Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Fable vreemdgenoeg niet gespeeld. Starwars Battlefront niet gezien. Moet volgend jaar toch het een en ander verbeterd worden.:)

2. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik vond het tegenvallen. Halo 2 was het toppunt. Wat een trieste bedoeling zeg... kon mn ogen niet geloven. Hadden ze dit echt niet beter kunnen regelen :confused: .
    Xboxworld stand vond ik wel oke. Presentatie van fable was aardig maar wel slecht voorbereid. De gene die speelde had geen flauw idee wat die moest doen dus zat die presentator steeds aanwijzingen te geven.
    Maar waar the fuck was Jade Empire??? op de site van powerweb.nl/gameplay stond dat die aanwezig zou zijn |:- (ik geloof bij de xboxworld stand)

3. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ben blij dat ik mijn geld er niet in heb gestoken, hoewel ik graag zo'n pasje van halo2 gehad zou willen hebben (gespeeld hoefde ik niet zo gauw, dat kan ik later ook, maar het pasje is gwoon gaaf, respect Grave!)

4. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ja die van halo 2 moest je daar als een zombie gaan staan om te mogen spelen
    en ik heb zat spellen niet gezien
    het leukste was die blonde bunny"vrouw"
    egt heerlijk
    als iemand een foto van haar heeft plaats dan alsjeblieft want ik ben verlieft
    ze was egt helemaal perfect

5. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Geen idee of hier moeilijk over gedaan wordt, maar onze tekenaar heeft zijn zwengel eraan gegeven:

http://www.gamecom.nl/gamecomic

En hier mijn mening over dit soort wanpraktijken

http://www.gamecom.nl/rant/278

Als de links niet gewenst zijn mogen ze verwijderd worden, leek mij wel relevant in dit geval, en niemand gaat lopen beweren dat we van de concurrentie zijn of zo....

6. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik waarschijnlijk :eek:. Heb allebei de dagen op de stand meegeholpen.

Ik heb je wel enkele keren gezien maar ik durfde me niet voor te stellen. Was nogal bang dat je ging bijten 8).

Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, de luie hond (Niels) is vakantiekracht bij XBW... ;) Tevens was Mirik's broer ook vrijwel de hele tijd in de stand aanwezig.

Zoals ik zelf al eerder heb gezegd na afloop van de eerste dag ben ik heel goed te spreken over onze stand op de Gameplay. Mensen die op vorige evenementen langs zijn geweest, zullen begrijpen wat ik bedoel. Middels een agenda hebben we wat structuur aangebracht en wisten we deze keer veel exclusieve demo's te showen. Minpuntje uiteraard het geluid, dus daar hebben we van geleerd. Ik ben dik tevreden, nu doodmoe, morgen weer op om 6:30 dus hop naar bed!

Foto's en een kort verslag komen morgen online!

8. XeoN

XeoN Guest

Vond het eigenlijk vies tegen vallen die Gameplay.
    Het was leuk, maar ahd er toch meer van verwacht.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Snap wel wat je bedoelt. In de nieuwe PU stond een stuk over de beurs, games als Getaway 2, Jak III, leuk allemaal..maar ze stonden er absoluut niet.
    Conker live and reloaded? Nee hoor,maar stond wel in het blad..maar ach...ik ben tevreden, heb Fable gespeeld, Forza, Killzone(ps2),Ghost Recon 2, Prince of Persia:warrior within..

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
  11. XeoN

XeoN Guest

Prince Of Persia 2 vond ik echt tof.:)

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nog even iets, twee dingen....ik zag veel mensen met die zwarte strepen op hun smoelen lopen, ik neem dus aan dat ze dan ook op de foto zijn geweest met die ladies van "Pathway to glory" dat was vlakbij Ghost Recon 2, en bij die stand die retrogames had en links daarnaast PS2,Xbox, cube games verkocht...dus er moeten meer fotos zijn, zou graag nog meer fotos van de hot brunette zien, en vooral om iemand op MSN even z'n kop te laten houden, die begon van "In a strange way, her face doesn't look apropriate to that body, it somehow looks photoshopped" riiiiiiiiight.....tuurlijk hoor.

Oh en dit is geen persoonlijke aanval op de gasten van Xboxworld.nl.. ik vond de presentaties van de games cool, alleen het commentaar zwaar vervelend, kijk...je kan gerust over de game vertellen, maar je hoeft niet gelijk grappig proberen te gaan doen, zoals domme geluiden maken bij de Fable scene dat de pa sterft van de 'speler' nogal erg onnodig, heb er meerdere mensen naast mij eraan zien storen. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg..dat was het.

13. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    had ik al verteld dat mijn vriendin een logitech racestuur heeft gewonnen door een blauwe string aan te hebben? O-)

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, ik vond het best leuk vandaag, ook al raakte ik de 2 gasten waarmee ik was gekomen al 2 minuten na binnenkomst kwijt en zag ik ze pas weer om 6 uur...
    Heb Halo 2 niet gespeeld, ik stoorde me echt mateloos and al die kleine rotjochies die de meest stomme dingen doen voor een badge of een stuk of 100 uitgestoken graaiende handjes als er spullen werden weggegeven.
    Maar de meeste spellen die ik wou spelen heb ik ook gespeeld, Forza MotorSport(prachtig schademodel), Fable, BurnOut 3, Prince of Persia: Warrior Within, Killzone(die was ERG vet!), Gran Turismo 4(vond ik nogal tegenvallend, ik vond Forza veel beter), Paper Mario 2, Tales of Symphonia, Donkey konga, Animal Crossing, Star Fox, Metroid Prime 2(ook nogal tegenvallend vond ik, zowel SP, maar vooral MP), Resident Evil 4( die zag er heel mooi uit en was leuk om te spelen).
    Verder nog wat EA games gecheckt en de nieuwe N-Gage(te weinig licht op die stand) en nog wat andere spellen gespeeld.
    Jammer genoeg kon ik Geist niet vinden en waren de pods van Fifa 2005 en NFSU 2 steeds bezet, anders had ik die zeker ook nog gespeeld.

/edit: Het was daar wel een ONGELOOFLIJKE pokkeherrie zeg, je kon jezelf nog niet eens horen praten, en vooral zo verschrikkelijk troen Skate binnenkwam in zo'n auto die pest veel herrie maakte als die toeterde oid, nog zooi zo'n verschrikkelijk geluid gehoord(zat net Forza te spelen en schrok me te pletter). Verder vond ik de hoeveelheid goodies ook wel tegenvallen en die kleine rotjochies die gingen zeuren dat je weg moest bij een spel terwijl je er pas 5 min oid stond!

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  15. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat dit zelfs erger is dan de E3 :p
    maar dit is gewoon disrespect tegeover je fans/doelgroep (zoals Gamecom al zegt), zo raak je zeker je lezers kwijt (ik heb het dus over de PU). verder kan ik niks over de XBWstand zeggen, maar het zal vast beter zijn de jaren hiervoor, want de xbwcommunity wordt alleen maar groter net als xbw zelfs. ik hoop dat ik bij gamexpo (11, 12, 13 nov) aanwezig kan zijn, hoewel dat waarschijnlijk niet zal gebeuren, aangezien dan halo2 net uit is en dan ben ik waarschijnlijk alleen aan het gamen :p

16. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ach ja, ik vond het jammer dat sommige titels nog niet van tevoren gespeeld waren waardoor we niet goed konden laten zien wat er aan de hand was. Eigenlijk moest we van tevoren genoeg hebben gespeeld maar dat was met veel titels niet mogelijk. Zoals bij Need for Speed: Underground 2 waar ik eerst Free Roam had gekozen maar dat was niet zo'n succes. Daarna ging de arcade mode starten maarja weet ik veel dat je na een tijd een boute kar krijgt waar je niks mee kan. Zonde :) maarja! Voor de rest zeer in orde imho

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ...

IT CAME FROM HELL, AND EATS OUR CHILDREN!

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom laat je dan ook niet weten dat je er bent aapie! Motte we je aan kunnen komen ruiken ofzo? :+

19. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Jep, dat was ik. Wist ik veel dat een van die dames Merel was, daar kwam ik net pas achter. Welke was jij dan bij Xboxworld.nl? Ik heb veel bij jullie gezeten en even Mashed gespeeld.

20. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Me chef zou het niet zo leuk vinden als ik steeds te vinden zou zijn bij de XBW stand.... _0/

Ik heb het overigens niet over de babes van XBW... maar die van EA

Deel Deze Pagina