1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Poll] Wie wint Euro 2004 in Portugal?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 1 jun 2004.

?

Wie wint dit jaar het EK?

1. Nederland

68 stem(men)
    25,5%
  2. Frankrijk

63 stem(men)
    23,6%
  3. Duitsland

9 stem(men)
    3,4%
  4. Spanje

17 stem(men)
    6,4%
  5. Italië

31 stem(men)
    11,6%
  6. Engeland

17 stem(men)
    6,4%
  7. Portugal

30 stem(men)
    11,2%
  8. Anders, namelijk...

32 stem(men)
    12,0%
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De volgende landen lijken mij kanshebbers:
    Zweden, Frankrijk, Engeland en Tjechie

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je denkt toch niet serieus dat ALS Nederland al doorkomt ze met 3-1 van Zweden winnen? 8)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zweden heeft een kans maar als ze bv tegen Nederland spelen en Nederland speelt zoals tegen Tsjechië dan heeft Zweden heel erg weinig kans. Ik denk zelfs dat als Nederland zo blijft spelen als ze door gaan ook daadwerkelijk EK worden.

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Mag ook wel weer is na 16 jaar...

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    dat duitsland _0/

dit wordt gewoon het ek van nederland, ze gaan nu heerlijk de kwartfinale in en laten alles achter zich

ik weet zeker dat nederland de zweden gaat verslaan zaterdag, daarna wordt het lastiger met waarschijnlijk frankrijk volgens mij

nu in ieder geval dolgelukkig!!!

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat is er met DAT Duitsland? :+

7. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij bedoelde hij dag Duitsland, er staat een zwaaind handje achter _0/

En ik denk dat het 3-1 voor Zweden word.

Door Tsjechie zit Nederland nu in de kwart-finale.

*respecteerd Tsjechie _O_

8. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    bedoelde idd daG, typte waarschijnlijk verkeerd door mijn euforische stemming O-)

we worden kampioen !!! _O_

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik zeg jullie, Denemarken gaat gewoon kampioen worden (alhoewel ik liever nederland zie winnen)

10. Darkpunker NL

Darkpunker NL CoD4: 3.06 k/d ratio

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, nee man, wij worden geen kampioen. Zweden, Tsjechie, Portugal, Frankrijk of Engeland, maar Nederland? :confused:

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    we kunnen zweden best hebben

12. Ik denk dat Tsjechië kampioen word

13. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    GOH jij zei zeker ook dat Nederland met 3-0 ging verliezen van Letland of niet? en dan duitsland met 10-0 ging winnen van de tjechen ,whahaha optimistisch blijven en je ziet het!!!

Pff, ik ben bang dat we de tjechen in de finale tegenkomen en dat het dan knap moeilijk gaat worden,

enne:

OLE OLEE OLEE OLEEEEE, :) Nederland is gewoon al het meest gekozen, we zijn met z'n allen wel optimistisch!! LOLEEE

Laatst bewerkt: 24 jun 2004
  14. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    NOu Suc6 tegen Tsjechië dan met je Denemarken :9

15. gaizka

Leuk Bevonden:
    10
    @ darkpunker: lekker makkelijk, jij noemt gewoon alle landen, zo kan ik ook voorspellen wie er gaat winnen :+

ik blijf er gewoon bij dat geen 1 land nog zoveel indruk op mij heeft gemaakt als nederland tegen de tsjechen. het team staat eindelijk, en de aanvallers zijn in vom (alleen v d meyde kan nog iets beter)

ik verwacht ned, tsjechie, frankrijk en engeland in de halve finale
    daarna wint ned van engeland en frankrijk van tsjechie

4 julie ned-frankrijk, en worden we europees kampioen _O_

16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    |:- Geen enkel land uit jouw rijtje is onverslaanbaar voor Nederland. Ik zeg niet dat ze het winnen, maar het is niet onmogelijk.

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Als Nederland speelt naar wat ze kunnen, moet Zweden niet te moeilijk zijn. Daarna Portugal of Engeland. Beide zijn pittig, maar ik heb dan toch liever Portugal, alhoewel ik denk dat zd het niet zullen redden tegen de Engelsen. Halve finale zou al leuk zijn en misschien finale tegen Frankrijk of Tsjechië. Van die laatste moeten we kunnen winnen als jij kijkt hoe we er zaterdag tegen speelden.

18. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    IDD jah, en dan maar hopen dat we dezelfde scheidsrechter hebben als degene die altijd de finales fluit op grote toernooien: Coulina ( zoiets schrijf je dat toch?! )

Dan maken we misschien nog wel een veel betere kans tegen de Tsjechen want ook Advocaat heeft nu weer van zijn fouten geleerd....

Maarjah voordat we de Tsjechen tegenkomen kan het alweer te laat zijn om de poule-ronde recht te zetten...maar daar geloven wij niet in OF WEL SOMS!!!

19. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, Pierluigi Colina als scheids, da's de beste een meest eerlijke scheids die er is.

Frank de Boer mag er van mij wel in blijven, in plaats van Bouma of van Bronckhorst. Seedorf is niet slecht, maar hij raakt nooit, dus daar zou ik eerder Sneijder of Overmars voor in de plaats zetten en van der Meijde doet ook niet wat ie moet doen. Daar zou ik Kluivert of Makaay voor in de plaats zetten.

20. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch liever Engeland, Portugal kan veel beter omgaan met technisch vaardige spelers terwijl Engeland daar veel meer moeite mee heeft. Dat gaf trouwens ook de doorslag bij NL - LET. Zij konden de technische truukjes niet goed verwerken en bij Tsjechië en vooral Duitsland werd dit veel minder gedaan waardoor ze meer grip hadden op de wedstrijd. Top prestatie van de Letten trouwens ik hoop dat ik een paar van die jongens terug zie in de nederlandse competitie. Vooral de keeper heeft skills hij weet zijn lichaam goed voor de bal te krijgen. Bij TSJ - LET waren het meer poborsky,koller en nedved die het verschil maakte...

Deel Deze Pagina