[Poll] Wie wint Euro 2004 in Portugal?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 1 jun 2004.

?

Wie wint dit jaar het EK?

1. Nederland

68 stem(men)
    25,5%
  2. Frankrijk

63 stem(men)
    23,6%
  3. Duitsland

9 stem(men)
    3,4%
  4. Spanje

17 stem(men)
    6,4%
  5. Italië

31 stem(men)
    11,6%
  6. Engeland

17 stem(men)
    6,4%
  7. Portugal

30 stem(men)
    11,2%
  8. Anders, namelijk...

32 stem(men)
    12,0%
  1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Daar verloren ze ook veel in de voorbereiding

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voorbereiding is ook om uit te proberen. Nederland verliest nu wel maar op zich hebben ze een redelijk team. De Duisters hebben echter veel nieuwe spelers die nog lang niet goed op elkaar ingespeeld zijn. Bijna het hele team is nieuw na het WK2002. Bij Nederland voetballen sommige spelers toch al jaren met elkaar.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    lol toch nog 42 mensen die denken dat Nederland gaat winnen :p Ik ben al blij als ze de 1e ronde doorkomen. Italie gaat trouwens kampioen worden

4. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie niet wat iedereen in het nederladnseftal ziet :{ ze zouden zich moeten schamen naar de 0-1 nederlaag op ierland

5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Eentje die er nog minder verstand van heeft dan ik. Verliezen in de voorbereiding is echt geen schande. Net wat Gforce zei, ze kunnen een beetje testen, zie de wedstrijd tegen de Faroer vooral. Bovendien doet Nederland het rustiger aan, want België, Faroer en Ierland gaan niet naar het EK, dus die hebben niks te verliezen. Nederland doet het dan ook rustiger aan om blesures te voorkomen. Als Nederland gewoon de selectie als tegen Schotland inzet, dan kunnen we echt wel ver komen.

6. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    die ieren deden het ook rustig aan, die zaten al met hun hoofd op een tropisch eiland... ze waren al in de vakantiestemming... waarom denk je dat zo zo'n b-team hadden opgestelt...

in welke opstelling dan ook, nl zou toch sowieso moeten winnen van het b-team van ierland of niet soms??? al spelen we 2-3-5 ofzo (kunnen we eindelijk al onze spitsen tegelijk uitproberen :D)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je gaat er ook niet vol op in, in die wedstrijden. Het kan dan voorkomen dat je ster spelers geblesseerd raken ofzo en dat wil je natuurlijk ook niet. Ik denk dat de oefenwedstrijden maar op 70-75% gespeeld worden. De andere teams hebben zoals gezegt werd nix te verliezen. Deze kunnen dus voluit gaan.

Ik vind nog steeds jammer dat Nederlands beste speler niet durft te vliegen.

8. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    tegen ierland was gewoon een zwakke trieste schaamteloze vertoning en als er niet snel verbetering komt wordt het hele ek niks voor nederland.

9. Ik denk dat een nederlaag tegen Ierland wel goed is voor het Nederlands elftal. Als zij hadden gewonnen, dan was er helemaal niks aan de hand en dan hadden we de Nederlaag wel tegen Duitsland gekregen.

Ik vind dat niemand zich druk moet maken om een nederlaag in een oefenwedstrijd. Ik denk dat juist deze multimiljonairs pas goed worden als er meer druk op een wedstrijd staat. En dat is geen lulkoek wat ik hier vertel. Kijk maar naar de kwalificatie Nederland - schotland. De heenwedstrijd dachten ze: "We winnen dit wel" gevolg: verlies door onzorgvuldig, balverlies enzovoort. De return dachten ze: "Nu word het toch wel belangrijk" gevolg: een zeer goede wedstrijd met (ik meen) 6 - 0 winst.

Let op mijn woorden: Het komt nog wel goed met het Nederlands elftal. En dat is nog zacht gezegd. Niet dat ze het EK winnen, maar ze zullen minstens 4e worden.

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2004
  10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk spelen ze niet voluit in deze wedstrijden. Dit zijn testwedstrijden, om taktieken en opstellingen uit te proberen dus. Dit werkt schijnbaar niet, dus zullen ze met iets anders moeten komen.

11. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    Bergkamp _O_

dan hebben we geen discussie meer: kluivert voorin en bergkamp eromheen _O_
    dat was een paar jaar geleden echt een koningskoppel *)

12. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, echt jammer dat Bergkamp is gestopt. Hem hebben we echt nodig, zeker nu Nederland wat minder presteerd. Maar het is helaas niet anders...

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij moet zich niet zo aanstellen. De kans dat je in de auto verongelukt is 100x zo groot als in een vliegtuig.

14. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Portugooooooalll gaat winnen. Die Dick Advocaat kan GEEN opstelling maaken. Wie haalt het in z'n hooft om Paul Bosvelt op te roepen die oude bok. En nog meer van dat soort dingen!!! Portugal speelt thuis dus die gaan winnen.

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heeft die dat gedaan omdat Bosvelt de enige is die zo goed is op die positie én goed kan samenspelen met de rest van het elftal. Als je echt iemand wilt dumpen, gooi F. de Boer er dan uit. Die heeft z'n beste tijd onderhand allang gehad.

En ja, Bergkamp moet terugkomen! _O_

16. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten gewoon een jongere coach zoeken:confused: die dick advocaat kan er niks van:mad:

17. Cruiyff hebben we nodig!!!

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben geen landverader O-)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die is te laf. Hij durft niet te falen dus neemt hij de taak niet op zich :confused:

20. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft t vroeger al 3x aangeboden maar toen wou de knvb (lees rinus michels) het niet, michels was bang dat er een andere, meer succesvoller coach zou komen dan hij zelf...
    ik vind t terecht dat ie nu nee zegt... hadden ze vroeger maar wat slimmer moeten zijn...

Deel Deze Pagina