelijkspel van de Duitsers tegen de Tjechen.

16. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bosvelt was inderdaad erg, ik had hem geeneen keer gezien in de wedstrijd toen hij erin kwam. Ik had eigenlijk van Hooijdonk in gedachte die in zou vallen, want verdedigen kan nederland niet en vooral niet op de '0' spelen.

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben heel benieuwd naar de krant morgen, en dan vooral waarom Advocaat Robben heeft gewisselt, terwijl die geweldig speelde? En dan tegen Bosvelt?

18. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Spanje wint aangezien Spanje erg goed voetbal speelt.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb net nog ff met Jan gechat en hij vind ook dat Dick met de staf schuldig was aan het verlies van Nederland. Hij vond dat Dick ontslag zou moeten nemen.

20. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wie is jan?

Deel Deze Pagina