1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Poll] Wie wint Euro 2004 in Portugal?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 1 jun 2004.

?

Wie wint dit jaar het EK?

1. Nederland

68 stem(men)
    25,5%
  2. Frankrijk

63 stem(men)
    23,6%
  3. Duitsland

9 stem(men)
    3,4%
  4. Spanje

17 stem(men)
    6,4%
  5. Italië

31 stem(men)
    11,6%
  6. Engeland

17 stem(men)
    6,4%
  7. Portugal

30 stem(men)
    11,2%
  8. Anders, namelijk...

32 stem(men)
    12,0%
  1. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd beter de boer, die kan tenminste opbouwen en kan net zo goed/slecht verdedigen als die bouma :confused:

ik denk dat italië t wordt, een zeer goede verdediging met oa cannavaro en nesta, een zeer goede regisseur in totti en altijd een wereldspits die maar 1 kans nodig heeft: vieri/inzaghi

ik hoop dat er ook weer een verassing gaat komen, bijvoorbeeld letland of zweden die ver gaan komen...

na deze afgang tegen ierland maakt t me eigenlijk geen ruk meer uit of nl er uit gaat :mad:... ik denk daar morgenvroeg waarschijnlijk weer anders over maar kben nu chagrijnig :D

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Die speech van Cocu was idd.echt _O_
    Onder zulke omstandigheden nog zo'n positief verhaal neerzetten; ik zou na zo'n wedstrijd uit schaamte niet meer uit mijn woorden kunnen komen.
    Het komt wel goed hoor met het NL elftal, mits ze via de vleugels gaan spelen met Robben en van der Meyde..... jullie hebbben zelf gezien dat dat het meeste gevaar oplevert. Maar nee, die *&^*!(#% van een Advocaat houdt vast aan 'de ruit' |:-

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    allebei stomme en voorspelbare opstelling, ik ben voor een 3-2-4-1 of 3-2-3-2 systeem

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Italie wint het EK.
    Griekenland komt heel ver.

NL vliegt er in de 1e ronde uit.

5. Ik denk dat Nederland pas gaat presteren als het echt tegen Duitsland moet spelen. Ik denk dat het tussen de oren zit. Ze denken:"Ierland maken we wel ff in". Vooral die multimiljonairs hebben dat en dat is een slechte gedachte.

6. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    jep.. precies..
    waari k me ook aan erger is dat er nu opeens 16 miljoen bondcoaches rondlopen in nederland... laat onze Dik het nou maar doen.. Hij zal wel weten waar hij mee bezig is..

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als hij de kennis heeft........waarom laat hij het dan niet zien??? :cool:

8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Laten we het in ieder geval hopen dat het wat word. Dick is volgens mij niet de slimste, maar wie ben ik omdat te zeggen. De wedstrijd voor het EK erachter komen dat het tog niet werkt :/

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Frankrijk zuigt gewoon hard. Zindane en Henry zijn goede spelers de rest is vrij weinig waard. WK wonnen ze alleen omdat de scheidsrechters weigerde Frankrijk 3 rode kaarten geven en gaf er maar 1 in de wedstrijd tegen Kroatië. Dit was gewoon doorgestoken kaart omdat Frankrijk thuis speelde. In de finale speelde ze tegen Brazilië dat door Nederland in de finale kaopt gespeeld was en nix meer voorstelde.

Frankrijk op het EK. Het stond 1-0 voor Italië. 2 minuten extra tijd en de schieds laat 6 min doorspelen. Frankrijk scoort in de 6min van de extra tijd. Ronduit belachelijk. Wederom niet verdient. Frankrijk nu stelt al helemaal nix voor. Gehaalde resultaten waren eerder geluk dan goed voetbal. Dat hebben ze wel op het WK in korea bewezen, want daar speelde ze cker niet slechter als op het EK en WK waar ze wonnen.

Nederland is ook niet fantastisch, maar ze zullen ongetwijfeld GEEN ruit gaam spelen. Ook verwacht ik dat Kluivert en van Nistelrooy weinig minuten gaan maken op het toernooi en dat Advocaat Makaay en van Hooijdonk gaat gebruiken met Robben als invaller. Dit zou iig verstandig zijn, want aan Kluivert en van Nistelrooy hebben we niet veel.

Ohjah, mensen die op Frankrijk stemmen hebben echt geen verstand van voetbal kijk alleen als eens naar de keeper :9

@Masterchief: Griekenland zal met een beetje geluk 1 punt kunnen halen tegen Rusland maar dat is dan ook het maximale.

Laatst bewerkt: 6 jun 2004
  10. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    heb je wel eens van pires, viera en makalele gehoord?...

ik heb niet op frankrijk gestemd maar het draait niet alleen om de keeper, ze hebben 4 topverdedigers ervoor staan dus dan maakt die clown in het goal geen zak uut

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Verdediging is juist het grote probleem van Frankrijk. Middenveld en Aanval zit wel snor. Waarom denk je dat ze elke oefenwedstrijd met het zelfde middenveld en voorhoede spelen en telkens nieuwe verdedigers ??

Pires en Makalele zijn wel redelijk maar niet voor europees top niveau. Viera is zeker wel goed maar hij maakt wel veels te veel overtredingen op belangrijke momenten.

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat is juist de kracht van Vieira. Hij is gewoon een rots op het middenveld, maar ook rotsen kunnen verslagen worden. Maar hij is dan tactisch genoeg om een overtreding te maken op zo'n moment.

En wat je zegt over Pires vind ik een beetje raar.. als die man in vorm is, is hij dodelijk op de linkerflank. En behalve Robben ken ik niemand die dat gevaar kan halen, dus wie is dan topniveau? Tuurlijk heeft ie ook zijn mindere periodes..

Frankrijk heeft inderdaad een mindere verdediging, maar nog altijd mensen die hun vak verstaan. Zolang ze voorin ook maar enigszins de smaak te pakken krijgen heeft Frankrijk amper een verdediging nodig. Frankrijk wordt gewoon weer Europees kampioen.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    We zullen zien. Ik zeg dat ze de 1e ronde niet overleven. Kwaliteit bij maar 4 á 5 spelers is niet genoeg. Ook heeft Frankrijk net zoals Nederland geen collectief dit mede door de scheiding tussen de blanke en de donkere spelers.

Wat ik bedoel bij Vieira is dat hij juist vaak op de verkeerde momenten de overtredingen maakt en daarbij ook nog vaak kaarten op loopt.

En als hij in vorm is ALS. Als Nederland in vorm is zijn ze bij uitstek het beste van de hele wereld. Helaad maken ze dit niet waar. Maar ALS......

14. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    Pires geen top niveau??? zie je m wel is bij arsenal spelen, hij is een van de betere aanvallers op dit ek... hij is de derde man in het franse elftal na zidane en henry 8)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als de man in vorm is, is hij wel redelijk maar dan ook niet meer dan dat. Top niveau ??? Laat me niet lachen. Hij komt niet eens in de buurt.

16. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Of Nederland gaat het heel slecht doen en komt niet langs Tsjechië en Duitsland en verliezen de eerste ronde of Nederland gaat het uitmuntend doen door Duitsland met 4-1 te verslaan, tsjechië met 1-0 en Letland met 3-0. Nederland zal Duitsland uiteindelijk in de finale weer ontmoeten en met 2-0 duitsland weer opzij zetten.

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga voor portugal :eek:.. zeer goed team als je het aan mij vraagt:eek:

18. CapaX

CapaX ...

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland! Kwalificatie en oefenduels spelen ze altijd bedroevend slecht, maar als ze eenmaal begonnen zijn met het Ek of WK spelen ze ongelofelijk goed.

Ps: Als die Advocaat die arrogante hufter van een Kluivert nou eens thuis laat....

19. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    de topscorer aller tijden thuis laten... :confused:

laat m lekker een arrogante hufter zijn, als ie maar scoort

20. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    En dat doet ie niet meer, omdat ie arrogant is geworden, dus dan kun je hem toch maar beter thuis laten. Vroeger scoorde die wel, nu niet meer

Deel Deze Pagina