1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    lol heb nog met gerbo staan praten..
    en dat slurpgeit mirik's hoofd aaide..echt prachtih

2. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat je iets tijdelijk kan regelen met de crew van XBW. Die hebben waarschijnlijk de middelen ervoor en het is nog goed voor de site ook :cool:

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    ik ben iig positief over xbw ;) :)

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Geen klachten over de xbw stand trouwens. Heb met jordi gepraat, en kreeg te horen dat de organisatie besloten had om ze weer in een kuttig hokje te douwen in plaats van een volwaardige stand, wat origineel het idee was. En mashed uitgelegd krijgen door mike was best grappig, wel. IK GA NU VOOR JULLIE HET SPEL LEUKER MAKEN, ZODAT DE GENEN DIE HET NIET KUNNEN OOK WAT KUNNEN DOEN! :D

5. XeoN

XeoN Guest

Alleen Jorrit en Mirik gezien. :+

6. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, de xbw stand was cool :D

7. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Glukkig had ik vantevoren toch al besloten dat ik naar gamexpo ging

btw. is xbw daar ook van de partij?

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Vorige twee jaar wel, dus ik neem aan dit jaar weer.

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat werd Halo² mij tog ff zwaar kl*te gepresenteerd zeg :mad: Daar werd je gewoon depri van !!! Maar verder was het egt een topdag ! :)

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net terug helemaal gestoord van de herrie maar wel one of the lucky bastards to play halo 2 :cool: :cool: :+ 8) 8) _O_ echt super vet man.Vond het wel wat klein klein maargoed heb wel veel lol gehad

11. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was echt hartstikke cool ik heb zwaar genoten van killzone wat is die game mooi.
    Maar wat een negatieve reacties hier gelukkig bekijk ik het positiever ik heb zwaar gelachen om die gasten die halo 2 wilden spelen.8) (no disrespect for the ones who did play it)
    Ik was toch al niet van plan halo 2 te spelen ik had al gedacht dat er zulke toestanden zouden komen.
    Maar ik had gedacht dat de xbw stand wel wat groter zou zijn en meer te doen zou hebben.
    Maar de stand was toch wel erg cool vooral die twee babes met die witte rokjes plus die halo 1(oud maar nog steeds leuk)pod.
    Oh ja en ik kreeg op de xbw stand de wat mij betreft beste goodie van de pu gameplay een kaartje met op de ene kant xbw en op de andere kant halo 2.(een simpele maar oh zo stijlvole goodie)
    Maar ik zag de games waarvoor ik kwam plus een erg mooie nissan skyline gtr op de ea stand.
    Dus wat mee betreft was de pu gameplay voor mij erg goed gegaan.
    Hopelijk is de pu gameplay 2005 nog beter oh ja wat moest je met die lootjes doen? :confused:(moet je dat ergens invullen of zo?)

12. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    De trekking van de lootjes wordt hier op de site bekend gemaakt. Ergens volgende week.

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    whehe bangerd! _0/

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ah. je was zo lekker zacht

15. XeoN

XeoN Guest

Mirik, wat een ongeloofelijke kutstand hadden jullie zeg.
    Ik dacht: Site met 12.000 members zullen wel een chill standje hebben.
    Hoelang hebben jullie er over gedaan om het op te bouwen?
    Volgens mij duurde het langst om het logo recht op de muur te plakken.:+

16. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok thx want was toch wel wat verwarrend.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    lol sommige gasten gingen echt heel ver (schoenen likken enzo :confused: ) ik heb trouwens een aantal mooie fotos van die skyline EN meer ;) :+ :+

18. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Laat zien dan! :D

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Naja kijk, we kunnen die 10,000+ euro (die we absoluut niet hebben) die het kost om een megavette stand te bouwen ook gebruiken om kabouters te kweken en te exporteren naar Zweden/Noorwegen/Finland om vervolgens rijk te worden in de kabouter-export handel. :+

Of we kunnen voor zo min mogelijk geld een zo cool mogelijk stand neer zetten natuurlijk!!!!!! Oja, oops dat deden we al, tja sorry in that case. Ik was heel tevreden en hoorde van veel mensen dat ze het ook naar hun zin hebben. IK kan er niet zo heel veel aan doen dat jij verwacht dat wij even veel geld als MS of EA, Sony Nintendo besteden om onze stand te bouwen hehe... :) Als jij de volgende keer de cash leverd, doen we dat met plezier! :+

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    true dat, true :+

Deel Deze Pagina