Zoals de vorige pagina al aangaf: de Halo 2 stand vond ik helemaal niks. Een paar van die gasten die zich voor dan als Jane en Yoe (misschien iets voor de nieuwste Disney Tarzan film?) die de mensen uitkiezen die het meest raar doen, en op de meest domme manieren de aandacht van het publiek willen winnen. Ik wilde het spel zo graag spelen, maar op deze manier hoeft het niet. Dan kijk ik wel van een afstandje en wacht iknog 2 maanden. Ik had ook liever een ander systeem gehad. Zit je dan jarenlang (ja, al 2,5 jaar) op Halo2 te wachten, kom je niet aan de beurt terwijl Pietje af en toe gamend en wel is van Halo 2 heeft gehoord naar binnen mag. Het is om te huilen Iedereen kreeg de kans om het te spelen... als je 3 uur gaat wachten. Nee, de Halo 2 stand vond ik nix. Zoiezo vond ik de xbox stand een stuk minder dan de Gamecube/Playstation stand. Die straalden meer een soort van gezelligheid uit, ook omdat je er tussen door kon lopen en er goodies werden weggeven waarbij je niet bij die Halo 2 meuk moet staan. Met de goodies viel het zoiezo een beetje tegen, neit dat ik stapels demo's had verwacht, maar die paar kleine foldertjes wordt je ook niet blij van. Verder was het voor de rest wel leuk, leuke optredens, hoewel het geluid af en toe tegen me geluidsgrens aan zat. Als ik een cijfer zal moeten geven, dan geef ik een 7-.
+ - veel grote schermen/LCD/plasma tv's
- veel nieuwe games
- optredens
- - te veel geluid, je wordt helemaal gek, je hoort zoveel geluiden
- Halo 2 stand, niet de game zelf
- niet heel veel goodies
- toch wel druk
Laatst bewerkt: 12 sep 2004