1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Popstars The Rivals!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door X-Commander, 12 dec 2004.

1. Victor

Victor Guest

Het is altijd met dit soort progamma's dat de mensen die winnen 2 maanden populair zijn en daarna vergeten.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ach ze melken het hele id weer helemaal uit.Ik heb het nooit leuk vinden en ik zal het waarschijnlijk ook nooit gaan warderen ook

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik vindt dit hele "zoek de nieuwe artiest" show KUT.Idols/Rivals maakt me niet uit, geef mij maar een normaal progamma.

4. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
  5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het een walgelijk programma. Die jury vind alles geweldig. En die Beau van Ervendoorns vind zichzelf heel grappig en "hip".
    Ik heb zojuist op the box het nummer van Raffish gezien. Ik vond het een verschrikkelijk nummer, erg saai en overcommercieel. Ze hadden ook allemaal 10 lagen make-up op, niet om aan te zien.

Maar ik ben bang dat ze wel de nummer 1 halen. Je ziet tegenwoordig al in de Top40 dat het vooral kinderen zijn die nog singles kopen (Chipz met 1001 Arabian Nights op nummer 1??? Hoe is dat mogelijk...) en die kinderen zijn makkelijk onder de indruk van zoiets als Popstars.

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Super walgelijk programma....
    Die mensen kunnen voor geen meter zingen vooral die wijfen niet.........

7. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Rotzooi is het. Ergste is dat er constant maar veel mensen naar blijven kijken waardoor het slaagt... heel jammer. Dat Idols zal binnenkort vast weer beginnen, wordt ik ook schijtziek van. Blij dat Popstars nu voorbij is. :mad:

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    lianne is idd skattig, maar ik vind die van de meiden beter(song)

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    wat mij altijd opvalt is dat de nummer twee meer hits maakt dan de nummer een bij Idols...

kijk maar naar jim en jamai
    boris en maud
    will young en gareth gates

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij had boris van maud gewonnen toch?

11. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Boris won inderdaad. Van Maud hoor je bijna niets.

12. ianthe

ianthe XBW Promobabe

Leuk Bevonden:
    0
    van boris wel dan ik tel maar 2 singles van hem iemand die er nog meer kent? :p en maud ja dat liedje wat ze nu heeft is niet geweldig maar ik vond haar beter dan boris, blegh gladjakker :{

13. MoparHotrod

MoparHotrod 351 cui Cleveland

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schijt echt heel hard op popstar rivals of welk ander programma dan ook over 'hippe en coole' jongeren die het wel gaan maken als mediageile hoeren!!!
    .......ik ga dus zeker de volgende keer kijken.

14. MoparHotrod

MoparHotrod 351 cui Cleveland

Leuk Bevonden:
    0
    Klitoris Klitulaar,

Hij kan niet zingen, maar neukt als een tijger...............KEEP THE HOLE ALIVE!!!!!!:confused:

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hulde!

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nou ja, boris kan dus wel zingen. Die gats heeft een geweldig bereik, miste bijna nooit een noot en heeft zijn ademhaling perfect onder controle. Dit in tegenstelling tot Jamai en Jim waravan de eerste zingt als een kinderen voor kinderen koorknaap en de tweede beter neusfluit kan gaan spelen. Boris zuigt verder wel, maar stemtechnisch kan je niks op hem aanmerken.

Popstars the rivals kijk ik niet, nou ja, ik zag het één keer en vond het niks. Mooie vrouwtjes maar zingen is niet echt hetgeen ze moeten doen (naakt dansen is meer de term).

17. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn idee word Popstars ook veel minder bekeken dan idols?

18. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    dat klopt !

19. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij idols hadden ze tenminste nog maud: zeg er erg goed uit én kon goed zingen. Ik weet niet hoe het bij Popstar: the Rivals zit, maar volgens jullie hebben die lui een kutstem en zagen ze er niet echt geweldig uit.

20. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Vast een kwestie van smaak, maar maud ziet er echt niet uit. En zingen kan ze al helemaal niet, die single was echt het foutste nederlands talig nummer van dit jaar :confused:. Hopelijk volgende single ietsjes beter ;)

Deel Deze Pagina