Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

  1. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    we zien het we zien het :cool:
     
  2. sammetje

    sammetje Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    1
    MEREL ik vindt het HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg slecht dat je een trouwe MEMBER van XBW (ik dus(a)) niet herkent:mad:8)
     
  3. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het er wel mee eens wat JJ op het Powerweb forum meldt, lange rijen horen er idd bij en je kunt niet zoveel games als op een E3 tonen aangezien je niet echt zo'n groot land bent. Over het algemeen was ik best tevreden maar over 1 ding toch echt niet: wat je moest doen om Halo 2 te spelen. Je moest die Joe en Jane horen zeg. "Wij zijn de vertegenwoordigers van de MC" 8) |:- Heel, heel, heel erg triest hoor. :mad:
     
  4. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook aan! :eek:

    Muiterij! Op de brandstapel! :+
     
  5. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Nah, ik riskeer geen ruzie. :cool:
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ach dat merken zij toch niet ;) of je moet hier zo neer zetten :+ miss merken ze het dan wel maarjah... :cool:
     
  7. Merel

    Merel Half

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik herkende je wel 't was een grapje!!! (yeah right!!) O-)
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    wete we nu al hoe t zit met de fotos van playboy dames :p
    wantuh ik wil ze wel ff zien eignlijk:)
     
  9. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterkste punt van XBW stand was ongetwijfeld het onderstaande;

    [​IMG]

    :cool:
     
  10. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moest toch ergens foto's van maken? :cool:
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Waar moest je anders foto's van maken :p Zullen we die foto uit roepen tot Foto van de week :+ O-)
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nu vraag ik me nog steeds af, wie zat er nou naast me op de bank, toen Hordo Ghost Recon 2 showde?

    :eek:
     
  13. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    anders post iedereen in een aparte topic zn leukste foto :+

    @metal mark:btw, heb je die avatar gejat van mij op xboxarena?
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Offtopic:Uuhm ik heb geen id, het kan maar zow ik weet het niet meer...als je het erg vind PM me dan maar..

    trouwens die dames op die foto met dat mooie door schijnend rokje heb je daar ook de voorkant van...:D
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gezeur over het vrouwelijk schoon, heeft je rechterhand soms oefening nodig ;)?

    [​IMG]
    Favoriete pic :+.
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtfff mijn foute Donkey Konga pic :eek: Die dingen stonden echt té laag man, voor mensen van 1,60 ofzo :p

    Was wel nog lekker rustig toen :cool:
     
  18. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Trainen van zowel je rechter ALS je linkerhand? :+
     
  19. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik vond het geweldig :)

    Niet om de beurs, maar om de lol die ik heb gehad. Al die kindjes bij Halo 2.... Ik was er met 4 vrienden die allemaal een Cube hadden en nogal fanboy zijn (op grappige manier). Een van hen ging tussen halo publiek staan; dus ik vraag zo: "wtf ga jij doen, man?"... Hij zo: "ja, het is een kutgame maar ik wil gratis shit"... je had die gasten allemaal moeten zien kijken...onbetaalbaar :D

    Voor de rest: hoe ver sommigen zakken om dat spel te spelen, ik schaamde me diep. Vriend van mij en ik gingen constant keihard Halo 2 roepen op momenten dat het stil was, het fanatisme ging er bij een heleboel vanaf :)

    Verder nog enkele kereltjes gruwelijk hard geownd in SSBM, terwijl ik niet eens een cube heb (heerlijk, heerlijk) en gewoon lol gehad. Ook toen met al die strepen op iedereen zijn gezicht; kom ik een vriend van mij na een uur weer tegen met 2 strepen op zijn gezicht en 666 op zijn voorhoofd (als diss naar die gothic mensen), schitterend...erg gelachen :)

    Mindere dingen: Extince (kon ongeveer 3 woorden per nummer verstaan), XBW crew (sorry Graveheart, je moest gewoon die scene skippen :D), de finalisten van SSBM van Cubezone (kom op, 2x Ganondorf?!) en de kwaliteit van de meeste games.

    Zo vond ik Fable niet overtuigen en ook Def Jam 2 viel me tegen, hetzelfde geldt voor MK 6. Er was maar 1 game die ik echt zou willen hebben na die beurs en dat was Mario Tennis (geweldig potje tegen een kereltje gehad), ook dat trommelen met Donkey Kong was echt dope :D...helaas allebei geen xbox games. Worden weer geweldige multiplayer avonden met Mario Tennis (mag ook wel, na ruim 2 jaar SSBM).

    Ik geef toe: de vrouwen die ingehuurd waren zagen er goed uit, maar toch erger ik me aan hen (zo dom (sodom _O_ ) en nep).

    Het was iig een geweldige dag, met leuke treinreizen, een vermakelijke beurs en een perfecte afsluiting in ons stamcafe. Ik heb alweer zin in volgend jaar.
     
  20. Noodles

    Noodles Guest

    haha lol
     

Deel Deze Pagina