1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zaterdag geweest, eindelijk wat XBW crew ontmoet :)
    Ondanks dat ik geen vergelijkingsmateriaal heb aangezien ik vorig jaar niet ben geweest vond ik het ietwat tegenvallen, had er gewoon meer van verwacht.
    Meer booth's meer gamepods en vooral grotere ruimere stands.
    Grootste ruimte werd nu ingenomen door eet/snoep stands.
    Maar ondanks dat vond ik het wel leuk om er te zijn en ben ik ook wel van plan om volgend jaar weer te gaan. Maar ik heb wel gemerkt dat 1 dag echt wel genoeg is.

Halo2 heb ik bij binnenkomst meteen al afgeschreven kwa proberen te spelen. Vond het leuk om zo nu en dan even op de screens ernaar te kijken maar ik hoef hem niet zo nodig te spelen, koop hem toch wel.

Op de xbw stand heb ik even fable kunnen spelen en ik wist al dat ik hem zou kopen maar nu helemaal, niet echt lang gespeeld maar lang genoeg om een redelijk idee van de controls/gameplay te krijgen. Vooral het "pickup and play" gehalte van Fable deed mij goed.

Killzone op de ps2 stand even gespeeld, ik persoonlijk was een beetje teleurgesteld erin, mijn broertje overigens ook. Voor mij is killzone nog steeds een must-have maar ik had meer verwacht van de gameplay zelf. a.i. van de tegenstanders vond ik een beetje tegenvallen maar vooral de controls vond ik stug.

Verrassing voor mij was Donky Konga. Ik had deze titel helemaal afgeschreven als suf. Maar ik heb hem even gespeeld op de N-stand en ik moet zeggen ik was aangenaam verrast.
    Ik dacht Steven (pu/gamekings) had in de PU of E3 dvd zich heel positief over dit spel uitgelaten en ik had hem echt voor gek verklaard, maar nu nadat ik hem gespeeld heb staat ie gewoon op mijn must-have lijst.

Voor de rest hele mooie beelden gezien van Star Wars Battlefront, Prince of Persia 2, aangenaam verrast kwa spelen door Ghost Recon 2 (vind 3rd person namelijk niets voor een spel als dit) en nog een hele lijst, zoals Tiger Woods, NFSU2, Forza, etc.

2. Noodles

Noodles Guest

ik was er ook zaterdag, zag je ook zo'n kleine noodles in een blauw gsus shirt rondlopen?

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mij zie je op de HCC beurs, krijgen ex-mods ook een oprotpremie?:+

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    waar vind je de fotos met de playboy bunny's?
    die zijn gemaakt maar geen diee waar k die kan vinde :confused:

5. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het gezellig gisteren! Een paar leuke spellen kunnen spelen en voor de rest was alles wel zo als ik verwacht had.

Hier zijn een paar van de foto's die ik genomen heb... (ik sta op de eerste foto met dat petje)

6. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    waar sta ik :'-( ik heb daar heel lang gezeten :mad:

7. Noodles

Noodles Guest

ftp://ftp.ubisoft.nl/puawards/

/edit hee hij werkt ineens niet meer, maar je kan er wel games downloaden _O_ wel raar btw ik heb ze vanochtend nog getjekt |:-

Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2004
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Waar ik me ook aan dood ergerde, en mensen weten wel wat ik bedoel , waren die irritante knallen steeds bij de Halo 2 hoek...moesten dat pistoolschoten voorstellen ofzo? Echt werkelijk te triest voor woorden gewoon hoor daar.

En ook dat er bosjes mensen nog meedoen ook,meejuichen en zielig staan te doen daar..DOE NORMAAL! Ook die gasten van Gamekings vond ik werkelijk 3x niks., op dat podium he..dat gebullshit over skate..joh..STFU!

Heb Jan van de PU nog even gesproken en die gast is wel relaxed, blijft gewoon normaal doen, en dat waardeer ik.

BTW-Niemand anders met fotos van de hotties van Pathway to glory?

9. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
  10. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tsja... en die staat dus een pagina of 5 terug ook... _0/

11. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. ikke niet gezien had, maarja boeiend hij blijft goed 8)

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heeft iemand alle foto's van paramount.nl gemaakt op 12 sept.?
    Ik moet constant een emailadres invullen (kan niet alle gallerijen bekijken, want dan moet ik me opnieuw aanmelden ofzo):confused:

edit: hmm, nu doet ie het wel.

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  13. Stealthram

Stealthram Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had je een paar pagina's eerder al gezegd ;)

14. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
  15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548

Omg! Graaf speelt Fable. :9

16. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    [plaatje]http://archief.xboxworld.nl/thumb.php?width=640&pic=/images/content/25962.JPG[/plaatje]

lekker kontje had ze hè ;)

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
  18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    [plaatje]http://archief.xboxworld.nl/thumb.php?width=640&pic=/images/content/25985.JPG[/plaatje]

kan me iemand vertellen wie wie is??? _O_

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    :eek: is dit GraveHeart...ik had hem nog gezien maar wist niet meer wie het was ik had hem wellis eerder gezien in een thread op een foto...

Dat meiske er achter is zijn vriendin?

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Boven naar beneden, links naar rechts

jordi, gerben, daan, niels, merel, mike, marius,

erwin, jorrit, ianthe, mirik, tim

bartho nam foto

Ik ben die griet met die mooie benen en die laarskes daaro! :cool:

Deel Deze Pagina