1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. Qantrix

Qantrix Playstation 2 Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Even over alle kritiek die er op het Internet heerst (jezus alle woorden die ik op forums gebruik terwijl in het echt ik voor 90% scheld (tsja amsterdammer) ik heb de reactie van JJ op het PowerWeb gelezen en daar ben ik het opzich wel mee eens.

De muziek vond ik persoonlijk niet zo geweldig, alleen Lange Frans, Baas B en Brace vond ik wel goed, die rock band, tsja ik zag mensen met steentjes gooien (het feit dat die mensen kwamen van de school waar ik een jaar geleden op zat verteld denk ik wel iets over me buurt, Amsterdam Noord) en daar kan ik me opzich wel in vinden....

Ik heb wel meer uitgebreide reactie later, maar ik heb gemengde gevoelens over de GamePlay, maar laat ik wel zeggen, het zat wel goed met de dames die er rond liepen ;)

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik dan maar even helpen? Merel is dus een vrouw. Wie had trouwens het laatste uur nog bij het grote podium gestaan en is de winnaar met de groene onderbroek en nieuwe xbox al hier geregistreerd?

/edit:
    Muzieksmaken verschillen, waarom zou je dan steentjes gaan gooien omdat je de muziek naar jou mening niks is? Ik vond toevallig heel die rapscene dik overdreven, je verstond niet eens of ze iets zeiden of dat ze stonden te rappen, zie je mij al met dingen naar hun gooien? Lopen over het podium was ook voor de meeste rappers daar een moeilijk fenomeen en daar ga ik ook niks tegen doen. Die mensen moeten zelf weten wat ze doen en ik respecteer die mensen voor wat ze doen en als ik het niks vind, dan ga ik toch weg? Puberaal gedrag om dan met dingen te gooien, ik hoop toch echt niet dat er zo een school bestaat in amsterdam-noord met alleen maar dat soort gasten :+

En voor wat kwam je nou, games en stuff of voor de boothbabes? Ik begin door te krijgen dat er meer mensen voor boothbabes kwamen dan voor de games... Tip van mij: koop een playboy, bedenk er kleertjes omheen en je hebt ook boothbabes. En nou niet gaan zeuren over dat ik maar een gamende nerd ben zonder sociaal contacten... Ik heb zelf m'n vriendin meegenomen, dus ik had op de beurs altijd mijn eigen boothbabe bij O-)

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  3. Merel

Merel Half

Leuk Bevonden:
    5
    Ik een vrouw??? Neejoh ik ben die met dat baardje.

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Voor iedereen die wilt weten waar het over gaat, ik heb het meteen even opgezocht.

JJ's reactie op het Power Unlimited forum:
    Respect voor de mannen van de PU. Tuurlijk zijn er dingen die je minder leuk vindt, je krijgt nooit iedereen tevreden. Maar er steekt zoveel geld en organisatie achter een evenement als dit, dat we blij mogen zijn dat het er is en dat er uberhaubt mensen zijn die de taak van organisator op zich willen nemen.

5. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ............nu weet ik het al Merel, je kwetst me............

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    najha ik vond de buers idd niet echt super de rijen boeide me niet zo (ik heb daar lekker gelult met vreemde mensen dus dat was geen probleem) aleen het aanbod van gems vond ik gewoon tegen vallen.Helemaal als je dit vergelijkt met de hcc dagen die in dat opzicht veel gevarieerder zijn.DE stands vielen gewoon tegen en konden nou niet echt lang mijn intresse wekken.Dit alles neemt niet weg dat ik wel lol heb gehad

7. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja maar ego ..hoe bedoel je dat de aanbod van games niet boeiend was? was tog van tevoren al bekend..had je thuis moeten blijven.
    ikzelf vond het wel gaaf om ff fable en forza gecheckt te hebben

8. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Wie was ik dan op de groepsfoto :confused:.

Alleen omdat hij een foto van Mirik als avatar heeft. Dat doen toch wel meer mensen O-).

9. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar toch blijf ik er bij dat het heeeel wat beter had gekund. Ik vond de opstelling echt heel knudde gedaan. Bij de gamexpo had je tenminste het gevoel alsof je op een beurs liep, hier had ik het gevoel alsof ik in een zaal stond waar maar ff gauw een paar stands in waren gestauwd. En dat lag toch echt puur aaan de organisatie. Er was veeel meer uit te halen! En ja je zit aan een budget, maar wat er nu te doen was was gewoon te weinig. KLAAR! Als je binnen een uur alles gezien kan hebben (werd onmogelijk gemaakt door die lange rijen), dan lijkt het me toch wel aan de kleine kant... En dan over die rijen, ik ben best bereid om in een rij te staan, maar dan moet de game er wel naar zijn. En veel TOP games waren niet. Ik kan niet verlangen dat er primeurs komen. Maar neem bijvoorbeeld Killzone, die komt uit nederland, daar hadden ze echt wel iets groters van kunnen maken! En dan die loze beloftes.... vele lans waar je zelf ook aan mee kunt doen! Uh ja ik zag ergens in een afgelegen hoek een paar gare pc's staan waar een paar mensen doom 3 aan het spelen waren, maar een lan, nee die heb ik niet gezien. Bij GameXpo was er een gameARENA. Kijk dat vind ik tenminste professioneel. Nee, ik vond gameplay erg amateuristisch. Veel te overhyped die zooi. Als je nagaat is het ook allemaal heel snel georganiseerd, want in juni werd de datum pas bekend, en tot op de dag zelf was het progamma nog geen eens bekend... :confused:

10. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil even mijn vorige mening veranderen:

Ik zal zeker niet zeggen dat er niks aan was, ik heb me vermaakt, er waren veel voor mij nog onbekende, maar aangename games speelbaar, er waren boothbabes, en mooie ook.

maar toch vond ik vorig jaar om 1 of andere reden veel vetter. Ik zou niet precies weten waarom, ik denk dat het vooral ligt aan de games. dit jaar waren VOOR MIJ de enige echt interessante titels halo 2 en fable. hoogtepunten. vorig jaar waren er daar veel meer van.

Maar 1 ding vond ik toch wel heel dope.

dat halo 2 kaartje: I PLAYED HALO 2, LONG BEFORE YOU

MU.HAHAHAHAHAHA

apetrots ben ik:D

11. XeoN

XeoN Guest

Erm ok:)

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    het was nou niet erg verniuewend en ik wist welke games er waren maar het grootste gedeelte was zo ver weg gepropt dat ik ze niet kon vinden en een aantal games dat er niet was ook wel groot.En de stands trokken gewoon niet of nouwlijks waardoor de gespeelde hoeveelheid games ook al achteruitgaat.Als er meer ruimte was geweest had dit veel beter geregeld kunnen worden en waren de reacties waarschijnlijk ook postivier geweest.en wat goldfish zegt er waren maar een paar toppers de rest was gewoon totaal niet aantrekkelijk.Of was in zon staat dat ze niet lekker speelde of gewoon niet was wat werd gezegt het zou zijn.

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    raad ik je tog aan om JJ's stukje nog eens te lezen

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    najah nog een keer gedaan en ik kom tot de simpele conclusie dat als dit de max is ze een keer voor de gein de hcc dagen moeten bekijken.De stands waren gewoon niet aantrekkelijk en veel games waren zover weg gestopt of zo klein ( thu2 sotnd vast aan een quarter pipe en dat was het dan :confused: dat trekt nou niet echt)op de hcc dagen staan er hele trucks vol met gamecubes ps 2`s en xboxen dus dit de max |:- |:- .Er stond zelfs een tafel van de breakout (dit om het niveau aan tegeven)Pu heeft zich gewoon over hypt met de "grootste games beurs van de benelux" |:-

15. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3

ja het is echt gebeurt hoor, halo demo disk is gestolen op de pu gameplay. ze hebben een verdachte opgepakt maar ze krijgen er maar niet uit waar hij de demo disk heeft gelaten. hij word gedwongen om het te zeggen (ze houden zijn xbox in beslag) en hopen de disk zo snel mogelijk weer terug te krijgen. iedereen die deze man heeft gezien moet zo snel mogelijk contact op nemen, en zeggen of hij info weet, dit alles moet u melden bij donald{duck} als u mee heeft geholpen met het stelen willen wij u vriendelijk verzoeken u aan te geven, dan is meschien de straf niet zo hoog. het word toch steeds gekker he, nu halo dichter bij komt

zo }:]

16. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3

1. de gewone foto van hierboven
    2. de kleine poster van xbw (ik heb een half uur gezocht naar xbw)
    3. iedereen die op de pu geweest is moet hem wel kennen he ;)

17. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0

Olivier van CubeZone wijst naar mijn stoere XBW shirt! :cool:

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Oh cool ik heb graveheart dus in het echt gezien 8) :cool:

uuhm stuur me is een PM van die foto's ;) ik zal je rijkelijk belonen :+ ik weet niet wat miss met een zakje lucht ofso :p

19. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zien jullie dat, Daan van xboxarena in een XBW shirt, zien jullie dat??? :+ :cool: ;)

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    mmjah ik zie het :cool:

Deel Deze Pagina