1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Fable was pas wreed, kippen schoppen!

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    pfff dan ben je niet geweest waar ik ben geweest hoor damnz ik heb er toch een aantal hele lekkere gezien mijn toppers waren: die blonde chik va de n-gage qd en de chiks van de nfsu stand .Ik vond die bunnies echt lelijk |:-
    Ik post er zo snel mogelijkw el 1tje moet eerst ff wat omzetten van img naar jpg

Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  3. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    als je geluk had hoefde je nix geks te doen voor halo 2, dan moesten ze even opschieten met uitdelen. en als er even pauze was werden er xbox t-shirts en tassen het publiek in gesmeten. ik heb genoeg goedies mee gekregen. *)

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Meh, ik ben ook weer thuis. :)

XBW.nl shirt rijker. Fable mogen spelen bij de XBW stand, ook even Mashed gedaan.
    Halo 2 was ook erg leuk, kreeg het pasje van 1 van de XBW boothbabes, maar die wilde 'm daarna ineens weer terug. :eek:
    Kaartje mocht ik wel houden.

Dus als iemand me een plezier wil doen met die hanger, graag. :cool:
    (Zou leuk zijn voor de verzameling...)

Al met al een geslaagd dagje. Het was gezellig. :cool:

5. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ja was idd gezellig heb een heletijd bij xbw gezeten :cool: was daar wel leuk varder was het er rond om ook wel gezellig, alleen halo was zo krap :p

6. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Die boothbabes van NSFU2 waren inderdaad erg knap, hun handtekening heb ik uiteraard ook.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gelukkig verschillen smaken.
    XBW Moderator Eastmaster stond overgens ook bij die Skyline. :cool:

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Was nfsu 2 nog een beetje te pruimen? EN was lotr the third age ook speelbaar? Wanneer is de game expo trouwens? En waar is dat precies?

9. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    NSFU2 is goed, alleen niet mijn spel. Fantastische graphics.
    LOTR Third Age heb ik even gespeeld, erg mooi en zeker vermakelijk.
    De gameexpo is ergend in November, maar waar weet ik niet. (ik ga er ook heen)

10. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    alleen jammer van de vele bugs en ernstige pop up nog in nfsu 2 maar hoop dat het goedkomt:)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    was PEs4 op de xbox nog te spelen?

12. MassHyponotic

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, helaas niet

13. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    3 woorden... teleurstelling, kleuters en wachten.

Meer woorden maar ik er niet aan vuil.

1 grote aanfluiting. _0/

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Geen ene hol aan deze PU beurs....teneerste vet lang Wachttijden, k*t kinderen van 12 jaar die al gaan joelen als boris zegt kom jongens we roepen skate (SNEU!)..stond een uur in de rij voor Call of Duty, ben ik aan de buurt word ik weggestuurd omdat de Pers moest :confused: stond ook drie uur in de rij voor halo 2, ook niet mogen spelen...een woord SAAI

15. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die had ik wel verwacht maar ja, die was er dus niet :cool:

16. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het cker wel lauw. De wachttijden waren wel ***** lang, maar iig Skate, Jurjen en Steven gezien;). Het blijven leuke gasten.

http://img14.exs.cx/img14/2216/DSC00909.jpg

Hier nog ff een foto'tje met Steven!!!_O_

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik vond dat ze het bagger hadden geregeld met halo 2, eerst een kaartje krijgen van zo'n vrouw (moet je ook net mazzel hebben dat je er een krijgt)...en twas gewoon te klein

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond het eerlijk gezegt tegenvaller en dat vonden ook 2 vrienden waarmee ik ging. Vorig jaar vond ik het leuker, overzichtelijker en vermakelijker. Na een paar uurtjes hadden we het al gezien. Overal een hoopje consoles neergeplaatst (veel ps2's, de 3 next gen consoles door elkaar) en zie maar wat je speeld. Vaak stond er geen naampje bij de game. Het hele gedoe rond de Halo2 stand vond ik maar niks. Amper idee van wat een rij was, en had ook geen zin om zo lang in de rij te gaan staan voor 6 minuutjes spelen. Heb wat POP2 gezien en NFS:U2 (bij xbw.nl stand) en dat was het enigste wat me nog een beetje kon interesseren om ernaar te kijken (GT4 zag er ook leuk uit maar heb geen ps2, en toen ik in de rij stond om plaats te nemen bij een gt4 stoeltje crashte de ps2, duurde het een uur of weet ik hoelang voordat er weer gespeeld kon worden (en zijn we dus uit de rij gegaan). Lifted had een leuk optreden, maar verder had ik toch heel wat meer verwacht.

19. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens, we hebben iig halo 2 kunnen checken!!!

20. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Gameplay was super! Ik kom nog met foto's! (enne Mirik, waarom zat je mij zo raar aan te kijken? Wist je niet dat ik Ekamentus was ;))

Deel Deze Pagina