Ik vond het geweldig
Niet om de beurs, maar om de lol die ik heb gehad. Al die kindjes bij Halo 2.... Ik was er met 4 vrienden die allemaal een Cube hadden en nogal fanboy zijn (op grappige manier). Een van hen ging tussen halo publiek staan; dus ik vraag zo: "wtf ga jij doen, man?"... Hij zo: "ja, het is een kutgame maar ik wil gratis shit"... je had die gasten allemaal moeten zien kijken...onbetaalbaar
Voor de rest: hoe ver sommigen zakken om dat spel te spelen, ik schaamde me diep. Vriend van mij en ik gingen constant keihard Halo 2 roepen op momenten dat het stil was, het fanatisme ging er bij een heleboel vanaf
Verder nog enkele kereltjes gruwelijk hard geownd in SSBM, terwijl ik niet eens een cube heb (heerlijk, heerlijk) en gewoon lol gehad. Ook toen met al die strepen op iedereen zijn gezicht; kom ik een vriend van mij na een uur weer tegen met 2 strepen op zijn gezicht en 666 op zijn voorhoofd (als diss naar die gothic mensen), schitterend...erg gelachen
Mindere dingen: Extince (kon ongeveer 3 woorden per nummer verstaan), XBW crew (sorry Graveheart, je moest gewoon die scene skippen
), de finalisten van SSBM van Cubezone (kom op, 2x Ganondorf?!) en de kwaliteit van de meeste games.
Zo vond ik Fable niet overtuigen en ook Def Jam 2 viel me tegen, hetzelfde geldt voor MK 6. Er was maar 1 game die ik echt zou willen hebben na die beurs en dat was Mario Tennis (geweldig potje tegen een kereltje gehad), ook dat trommelen met Donkey Kong was echt dope
...helaas allebei geen xbox games. Worden weer geweldige multiplayer avonden met Mario Tennis (mag ook wel, na ruim 2 jaar SSBM).
Ik geef toe: de vrouwen die ingehuurd waren zagen er goed uit, maar toch erger ik me aan hen (zo dom (sodom
) en nep).
Het was iig een geweldige dag, met leuke treinreizen, een vermakelijke beurs en een perfecte afsluiting in ons stamcafe. Ik heb alweer zin in volgend jaar.
Klik om te vergroten...