1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. E-unit

E-unit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xeon geen halo2??? en godfish hoelang kon je halo2 spelen en hoelang moest je ervoor wagten???

2. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik vond nfsu 2 ook tegenvallen..ik had niet echt het snelheidsgevoel

3. XeoN

XeoN Guest

Nouja, Ik ging rennen voor Fable en Forza, die had ik dus vrij snel gecheckt.
    Bij PoP 2 was ik ook zo aan de beurt.
    Maar met Killzone , Gran Turismo 4 en Call Of Duty moest ik wel lang wachten.
    De XBW stand was gewoon een witte muur, 2 bankjes,2 pods ofzo, en paar games.
    Een mooi groot overzichtelijk scherm en een oude zwarte-huiskamer televisie.
    Het logo van XBW was wel lelijk op de muur geplakt vind ik. 8)

/Edit @ E-Unit: Halo 2 werd kut gepresenteert.
    Hoe het allemaal zat weet ik ook niet maar het was wel verward.8)
    Zijn maar weinig mensen die die game hebben gespeeld.

PoP 2 en Nfsu2 waren echt te gek.
    Alleen de Graphics van Nfsu2 waren niet helemaal zoals ze eruit komen te zien.
    Er sloegen regelmatig pods vast en soms reageerden de controls niet helemaal goed.
    Nadat er 1 á 2 pods en controllers werden vervangen liep alles lekker.

En die opkomst van Skate, was geweldig.:+

Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2004
  4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik ga morgen maar ik heb een vraagje, wat kan ik het beste meenemen, een tas of een rugzak in die trans?

5. XeoN

XeoN Guest

Tas krijg je bij de ingang.
    Rugzak is wel handig voor drinken ofzo.

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    WAT EEN AANFLUITING!!! VERSCHRIKKELIJK!!! EENS MAAR NOOIT MEER!!!

Man o man, wat een aanfluiting was dat. Ik ben ook naar de GameXpo geweest, maar dat was ook toch 100 x beter! Het was ten eerste super klein. En dat volk dat er rond liep... Nu ben ik zelf ook niet moeders mooiste, maar er liepen types rond... God moest z´n ogen wel dicht hebben gehad toen die ze schiep! Verschrikkelijk. Kijk ik ben best een fanatieke gamer, maar als ik een oeran oetang na moet doen om 10 minuten een spel te mogen... dan pas ik daarvoor. En de rest van die nerds dat ook nog doen ook he.... |:- kep zo´n medelijden met ze :{ . Ik ben er wel ingeweest was ook wel cool opzich maar om nou te zeggen WOW.... uh nee. En het was ook veeeeeel te druk. Sfeer was echt niet ok. Veel te nerdish naar mijn mening, dat vond ik bij GameXpo veel minder. Als je mekaar de hersens inslaat voor een Donkey Konga zweetbandje dan spoor je toch niet helemaal... of ligt dat aan mij. Toen ik zowat omver werd getrapt door een stel nerds die een halostickertje wilden hebben, was de maat vol. Ik keek m´n maten aan, en we waren er over eens. We smeten onze `goodiebags´ bestaande uit welgeteld een halo sticker, een xbox t/shirt en een xboxnummerbord weg en namen de eerste trein naar huis. O wat was ik blij, dat ik weg was.

Dit is echt zo´n geval van `EENS MAAR NOOIT MEER`!!!!!
    12,50 WEGGEGOOID! :'-(

7. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    opdrukken dan maar! 8)

8. XeoN

XeoN Guest

Nja, er liepen wel apparte types enzo rond.
    En het woord 'Nerderige personen' kwam bijna over mn mond bij het zien van bepaalde mensen.:+
    Je moest wel lang wachten enzo, maar had je het ervoor over...dan had je een leuke dag:+

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    WTF je gaat tog geen oran oeten na doen om een spel te spelen is dit echt waar??

10. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik hoop dat het morgen beter word :eek:

11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    ik hoop het ook

12. XeoN

XeoN Guest

Mja, ik geef toe, mensen met een combi; wat moet je ermee?
    Geloof me, als je netjes wacht, en gewoon op tijd bent, heb je in 1 dag alles gezien hoor.

13. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er niet op rekenen... maten van me hadden nog een combikaart ook, maar no way dat die terug gaan! AL mochten ze gratis gingen ze niet!

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, zulke reacties, hierdoor ga je als normale gamer echt "uitkijken" naar morgen, als ik er heen ga... Damn PU:mad: |:- :mad:

Laatst bewerkt: 11 sep 2004
  15. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( misschien is het morgen minder druk nadat mensen de reacties op vandaag hebben gelezen?

16. XeoN

XeoN Guest

Als je naar boven scrolt en mn reviewtje van mn dag ff leest.:cool:
    Weet je precies naar welke games je toe moet rennen. :cool:

17. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    zou je denken??

maar ja echt super is het niet zulke reackies

18. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke reacties allemaal :)

X BelieveR, ik ga dus volgend jaar naar de Game Expo, niet morgen hierheen. Hoorde het al via msn, over Halo 2. Ook al kom ik daar niet voor, wat is dat voor een ONZIN. Moet je een dier nadoen, het volkslied zingen.. voor .. 10min halo 2? Pff.

Edit: Heb m'n kaartje gratis gekregen, GELUKKIG maar.

Laatst bewerkt: 11 sep 2004
  19. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Naja bij mij was het zo dat ik op een gegeven moment ook helemaal geen zin meer in had. Kill Zone enzo heb ik niet eens gespeeld. Ik had er zo de Pest in. Ik had me er zo op verheugd... en dan krijg je zoiets kut.s Kwa Boothbabes was het ook vrij zielig.

20. XeoN

XeoN Guest

Die opkomst van Skate was echt wel lachen man.

Deel Deze Pagina