1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    lol das niet geschikt voor kinder oogjes ;) maar miss post ik morgen wat toppertjes :p
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Foto's willen we ziennnn
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Het was erg leuk... Heb gelukkig snel Halo 2 kunnen checken en ik vond hem erg vet O-) Heb ook nog maar wat foto's genomen :)
    [plaatje]http://www.myimager.com/uploads/DSC00119_21212313683_8828.JPG?372953[/plaatje]

    Hier een fototje van de zittende xbw crew
    [plaatje]http://www.myimager.com/uploads/DSC00098_21212313683_68924.JPG?249763[/plaatje]
    Wachten en wachten om Halo 2 te kunnen spelen :+
    [plaatje]http://www.myimager.com/uploads/DSC00097_21212313683_41506.JPG?362177[/plaatje]

    Snel nog even een foto gemaakt van een plasma scherm wat buiten het Halo 2 hok stond.
    [plaatje]http://www.myimager.com/uploads/DSC00108_21212313683_32966.JPG?770742[/plaatje]
    [plaatje]http://www.myimager.com/uploads/DSC00109_21212313683_12623.JPG?357005[/plaatje]

    En toen hadden we de soort van pasjes en mochten we naar binnen toe om Halo 2 is aan de tand te voelen. Maar we moesten eerst nog even wachten tot de andere uitgespeeld waren dus ik dacht.. Laat ik maar is een fototje gaan maken van het hok aan de binnenkant. Urty (Erwin) dacht het zelfde en hij kwam op de foto :cool:
    [plaatje]http://www.myimager.com/uploads/DSC00111_21212313683_97274.JPG?702435[plaatje]
    Toen mochten we eindelijk achter de schermen plaats nemen en 10 min spelen die voor je gevoel in 10 sec voorbij waren.
    [plaatje]http://www.myimager.com/uploads/DSC00110_21212313683_40185.JPG?593259[/plaatje]

    [plaatje]http://www.myimager.com/uploads/DSC00117_21212313683_5438.JPG?864718[/plaatje]
    Links The Guardian, dan Uty dan Martimer en dan Lionhard en ik staat er niet op omdat toch één de foto moest maken :p

    [plaatje]http://www.myimager.com/uploads/DSC00116_21212313683_56153.JPG?514413[/plaatje]

    Voor de rest hebben we nog wat andere games gespeeld en zijn we weer op de trein gestapt om de 2 uur durende treinreis te overleven :cool:
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  4. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de stand ook erg cool klein maar cool(die boothbabes zullen vast wel wat gekost hebben aangezien die de beste boothbabes waren samen met die playboy bunnies natuurlijk vind ik).
    Bovendien halo pod en demonstraties van games dus gewoon een relaxte stand niet overdreven maar relaxed. :cool:
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja Jeroen, twas weer erg gezellig. Ben blij dat we tegelijk konden spellen met de xboxlive club _O_ maja, ben het wel met iedereen eens hier, het viel best tegen. als je der wat van verwachtte tenmisnte, ik was er vorig jaar ook dus verwachte net zoveel. en idd, het was niet veel meer.

    Ik heb het desondanks erg naar mn zin gehad. vooral omdat ik weer ff de xboxclub heb kennen zien :cool:
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb halo 2 gespeeld en het winnende punt gemaakt, maar het mooiste waar ik later achter kwam is dit:
    [​IMG]
    [​IMG]
    en ja hoor ik had t magische nr 11
    de datum van de release van halo 2 11-11 ik prijs mezelf zeer gelukkig:D
     
  7. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbw had wel een aardige stand.. je kon daar tenminste relaxed zitten en uitrusten :)

    Boothbabes, zijn meestal best aardige dames, alleen moet je ze een beetje goed aanspreken...... Wat vonden jullie trouwens van de babes van EA, bij de skyline.... de meisjes van atari waren ook best wel leuk!
     
  8. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Dag één zit erop, nog eentje te gaan. Met alle respect voor diegene die onze stand waardeloos vonden, hun mening, maar ik ben heel goed te spreken over de stand die we dit jaar hebben neergezet.

    Wij zien namelijk hoe we zelf groeien; hoe onze eerste stand eruit zag en de daarop volgende. Bovendien is alle organisatie eromheen ook niet 1-2-3 geregeld en we beginnen er ook handiger in te worden. Zo hadden we deze keer genoeg om te laten zien, zoveel zelfs dat we er een agenda voor hebben moeten maken. Fanatieke XBW-ers (of normale bezoekers die toevallig even langskwamen) hebben tijdens de "Visitors Choice" ook de gelegenheid gekregen om games als Fable zelf te spelen. Het enige wat helaas wat tegenvallend was, was het geluid. Ik begreep dat ik amper te verstaan was door het vette gedreun wat van het PU podium afkwam, maar dat is dan weer een puntje voor de volgende keer. Het was uberhaubt de eerste keer dat we iets aan presentatie deden. Normaal waren het een paar TV's met wat Xboxen en game maar wat je wilt.

    Ik ben tevreden, vele XBW-ers en anderen gelukkig met mij en daar ben ik blij om. Heb een heerlijke, maar vermoeiende dag gehad dus lekker naar bed om er morgen nog één keer vol tegenaan te kunnen!
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu net een half uur thuis en ik vond het nog best wel leuk daar. Ik heb halo 2 gespeeld zonder al te debiele dingen te doen. Ik had btw nummer 29, dus ik was er nog behoorlijk snel bij. De xbw stand vond ik eerder gezellig en cool, dan kut en waardeloos. Helaas was je idd totaal niet te verstaan mike, maar natuurlijk zijn dat allemaal punten waarvan jullie leren. En de award voor beste boothbabe gaat naar mijn mening toch uit naar dat vrouwtje met die pathway to glory keycords. Dat vrouwtje was de gezelligste boothbabe die er rondliep (die blonde, want er liepen er meerdere daarvan rond). Ik ga morgen zeker weer en ik ben dan weer te vinden bij de xbw stand O-) . Steven had trouwens z'n pontiac bij zich _O_
     
  10. Nemhauser

    Nemhauser Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    5
    Een impressie.





    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hahaha gruwelijk gruwelijk..

    Martini (dark martini hiero) was ergens in london geweest om halo 2 te spelen. hij had er 1 1/2 uur op moeten wachten maar goed..op xbox live zeiden mensen: ''ja jongen, wij spelen het de 11de wel...''
    HAHAHA, mooi niet;) en daarom was ik er gisteren niet of vandaag..
    wat een klote organisatie, ik snap ook niet waarom er niet gewoon 20 of 30 halo 2 demo pods zijn, ik had wel dat dvdtje mee willen branden als dat teveel moeite was..;)

    ennuh, GameExpo zuigt ook btw...

    *edit* heeft iemand trouwens LEUKE goodies, die hij of zij wilt ruilen / verkopen? pm me!!
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  12. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, met gewoon veel demopods neerzetten kon iedereen het gewoon spelen, nu moest je gewoon zo stom mogelijk doen om zo'n badge te bemachtigen. (ik had er btw binnen 5 minuten eentje :+ )
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ik ga dr zo heen. maar wat een negatieve reacties zeg... en waar slaat het op dat je een dier na moet doen om Halo2 te spelen??? dat is toch te triest voor woorden.
    Verder nog tips van welke games/stands iig de moeite waard zijn om te checken? (waar je jezelf niet hoeft te vernederen....)

    Hoe zat het trouwens met die 2ehands gameshop?
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  14. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    donky conga was vet :D
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ga de crew aaien!
    Ik ga de crew aaien!

    :cool:
     
  16. Qantrix

    Qantrix Playstation 2 Fanboy

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, ik ben een playstation fan boy (nou ja fan, ik heb er een en in de winkel had ik in de ene hand de X-box en in de andere de Playstation (bring it on! (debatten dus)....bah geen Gamecube bah bah, Gamecube is voor 11 jarige kinderen die de PU redacteuren als Goden zien en janken van geluk als ze een handtekening krijgen.)

    Ik vond de XboxWorld Stand echt lkr chill, die stand was een beetje zoals Gamekings tegen Gammo, Gammo is flitsend en proffessioneel, bij Gamekings is het gewoon chill op een bankie gamen. En zo hoort het ook.

    /Mod Lees de [FAQ]FAQ[/FAQ] even door aub. Fanboyism wordt hier niet gedoogd. - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2004
  17. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ach ik vond de gasten op de xbw stand wel aardig. Ik heb nog met een paar gepraat.
     
  18. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    oeps. dubbelpost |:-
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dit had ik al de thred gezet van de prontpage poll, maar ik vind hem hier eigenlijk ook wel passen. O-)

    Dit las ik op powerweb(het forum): "Je moest avn dat tuig dat die stand beheerde blaffen, een oeran oetang nadoen of een liedje zingen om 10 minuten te mogen multiplayeren. Mij niet gezien dus.

    En nee, ik lul niet, er stonden echt mannen van 30 jaar te schreeuwen als een aap."

    Is dat serieus?! :{
     
  20. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zei toch dat ik niet lulde? Geloof me, als je zo'n pasje wilde om naar binnen te mogen moest je echt de meest debiele shit doen. Echt zielig om te zien hoe mensen hun waardigheid verliezen om een game te kunnen spelen...
     

Deel Deze Pagina