WAT EEN AANFLUITING!!! VERSCHRIKKELIJK!!! EENS MAAR NOOIT MEER!!!
Man o man, wat een aanfluiting was dat. Ik ben ook naar de GameXpo geweest, maar dat was ook toch 100 x beter! Het was ten eerste super klein. En dat volk dat er rond liep... Nu ben ik zelf ook niet moeders mooiste, maar er liepen types rond... God moest z´n ogen wel dicht hebben gehad toen die ze schiep! Verschrikkelijk. Kijk ik ben best een fanatieke gamer, maar als ik een oeran oetang na moet doen om 10 minuten een spel te mogen... dan pas ik daarvoor. En de rest van die nerds dat ook nog doen ook he....

kep zo´n medelijden met ze :{ . Ik ben er wel ingeweest was ook wel cool opzich maar om nou te zeggen WOW.... uh nee. En het was ook veeeeeel te druk. Sfeer was echt niet ok. Veel te nerdish naar mijn mening, dat vond ik bij GameXpo veel minder. Als je mekaar de hersens inslaat voor een Donkey Konga zweetbandje dan spoor je toch niet helemaal... of ligt dat aan mij. Toen ik zowat omver werd getrapt door een stel nerds die een halostickertje wilden hebben, was de maat vol. Ik keek m´n maten aan, en we waren er over eens. We smeten onze `goodiebags´ bestaande uit welgeteld een halo sticker, een xbox t/shirt en een xboxnummerbord weg en namen de eerste trein naar huis. O wat was ik blij, dat ik weg was.
Dit is echt zo´n geval van `EENS MAAR NOOIT MEER`!!!!!
12,50 WEGGEGOOID!

Klik om te vergroten...