1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Poll] Wie wint Euro 2004 in Portugal?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 1 jun 2004.

?

Wie wint dit jaar het EK?

1. Nederland

68 stem(men)
    25,5%
  2. Frankrijk

63 stem(men)
    23,6%
  3. Duitsland

9 stem(men)
    3,4%
  4. Spanje

17 stem(men)
    6,4%
  5. Italiƫ

31 stem(men)
    11,6%
  6. Engeland

17 stem(men)
    6,4%
  7. Portugal

30 stem(men)
    11,2%
  8. Anders, namelijk...

32 stem(men)
    12,0%
  1. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat al erg goed met Portugal :9 Paar minuten gespeeld en nu al 0-1 achter...denk dat ze het nog wel rechtzetten hoor...;maar het is niet het mooitste begin wat je je kan wensen als thuisland!

2. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook gestemt op frankrijk. zijn tog 't beste denk ik..

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zoals het er nu uitziet zal een underdog ver komen (griekenland staat nl voor), maar ik denk dat tsjechie veel kans maakt

4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Zit hier met mijn Griekse vlag om me heen en ik breng denk ik geluk want Griekenland staat met 0-2 voor tegen Portugal :cool:

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ze hebben gewonnen. Daar gaat heel me poul A voorspelling. :p Maarja, ze lieten dan ook veel beter voetbal zien dan Portugal, dus verdient..

6. mars15

mars15 Guest

ik had juist 2-1 portugal voorspeld haah maarja

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat een bullshit. Griekenland speelde goed jah maar Portugal was gewoon slecht. Maar als je 1 wedstrijd wint kom je dan al ver ? Nog eerst nog een wedstrijd winnen om verder te komen in de poule. En dat tegendoelpunt in de blessure tijd kan dan nog wel eens tegen zitten.

8. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Zijn maar 3 wedstrijden. Griekenland (Yeeej :) ) heeft de eerste al gewonnen. Als de andere 2 straks gelijkspelen, hebben ze al een leuke buffer voor de overige 2 wedstrijden.

Griekenland en Spanje gaan in Poule A door.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja als ze de poule door komen houd het door ook meteen op.

10. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Nee hoor, ze zijn sterk. Geen sterspelers maar wel een goed samenwerkend team.
    Ze halen de halve finale.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Grapjas. Ga maar geld in zetten dan. Kun je heel rijk worden. Kijk 1x een stunt kan misschien. Ze moeten eerst nog punten weten te halen tegen Rusland volgende wedstrijd. Als ze daar geen punten halen wordt het al moeilijk. Kwart finales gaan ze er gewoon uit. Ik weet dat je fan van ze bent maar je moet wel realistisch blijven.

12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha! Als er een ding onverspelbaar is is het wel voetbal. Griekenland maakt geen grote kans, maar ze hebben echt wel EEN kans op een halve finale. Net als Nederland overigens.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De kans dat ze de halve finale halen is zo klein dat ik hem niet als kans zie. Zelfde kans als dat Ruud morgen 7x scoort.

14. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Wat was die Christiano Ronaldo een nutteloze pingelaar deze wedstrijd.

Wat was trouwens de uitslag bij Spanje-Rusland.

15. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    1-0 voor Spanje :)

16. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk Spanje of Engeland, tenzij Nederland de kans krijgt te groeien in het toernooi... maar op het moment hebben we een team met topspelers, die helaas allemaal op een solo tour zijn...

17. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    @ gforce: duitsland werd in '96 europees kampioen, en niet tsjechie zoals jij beweerde...

de grote kanshebbers zijn nederland, frankrijk en spanje
    tsjechie en italie zijn de outsiders

portugal wordt enorm overschat, normaal gesproken hadden ze inderdaad een goed kans gemaakt maar scolari heeft een hele rare selectie samengetseld. als porto de cl wint stel je toch zoveel mogelijk spelers van dat team op :confused: scolari heeft daarentegen niet eens vitor baia geselecteerd en verkiest de over zijn top zijnde rui costa boven deco...
    verder is figo ook bij lange na niet meer de speler van 2/4 jaar geleden, hij probeert een beetje de cruijff te zijn door alle ballen op het middenveld op te halen. cruijff deed er echter altijd iets goeds mee, figo verliest de bal 9 van de 10 keer of schiet hem over...

het zou ook best wel eens kunnen dat engeland vanavond gaat stunten tegen de fransen, gelijkspel moet er toch wel in zitten

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij Engeland is het altijd het zelfde probleem. Ze hebben een enorm sterk team. Vooral de verdediging is erg sterk. Op technisch niveau ontbreekt er nog wat. Toch laat Engeland het altijd op een eindtoernooi afweten. Hun kwaliteit komt nooit naar buiten. Ik hoop toch dat Engeland van Frankrijk wint. Op kracht zouden de Engelsen kunnen winnen. Frankrijk heeft een zwakke en trage verdediging. Spelers zoals Owen zouden hier gebruik van moeten maken. Laten we hopen dat Ericksson hem dan ook opstelt.

19. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Yes, dan had ik het goed voorspeld in de poule op school *)

20. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond engelanad frankrijk, dit gaat volgens mij een goede wedstrijd worden *)

Deel Deze Pagina