1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Poolse supporters gewapend naar Nijmegen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 16 okt 2003.

1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Kleinschalige incidenten zoals bij NAC - Ajax etc reken ik niet mee.

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het valt me op dat iedereen blijkbaar vergeten is dat het zelfs bij de amateurs tegenwoordig nogal vaak uit de hand is gelopen. Daar hebben soms complete veldslagen plaatsgevonden.

Laten ze om te beginnen maar eens stoppen met het toelaten van het uit publiek. Heel jammer van het verlies van inkomen voor stadions en het feit dat een groot gedeelte van de supporters de dupe wordt van het gedrag van een kleine groep, maar ik zie niet zo goed in wat anders nog werkt.

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het hier niet over kleinschalige evenementen, misschien is het in de eredivisie rustig daar heb ik weinig zicht op maar in de eerste divisie is het elk weekend prijs. Dan gaat het niet over grote veldslagen maar over groepjes van 20- 50 man. En ook bijvoorbeeld feyenoord heeft overzees in de oefen wedstrijden nog redelijk hun naam hoog gehouden.

4. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff reageren hoor. De supporters van utrecht en f'nerd zijn begonnen met het zeggen dat ajax een jodenclub is en dergelijke. Ze hadden bijvoorbeeld spandoeken waarop ajax stond geschreven met jodensterren en een hakenkruis. Dit speelde zo'n beetje in de jaren 70 en 80. Toen heeft de F-side de naam joden als geuzennaam aangenomen. Dus het is niet ajax zelf geweest die met de naam joden is begonnen. En inderdaad zoals al gezegd de ajacieden trekken zich eigenlijk niks aan van het hamas geroep. Bij voetbal onstaan emoties en daar kan ook geweld bij komen. Alleen loopt het soms uit de hand en dat is verkeerd. Maar je hebt ook twee soorten hooligans: de ene houdt echt van zijn club en steunt zn club en als er iets gebeurd bijv. als de me onnodig hard optreed gaat hij door het lint. En je hebt hooligans die echt niet voor het voetbal komen en alleen gaan om te knokken. Vooral die laatste groep is natuurlijk verkeerd bezig, maar zoals eerder al gezegd heeft dat niks met voetbalvandalisme te maken. Zo en nu heb ik zere handen;)

Deel Deze Pagina