Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

  1. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dubbelhandig ja! Met alles! :cool:

    Ok ok ontopic :+
     
  2. Noodles

    Noodles Guest

    MET ALLES? dus je kont afvegen met 2 handen? schrijven met 2 handen? RESPECT :D
     
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan z'n kont nou niet afvegen met links :confused: Schrijven kan ik ook alleen niet met dezelfde kwaliteit als met rechts he!

    Ok nu dwalen we echt af :+
     
  4. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2

    op dat laatste moet ik echt even reageren!! de meeste meisjes die daar werken zijn echt niet dom in het algemeen, hun EQ is vele malen hoger dan het 75% van het publiek daar. De meiden die bij de EA stand stonden hadden zeker ook geen lage IQ. Meid die er de eerste dag was, studeerd geneeskunde in leiden, die andere doet fashion management in Amsterdam!! Ook meiden die ik tegen ben gekomen van andere standjes waren niet zomaar domme blondjes!!

    Natuurlijk lopen er ook wel echt domme vrouwtjes rond, maaar ik ben van mening dat de meeste babe's die daar in een redelijk normaal pakje rond liepen, helemaal niet zo dom zijn als wat jullie denken!
     
  5. ianthe

    ianthe XBW Promobabe

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    mja en het werd niet eens aan ons gevraagd of die foto gemaakt mocht worden :eek: :'-(
     
  6. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    dat was ik, we hebben nog zitten beppen.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jah :p Noodles gaat strax vertellen dat tie Noodles ken eten met 2 handen :p

    Ontopic vrouwen :D
     
  8. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet ook niet, het moet wel een verrassing blijven :cool:
     
  9. Noodles

    Noodles Guest

    nee met allebei handen! _O_ dan own je
     
  10. ianthe

    ianthe XBW Promobabe

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa nee vind ik niet maybe als jullie het lief hadden gevraagd hadden merel en ik ook wel zo gaan staan maarja gelukkig heeft mike de foto genomen ;) *)
     
  11. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie hem gemaakt heeft doet er niet toe, van het resultaat kan iedereen genieten *)
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Meh, was gezellig. :cool:
     
  13. Noodles

    Noodles Guest

    daanos we hadden het over met 2 handen je kont afvegen :p
     
  14. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Gelukkig studeerD ze. Daar komt bij dat ik niet erg veel waarde hecht aan de verhouding IQ-EQ, waarbij ik vind dat een hoog IQ niet gelijk staat aan een hoge mate van intelligentie.

    Nu vind jij waarschijnlijk iemand eerder intelligent dan ik en mijn mening is gebaseerd op wat ik gezien heb op die ene dag. Heb ze voor de rest weinig gesproken, maar ik vind gewoon dat vrouwen meer zijn dan dingen om iets geils aan te trekken en naar te kijken. Could be me.
     
  15. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had een mooie badge hè 8)
     
  16. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Veel van de meiden daar zijn meer dan alleen mooi lichaam! Dat probeer ik alleen maar duidelijk te maken!

    Een IQ test is algemeen geaccepteerd om de mate van intelligentie van verschillende personen te vergelijken. Dat jij er geen waarde aanhecht is geen argument in dit soort discussies.

    Als jij geen gesprek met ze aan durft te gaan, moet je ook niet oordelen over iets waar je alleen een subjectief beeld van hebt!!
     
  17. OddGirl

    OddGirl I'm Odd

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel gezellig hoor :cool: .

    Heb 2 shirts weten te bemachtigen, 1 van XBW ( Bij deze mijn dank aan Hordo :)), en 1 van Xbox zelf, ze waren op zoek naar een meisje om hem aan te geven en toen stond ik daar ineens _0/ , heel vervelend :+
     
  18. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Whahah, wie heeft hier zijn moeder meegenomen om te schminken??

    [​IMG]
     
  19. Qantrix

    Qantrix Playstation 2 Fanboy

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Topje hang veel te laag bij een vrouw waarbij ik dat liever niet wil hebben, om even trug te komen op een of ander iemand die dacht ik dat ik een geile beer (of oversexte nerd hoe je het wilt noemen ;)) nee ik kwam niet voor de boothbabes, erlijk gezegd stelde ik me niet zo veel voor bij de boothbabes maar het is ze toch gelukt

    Respect voor de PU voor de organisatie die ze voor elkaar hebben gekregen, bovendien vind ik niet dat je de PU kan kwalijk nemen wat standhouders doen, ze hadden natuurlijk iets kunnen doen, maar toch je werd neit gedwongen om dat soort dingen te doen. Ik vind de mensen die dat uiteindelijk hebben gedaan maar dom en het verbaast me dat mensen het eigenlijk ook nog doen. PU is eigenlijk niet in de mach om de Xbox/Microsoft mensen op hun vingers te tippen, de PU heeft hun nodig om te komen naar de Gameplay, zonder de Xbox waren veel minder mensen gekomen.

    Stel je toch eens voor dat ik die Killzone pop op ze bek had moeten nemen om Killzone te mogen spelen.

    Ik vind het niet goed dat mensen steentjes gooien naar rockbands, maar damn heb ik me kapot gelachen, en ik was die dag nog wel helemaal chaggo vanwege een gigantische kater van de avond daarvoor (wiet+vrij veel drank+vrij weinig slaap...)
     
  20. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Is toch niks mee? :D
     

Deel Deze Pagina