1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited GamePlay 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoneCrusherrr, 17 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net nog een kaartje gescoord bij primera :)

2. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De HCC dagen = een hele grote computerbeurs waarbij je allemaal goedkope computer onderdelen kan kopen. Ook zijn er wat presentaties en is er de relatief kleine gameXpo (soort mini PU alleen dan wat minder commercieel)

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik was echt al weken op zoek naar kaarten maar bij de FRS bij ons was hun binnen een paar uur door zijn vooraard heen dus ik ga niet:mad: :mad: :mad: :mad:

4. DuckyWarrior

DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net terug, vond het wel oké. Hen zeker 1 uur achter de Xbox 360 gestaan. Call Of Duty is geweldig! Maar daarin tegen vind ik King Kong echt een heel saai spel. Wel mooie beelden maar niet leuk.. Het eigenlijk wel meer verwacht. Ook heb ik nog 2 T-Shirtjes van EA kunnen scoren in een grote chaos van duwen, trekken en vangen.

5. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

you really should do better than that !

WELKE games waren er

HOE WAS...

Ghost Recon 3
    PGR3
    PDZ
    etc
    etc.. ?

6. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    en moest je lang wachten om iets te spelen?

7. JeePee

JeePee Guest

Het was echt vet.
    PGR3 was _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
    Ik ben overtuigd: Ik ga ook een X360 kopen!

8. titan1980

Leuk Bevonden:
    33

kom op mensen, als ik morgen geweest ben heb ik toch een partij video's en fotos mee... jullie kunnen toch wel ff vertellen HOE de games waren en welke games!!!8)

Werd er goed opgelet of er werd gefilmd?....

9. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook net terug en heb 2 Xbox 360 games gespeeld, Dead or Alive 4 en Kameo. Kameo was toch wel erg tof, heb co-op gespeeld. Ik weet zeker dat het genieten geblazen wordt straks op Xbox Live. Dat spel heeft lekker veel sfeer en knisperende graphics. Ik hoefde niet zo lang te wachten voordat ik dit spel kon spelen. Skate riep de mensen naar het podium en de hele massa ging :) Maar over het algemeen moest je erg lang wachten om te kunnen spelen. Bij Dead or Alive moest ik lang wachten. Maar het was het zeker wel waard. Was wel ff wennen, speelde toch iets anders dan Ultimate. Lisa speelt erg lekker. En grafisch is het dik in orde, veel mooier dan Ultimate. Heb ook nog ff gekeken naar Perfect Dark en Project Gotham racing 3. Zag er goed uit, maar meer kan ik er niet over zeggen.

10. mars15

mars15 Guest

ben ook geweest heb Condemned gespeeld wou wat is dat mooi en eng ook maar wist natuurlijk niet waar ik heen moest in het level. en dan nog 20 mensen achter je die wouden spelen.. was er als 1e bij de xbox 360.. we konden net weg van de fifa afdeling en toen stond ik bij de xbox 360 en toen gingen de deuren open. paar duizend man de zaal in gerend...

heb mooie fotos gemaakt komen vandaag online

Iemand uit omgeving Rotterdam die een kaart wil kopen voor morgen ! goedkoop

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ook net terug. Teleurgesteld in de Xbox360 games. Kameo viel me heel vies tegen. Verder was Mario Kart wel HEEL vet! Heb ook nog een toffe Xbox360 armband gescoord en een headset van het podium opgevangen. Ook is mijn DS versiert met handtekeningen van de PU en Gameplay crew. Alleen die van Ed moet ik nog een keer hebben. Morgen nog een dag :)

12. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man, Kameo was erg leuk. Wat vond je dan tegenvallen?? Mijn verwachtingen werden wel waargemaakt :)
    Ik heb ook 2 Xbox 360 armbanden, zijn zeker wel tof. Voor de rest heb ik geen goodies. En ik ben nog op de foto geweest met 2 boothbabes, was wel leuk *)

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Kerel King Kong is echt super man :eek: Ga niet naar de PUGP maar waarschijnlijk wel naar Hcc :)

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Gratis stuff?? t-shirts?? armbanden???

En hoe waren de boothbabes?

15. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    was Ghost Recon 3 ergens te vinden????

op Powerweb.nl staat dit:

"Daarnaast kun je ook lekker Ghost Recon 3, Perfect Dark Zero en Kameo spelen en kwam King Tuur (jeweettoch, die pro-gamer PGR2 kampioen) zijn skills ook nog even showen. De Gameplay bezoekers zagen dat het goed was..."

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ghost Recon niet speelbaar...ik iig niet gezien

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga morgen...moet reclame maken voor m'n opleiding :cool:

18. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Kan iemand me vertellen hoe Zelda Twilight princess was?(ondanks dat het hier een xbox fourm is :cool:)

19. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gameplay suckte maar Zelda was zooooooo Zalig! ZELDA>de rest

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het speelt zo geforceerd. Je bewegingen gaan gewoon niet zo vloeiend als je zou verwachten. Vooral het draaien als je die Armadillo bent ofzo duurt gewoon tergend lang. Verder vond ik de gameplay elementen die ik tegenkwam niet zo best.

Heb me wel redelijk met Call of Duty 2 vermaakt. King Kong vond ik ook wel oke. Wat ik erg jammer vind is dat de Xbox 360 niet met me deed wat de Xbox toen ter tijd met Halo wel bij me deed. Ik wacht iig nog ff met kopen tot ik wat meer gespeeld heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina