1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

  1. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem redelijk wat eten en drinken mee(bijna 2 uur met de trein vanaf hier) en de Sportweek om nog wat te doen te hebben
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ach, wat is nu een uur met de trein!
    M'n vriendin woont in Rotterdam, ik in Bergeijk (20km onder Eindhoven). Ik moet eerst 50 minuten met de bus naar Eindhoven, en dan nog 's 1 uur en 10 minuten met de trein naar Rotterdam! Ik vind dat absoluut niet erg, om zolang te reizen.
    Blijf er toch altijd een weekend of een week (en soms langer) *)

    En je moet er wat voor overhebben, en dat hebben we allebei! :)
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben benieuwd wat iedereen er van vond vandaag. Ik had het al snel gezien. Moet er niet aan denken dat ik er twee dagen had moeten rondlopen. Er was voor mijn gevoel minder dan verleden jaar, of hetzelfde maar in een kleinere hal gepropt. Verder leek het wek of er te veel kaartjes zijn verkocht, het was echt te druk bij de te kleine/krappe stands. Heb wel de games kunnen spelen die ik wilde spelen, en kon daarna weg. Volgend jaar ga ik niet meer.
     
  4. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ook halo gespeeld? en hoe was ie?
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben echt heel erg teleurgesteld. Had er veel meer van verwacht en had ook een combi kaart gekocht. Maar no way dat ik morgen weer ga. Ik heb de games die ik wou spelen kunnen spelen behalve Halo 2, wat een onzin daar man, moest je bijv. gaan zingen om even een spel te kunnen spelen en daar sta je ook nog is 3 uur op te wachten. Ook al die nerds die lopen te beuken bij de goodie hunt voor een stikker en aso's die niet op hun beurt kunnen wachten. Ook kon ik helemaal nergens splintercell CT vinden? en BiA?
    Nee, volgend jaar ga ik niet meer denk ik zo.

    Te kleine ruimte met te weinig te doen voor veels te veel mensen.

    De xbw stand viel me ook tegen. Kweet niet wat jullie aan t doen waren maar afentoe een demo ofzo op dat grote scherm maarstonden allemaal mensen omheen. Leek er meer op dat het een stand was voor moderators enzo :)

    EDIT: Hoor nu dat t nog erger was bij halo 2:

    Je moest zelfs dieren na doen of push ups doen, ist daar een fokking trainings kamp ofzo :\
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2004
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb mirik ge-aait!

    (weet je nu ook wie het was;))
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik wil mijn 10 euro terug, want dat was het niet waard. De hal was achterlijk klein, evenals de stands. De xboxworld stand was best gezellig, al was het wel weer incrowd-achtig. Kunnen jullie niks aan doen, aangezien die wankers van de organisatie alles moesten wijzigen, maar echt spectaculair was het niet. Het sneue gebedel om de meest trieste goodies was niet om aan te zien, evenals het feit dat de helft van de bezoekers bestond uit kwijlende, boothbabe aanbiddende, goodie stelende, 12 jarige mongooltjes. En wat de fuck deden sommige stands er? Een kidsweek stand, een free record shop, een stand waar welgeteld 2 mensen per keer konden gamen? Waar slaat dat op? Het was gewoon héél erg teleurstellend, en dat terwijl de vorige keer ook niet bepaald denderend was. Mij zien ze er niet meer. :{
     
  8. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ik al bang voor... vandaar dat wij naar Leipzig zijn gegaan, naar de GC 2004.

    Lekker ruim... en je kunt ook nog eens even op het gaspendaal drukken in Duitsland. Toch nog een keer geflitst... helaas.
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: was het echt zo stom? t zal toch wel meevallen?! alleen misschien niet wat je ervan verwacht had, maar je kon toch wel coole games spelen ?!
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke coole games?
     
  11. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ik zie het morgen wel hoor ;)

    ik ben 13 wat wil je daar mee zeggen :mad:
     
  12. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    hm..bij de xbw stand mocht je zelf niet spelen.. halo 2 was wel vet..heb nix voor de kaartjes hoeven te doen O-).. voor de rest was het wel leuk..maar ik had zon schurfthekel aan dat gozertje op het podium
     
  13. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    halo2, fable, forza motorsport ? enne ze hadden toch wel goodies? en 2e hands games (maar die kun je hier ook kopen |:- )
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, ik zie het morgen wel. :cool:
     
  15. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ja samen met mij he ;) 8)
     
  16. XeoN

    XeoN Guest

    Ik heb gespeeld op de PU GamePlay : Forza Motorsport, Prince of persia 2 Warrior Within, Fifa 2005, Need for speed Underground 2, Fable, Doom 3, Tiger Woods 2005, Burnout3, Call of duty United Offensive, Killzone, Donkey Konga and last but not least Gran Tursimo 4.

    Mijn favo game was tochwel Prince of persia 2.
    Wordt een gruwelijk goeie game.

    XBW stand was gewoonweg kut.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2004
  17. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dr weinig aan. kon halo 2 gelukkig nog wel spelen, maar ik heb me daarna weinig tot niet vermaakt.
     
  18. E-unit

    E-unit Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    jah zoals ik het hier allemaal hoor krijg k al bijna spyt dat ik een kaartje voor morgen heb gekogt...k hoop dat ze hebben gezien dat het niet ruim genoeg was en er een hal bij nemen :p
     
  19. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :D altijd maar proberen die gasten uit de tent te lokken heh.. hoe zag de xbwstand eruit dan???


    maarre als ik jou zo hoor was t wel leuk! als je maar alle gamez kunt spelen.. moet je lang in de rij staan?
     
  20. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    flex _O_
    wil ik ook; zeker pop2 en doom 3 en halo en nfsu2 burnout3
    ik kan niet meer w8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad: }:] :9 :cool: ;) :+
     

Deel Deze Pagina