Tuurlijk mogen de camara´s mee. Kun je ons fotograferen Check gewoon even bij de stands of je foto´s mag gaan maken. En ik denk dat er wel meer games zijn waar je op zit te wachten. Halo 2 vind ik vet, maar Splintercell 3 vond ik vetter op de E3 en die hebben we ook., Nieuwe Need for Speed. Big N komt nog mete een grote suprise, Killzone is speelbaar misschien multiplay, we hebben een paar dikke PC-games. Fable en Forza, mogelijk Jade Empire, de nieuwe Metroid. Ga er vanuit dat de lineup van Leipzig voor het overgrote deel te zien zal zijn bij ons. JJ
Je maakt me zo blij... Jade Empire, Fable, Forza , Nieuwe Nfs en dan ook nog Sam in zijn 3de avontuur... Dit wordt echt zo lauw he. Is Prince Of Persia 2 er ook ?
Wie Wel..? Maar ik hoor niks over games zoals Brother in Arms en Prince Of Persia 2. En JJ kan je Doom 3 voor de Xbox spelen? Aangezien ik die zag op jullie E3 dvd.
yes splinter cell 3 en killzone daar wacht ik pas echt op. En is er een kans dat half life 2 speelbaar is?
Ik denk niet dat Half-Life 2 speelbaar is... Aangezien hij op de e3 ook niet speelbaar was. Maar ik wil nieuws over PoP 2 , Bia en Doom 3!
Nintendo's big suprise???hmmm misschien de DS? Waarmee wil intendo dan een suprise geven. En jj is er ook een of andere Afterparty voor als je VIP-ticket hebt?
vorig jaar was der voor VIP een soort van podium met tafeltjes en wat te eten. zag der nogal magertjes uit maar je zou wel met belangrijke personen kennen praten ofzo. EDIT: tenminste, ik denk dat dat voor vips was aangezien ik der weg werd gestuurd
Zijn derde avontuur?????? wat een grove beledeging, je weet toch zeker wel dat sam een zij is. JJ zijn alle pods op de gameplay 15 minuten te spelen of zijn er andere waar je langer mag zijn? ik ga zaterdag en zondag zowieso goodie hunten en geen halo 2 spelen, daar wil ik bij verrast worden en nog niets zelf gespeeld hebben
Sommige mensen kunnen niet lezen 3-). @ JJ : Is Splintercell 3 Speelbaar? Of staat hij daar gewoon op de stand voor te Promoten maar geen demo?
jaaa, vandaag officieel Splintercell Chaos Theory, POP 2, Ghost Recon 2, Brothers in Arms en de Playboy-game inclsuief echte bunnies op de PUG. Activision komt waarschijnlijk met nieuwe Mortal Kombat. Ook tof. EA laat het nog weten, maar ook daar zitten nog wel een paar toppertjes bij. JJ