1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Polsbandjes voor het goede doel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Master Of Blades, 3 jan 2005.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wed vor 100 piek dat dat waar is. Strax een of ander bandje voor de zeebeving. Dat is nu zoal zeker 90% zeker man. Eej shit, er is er nog geen voor de slachtoffers in Irak. Ik vind het maar stom die bandjes. Alleen die gele vind ik goed. Doe dan 1 grote verkoop actie, want er zijn ook gewoon mensen die er geen fuk om geven en daarom dus ook geen bandje willen dragen maar miss wel gewoon wat geld geven als je langs de deur met iets komt ofzo. Miss, ik zou het niet weten.

2. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0

dan kun je het hebben over iemands spelfout,maar bij mij schrijf je verdiend nog altijd met een d en niet met een t op het eind.
    dat bedoelen ze ook met respect voor iedereen.
    loop niet op een ander te zeiken als je zelf het zelfde doet!

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    'Wow dat heb je goed gedaan' is dankbaarheid of iets in die geest.

Respect is alleen maar het 2e wat je zegt, het (leven en) laten leven. Het is heel erg makkelijk om te zeggen: "Laat hem eerst maar z'n respect verdienen, daarna krijgt hij het pas." Hiermee zeg je in feite dat je iedereen die je niet kent met een soort afstandelijkheid of vijandigheid benadert.
    Ik probeer naar iedereen respect uit te dragen, dus ook iedereen die hierboven genoemd is. Nee, dat is niet altijd makkelijk maar als je geen respect zaait zal er ook geen respect in de wereld komen.

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wat is eigenlijk resect? Een leeg woord dat iedereen anders interpreteert. Volgens de een moet je respect afdwingen volgends de ander is het iets dat nog het meest lijkt op niet neerkijken op anderen. Het respect dat rappers gebruiken is helemaal vaag.

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Snel, bel de internetpolitie, we hebben hier een moraalridder!

6. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de internet politie toch liever mailen :)

7. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Fok!: Nu ook blauwe polsbandjes voor Sri Lanka

Ben je helderziend ofzo :) zelfs de kleur is goed

8. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    eey heh hebben balde en ik toch maar weer goed gedaan 8)

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hmmm, geel en rood maakt oranje. Nu komt blauw erbij dus de volgende polsbandjes zijn respectievelijk groen en bruin :)

10. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    oooh my god :D dat word een regenboog :p

11. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik laat mn armen binnenkort medisch oprekken denk ik, anders passen alle bandjes niet om mn armen.

@ DoNaLd {duck}: Leuk, in je ondertitel moeten we geven aan giro 555 voor Azië en je avatar wil dat we op giro 555 geven aan Afrika?

12. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik zoek al een ander :+

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm zo'n oranje bandje is misschien toch wel leuk, gewoon laten zien waar je voor staat, de samenleving tegen zinloos geweld.

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Jij snapt het volkomen NIET. Oranje staat voor Respect, rood tegen zinloos geweld. Het probleem is dat er velen een bandje dragen om er bij te horen

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik zou eerder willen zeggen dat Tco het totaal wél snapt. :cool:
    Zoals TheWalrus al zei is respect voor iedereen iets anders, maar elkaar niet zomaar de hersenpan inslaan valt er zeker onder.

Of hij heeft zich in het kleurtje vergist. Dan snapt hij het nog steeds, maar vergissen is menselijk.

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het over die bandjes he jongens !!! Denken jullie nou ook niet dat er nou nog zo'n bandje komt voor azie?

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ehhm, lees jij de threads wel door voor je een reply geeft??

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jij ook!

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Waarom stel je dan een vraag die al net gesteld is? :{

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, oranje en rood verschilt niet veel nee. Hij heeft ook gelijk, zo'n bandje opzich is een goed initiatief, maar het misbruik dat er van gemaakt word (niet respecteren, meedoen aan hype, etc) is gewoon slecht.

Het bandje Respect2all werd ook veel gratis weggegeven (ik las hier dat Albert Heijn dat deed, ik kreeg hem gratis van Randstad uitzendbureau, terwijl ik daar al jaren niet meer kom). Zo brengt het wel geld op voor een goed doel hoor:confused:

Deel Deze Pagina