1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ach komop je verliest je waardigheid niet.. toch?

Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    wannabe :p

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik hoopte al dat jij erop zou reageren. Mja je hebtwel eens gezegt dat je op andere fora gewoon nosh heet, dus kon niet missen :p

4. DonScorpion

DonScorpion Guest

WTF!!! Kom je om halo2 te spelen, is het eerste dat je ziet een menigte nerds die apen na moeten doen om uberhaupt al een pasje te krijgen(mag je geluk hebben als je gekozen wordt). Ben je binnen( ik dus niet), mag je na 6 minuten alweer opzouten. GVD!, doe ff normaal! Ik had het trouwens al gezien na 2 uur, veel kleiner dan vorig jaar. De boothbabes waren waarschijnlijk ter compensatie want daar was niks mis mee. Verder wacht ik wel 2 maanden, kom nou.

5. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik stond ook in de rij voor een kaart, maar toen ik twee freaken aan elkaars kont zag ruiken was ik snel weer verdwenen. Wat bleek nou, het was een wedstrijd van wie het beste een verliefde hond na kon doen om Halo2 te mogen spelen. Zielig!

Wat wel vet was was dat ik bij het spel Mashed (bij de XBW.nl stand) 3 andere gasten inmaakte. Ik had 4 van de 6 potjes gewonnen! Hahaha ik ben Uber!

6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    okeej je verliest je waardigheid wel 8)

7. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Wat bedoel je?

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    over dat kontengesnuffel voor halo 2

9. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Welke ongelofelijke eikel verzint zoiets?? Verveelde standhouders ofzo??
    Misschien een goed idee om dit eens goed uit te zoeken en een gepeperde mail naar de Bungie studios te schrijven!! Wat een compleet zieke machtsvertoning van die vuile lijers!!
    Ik was er niet bij maar ik begin nu al zo kwaad te worden! Die gasten hadden me daar niet moeten zien want dan was er echt stront aan de knikker geweest!

10. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind dat ze gewoon moeten neerzetten van: "De eerste 250 kunnen Halo 2 spelen" en dan gewoon een rij laten staan. Dat is het eerlijkst, wie het eerste komt die het eerste maalt.

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hahaha, was jij dat? Vet, ik was die gozer met dat gele autootje, die telkens kansloos verloor. :D

12. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    haha cool. Ik was blauw en had een wit/zwart shirt aan. Ws ik goed of niet?

13. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    *spaart boothbabes (ook al waren het er maar 2 :confused:)

14. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
  15. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Martini, wat bedoel je?

16. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Foto's met boothbabes erop met mij er ook bij dan :9, maar er waren nauwelijks booth babes op de PU (lekkere dan :p)

17. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Ik telde 13 lekkere boothbabes en ik had 13 hanstekeningen van boothbabes op mijn arm!

Ik vond alleen die foto met de bunny's van Playboy: The Mansion in erg slechte kwaliteit. Ik wou net als vorig jaar een hele foto en geen badge!

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Zoals de vorige pagina al aangaf: de Halo 2 stand vond ik helemaal niks. Een paar van die gasten die zich voor dan als Jane en Yoe (misschien iets voor de nieuwste Disney Tarzan film?) die de mensen uitkiezen die het meest raar doen, en op de meest domme manieren de aandacht van het publiek willen winnen. Ik wilde het spel zo graag spelen, maar op deze manier hoeft het niet. Dan kijk ik wel van een afstandje en wacht iknog 2 maanden. Ik had ook liever een ander systeem gehad. Zit je dan jarenlang (ja, al 2,5 jaar) op Halo2 te wachten, kom je niet aan de beurt terwijl Pietje af en toe gamend en wel is van Halo 2 heeft gehoord naar binnen mag. Het is om te huilen:mad: Iedereen kreeg de kans om het te spelen... als je 3 uur gaat wachten. Nee, de Halo 2 stand vond ik nix. Zoiezo vond ik de xbox stand een stuk minder dan de Gamecube/Playstation stand. Die straalden meer een soort van gezelligheid uit, ook omdat je er tussen door kon lopen en er goodies werden weggeven waarbij je niet bij die Halo 2 meuk moet staan. Met de goodies viel het zoiezo een beetje tegen, neit dat ik stapels demo's had verwacht, maar die paar kleine foldertjes wordt je ook niet blij van. Verder was het voor de rest wel leuk, leuke optredens, hoewel het geluid af en toe tegen me geluidsgrens aan zat. Als ik een cijfer zal moeten geven, dan geef ik een 7-.

+ - veel grote schermen/LCD/plasma tv's
    - veel nieuwe games
    - optredens

- - te veel geluid, je wordt helemaal gek, je hoort zoveel geluiden
    - Halo 2 stand, niet de game zelf
    - niet heel veel goodies
    - toch wel druk

19. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Daar heef ik je groot gelijk in. Al vond ik de games bij Xbox van een veel hoger niveau

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Met de games was niks mis, het was alleen die stand. Ik heb Forza Motorsports nog gespeeld, mooie game, nog iets meer gevoel voor snelheid erin en het is helemaal top. Halo2 overtrof zelfs me verwachtingen qua beeld en gebruikelijkheid, het ziet er nog steeds zo solide uit als deel 1.

Deel Deze Pagina