Mwoah, ik vond het best leuk vandaag, ook al raakte ik de 2 gasten waarmee ik was gekomen al 2 minuten na binnenkomst kwijt en zag ik ze pas weer om 6 uur...
Heb Halo 2 niet gespeeld, ik stoorde me echt mateloos and al die kleine rotjochies die de meest stomme dingen doen voor een badge of een stuk of 100 uitgestoken graaiende handjes als er spullen werden weggegeven.
Maar de meeste spellen die ik wou spelen heb ik ook gespeeld, Forza MotorSport(prachtig schademodel), Fable, BurnOut 3, Prince of Persia: Warrior Within, Killzone(die was ERG vet!), Gran Turismo 4(vond ik nogal tegenvallend, ik vond Forza veel beter), Paper Mario 2, Tales of Symphonia, Donkey konga, Animal Crossing, Star Fox, Metroid Prime 2(ook nogal tegenvallend vond ik, zowel SP, maar vooral MP), Resident Evil 4( die zag er heel mooi uit en was leuk om te spelen).
Verder nog wat EA games gecheckt en de nieuwe N-Gage(te weinig licht op die stand) en nog wat andere spellen gespeeld.
Jammer genoeg kon ik Geist niet vinden en waren de pods van Fifa 2005 en NFSU 2 steeds bezet, anders had ik die zeker ook nog gespeeld.
/edit: Het was daar wel een ONGELOOFLIJKE pokkeherrie zeg, je kon jezelf nog niet eens horen praten, en vooral zo verschrikkelijk troen Skate binnenkwam in zo'n auto die pest veel herrie maakte als die toeterde oid, nog zooi zo'n verschrikkelijk geluid gehoord(zat net Forza te spelen en schrok me te pletter). Verder vond ik de hoeveelheid goodies ook wel tegenvallen en die kleine rotjochies die gingen zeuren dat je weg moest bij een spel terwijl je er pas 5 min oid stond!
Laatst bewerkt: 13 sep 2004