1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited GamePlay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoneCrusherrr, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat er een mc donalds of ander restaurant in de rai zit?

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het wel. Anders vreet ik de dichtsbijzijnde patatzaak leeg...}:]
    BTW check mijn ava

3. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de vorige Gameplay hadden ze ook allemaal friet stands enzo staan. Dus eten moet er wel zijn!

Ben zelf erg benieuwd in welke hoeveelheid Microsoft met de 360 aanwezig is. Niet hetzelfde lamme gezeik als vorige keer met Halo 2... Dat zou gewoon erg jammer zijn.

Verder ben ik benieuwd hoe groots het nou allemaal echt is. Kan niet meer wachten :)

4. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop vooral dat het niet al te druk is bij de xbox 360 stands. Maar dat zal wel weer. En ik hoop natuurlijk op vele mooie goodies.

5. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    nog 2.5 dagen

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    hehe

Heb echt zin om heen tegaan. Neem me PSP mee en me broer (:+) en heel wat vrienden. Dus het gaat zeker gezellig worden. Heb echt zin om PGR 3 tegaan spelen en om kingtuur ff teverslaan natuurlijk, uhuh O-) 8)

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    hoop stiekem dat ze er faceplates voor de 360 weggeven net als op de E3:D
    bij de 360 stand zal het wel super druk worden, maar dat is niet anders, ik neem lijm mee en als ik dan eindelijk kan spelen plak ik snel mn handen aan de controller vast en als ze dan willen spelen hebben ze pech:D

8. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik hoop ook op toffe goodies en dat er een beetje veel 36 pods zullen zijn :D

9. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Ik schat die kans op heel onwaarschijnlijk.

10. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Indeed, en die pod's, die moeten toch ook allemaal worden meegenomen ergens vandaan,,, let it be. Zouden er dan ongeveer 300 pods staan?

11. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    ik denk een stuk of 20 met een 360

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    das wel heel weinig, er zijn al 10 verschillende spellen op zn minst, en dan met 10000 man op 20 360's spelen, dat wordt wel heel lang wachten:mad:

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop echt dat ze een stuk of 50 van die dingen eer zetten, dan kunnen er tenminste nog wat meer mensen spelen inplaats van de hele tijd de zelfde personen.

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Als ze maar niet meer gaan loten net als bij Halo 2... Dan bekijken ze het maar!

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik denk ook niet dat er meer dan 20 staan. Andere jaren waren er ook niet zoveel consoles. En het is natuurlijk geen Xbox 360 beurs. Het wordt gewoon stervens druk, dus je moet echt niet verwachten dat je zo ff achter een 360 plaats kan nemen. Als je dat wilt, moet je gewoon heeeeel lang wachten. PU Gameplay is natuurlijk leuk, maar best wel kleinschalig. Je moet niet met te grote verwachtingen erheen gaan, dan wordt je alleen maar teleurgesteld. Net als ik vorig jaar. Dit jaar weet ik wat ik kan verwachten, dus ga er niet vanuit dat ik aan de beurt kom. Spellen voor andere consoles zijn natuurlijk ook leuk om mee te spelen. Als iedereen bij de 360 staat, kan ik lekker de rest checken :D

16. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    jah oke maar ik wil tog wel ff op de 360 spelen

weet iemand trouwens hoeveel mensen er komen?

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Genoeg :+

Morgen de Gameplay. Heb gisteren al flink zitten te gamen *PGR2. Hoop dat ik ver kom in het PGR 3 competitie :cool:

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ze nou echt bijna alle games hebben bij de frs stand?

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Bel de FRS zou ik zeggen, hoe moet hier iemand weten wat voor games ze mee nemen:confused:

20. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    En dan moet ik het treinkaartje (herfsttour), 2 combokaarten en het eten betalen, terwijl je mij mee neemt? :{ Hahahaha... nee tis al goed.

Ow als je 2 PSP'ers in de trein ziet met een shitload aan PSP stuff zijn wij dat. 8)

Laatst bewerkt: 11 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina