1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited GamePlay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoneCrusherrr, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk dat ik der ook weer heen ga met een stel vrienden ook al was vorig jaar (04) niet zo veel aan, Je moet toch ierder jaar als trouwe member van xbw De XboxWorld stand bezoeken :cool:

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest, dus ik kon het niet vergelijken met '03. Maar toch vond ik het wel vet, ik had het inderdaad wel wat groter verwacht. Op tv zie je natuurlijk al die events in Tokyo enzo en dan valt het een beetje tegen:) Maar ik ga wel weer, het was achteraf wel echt gaaf om er te zijn. Ik had nog bijna een dikke surroundset gewonnen trouwens vorig jaar. Voor degenen die er niet waren, ze gingen grote prijzen uitdelen en het criterium was de kleur van je onderbroek:p Als je op het podium kon laten zien dat je de kleur aanhad die ze zochten mocht je de bijbehorende prijs mee naar huis nemen. En bij groen hadden ze bijna mij gekozen, want er staken er maar weinig hun vinger op. Zeiden ze dat ze deze keer een meisje zochten... Wel een Xbox-t-shirt en allerlei goodies mee naar huis genomen uiteindelijk.

3. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben er de afgelopen 2 jaar geweest. En ik vond het wat minder worden. Het hele evenement is wat aan de kinderachtige kant en ik denk dat het meer bedoeld is voor de wat jongere onder ons en de hardcore gamers. Ik kan iig niet zo wild raken van een paar nieuwe spellen die je er mag spelen en de rest van de puberale entertainment. Vooral Halo2 was vorig jaar gewoonweg een belachelijk gedoe.

4. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zondag wel gaan, maar wat is er dan? Want je hoort allemaal van die dingen die op zaterdag zijn, vooral de TMF games awards.

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vorig jaar had ik t niet helemaal in de gaten gehouden, en toen was ik dus te laat.. dit jaar ga ik wel denk ik..

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    ff een vraag;

De kaarten zijn toch allang uitverkocht ? Zoja, das raar, want ik kreeg pas te horen dat er een nieuwe gameplay kwam ... toen de kaarten al uitverkocht bleken te zijn !

Maar goed, als het waar is ga fijn naar de GameXpo toe :) Ook veel dicht bij me huis :cool:

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Als de Gamepro mij nog even die kaarten in me brievenbus schuift ga ik ook naar de GameXpo.
    Veel beter lijkt mij dan de Gameplay.

8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de GameXpo dan precies en verschilt het veel van de Gameplay??
    Ik ga iig dit jaar voor het eerst naar de Gameplay, lijkt me ook wel leuk.

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is als het goed is op de HCC dagen in Utrecht, en hier is ook een hele hal ingericht met allemaal games enzo, de GameXpo dus

En aangezien ik toch met m'n pa naar de HCC dagen ga, kan ik ook meteen ff langs de Xpo wandelen :)

GameXpo

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik was eigenlijk niet van om naar de gameplay te gaan, maar me vrienden gaan allemaal en hadden al een kaartje voor me gekocht.

ik trouwens ook wel zin om op xbox 360 te spelen. en natuurlijk handtekening van ed :cool:

ben ook naar de gameXpo geweest, dat was wel leuk en groot

11. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    als ze maar niet weer zoiets flikken, zoals vorig jaar met halo 2 (dat was echt diep triest, wil je 1 minuut halo 2 spelen? ga dan janken als een hond en hoop dat je een pasje krijgt)

12. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik gad dit jaar ook naar de gameplay heb er wel zin in :)

13. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    de enige reden zou misschien zijn om te kijken naar games voor de 360
    ik ben vorig jaar geweest
    de intree valt mee
    maar als je dan eerst 25 euro moet betalen voor de trein
    dan vind ik het niet waard
    vorig jaar had ik het na 1 uurtje wel gezien
    en het enige wat ik heb gespeeld is fifa 2005
    ik kwam voor halo 2 maar ik ben geen mongool die daar staat te schreeuwen om te mogen spelen
    aan research op internet heb je volgens mij meer

14. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja vorig jaar was wel wat triest met die Halo 2 stand, maar daar stonden wel de meeste gamers.Toch een kwestie van een stukje marketing, erg slim.

Dit jaar ga ik zeker weer heen, en dan voornamelijk om te kijken Ubisoft voor games heeft, en gaat brengen naar de huidige Xbox en de Xbox360

15. JeePee

JeePee Guest

Zijn er ook een soort van competities?
    Dat hoop ik wel. Dat je op de codemasters stand nog iets van DTM2 kan spelen ofzo.
    Dan hoop ik natuurlijk wel dat ik wat kan winnen :cool:
    Weet iemand dit?

16. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar was Doom3 toernooi geloof ik..Plantronics organiseert dat.

17. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    nou daar heb ik niks van mee gekregen
    dan moet je denk ik connecties hebbe om daar aan mee te doen

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er misschien ook heen met crew uitje *)

19. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich wil ik er wel heen maar het vervoer is een beetje een probleem..
    Vorige jaar was het in Utrecht en kregen ik een twee vrienden het voor elkaar dat een ouder ons wilde brengen. De terugreis gingen we met de trein. Dan is het goed te doen kwa kosten
    Maar nu het in Amsterdam is wordt het toch iets lastiger...Eens kijken wat ik geregeld krijg

20. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen dat je er op de X360 kan spelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina