1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heeft iemand mijn mooie badge nog gezien van Xboxforum?
    Ik had hem op.

En is die persoon op de ava van Merel echt Mirik?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ga in vervolg op Gameplay toch maar eens kijken waar kaartjes te koop zijn voor Game Expo, lijkt me leuk, hopen dat ik dan minder suf rondloop waardoor ik een hoop mis.:)
    Maar dat is het beste te bespreken in een nieuwe thread over de Expo.

Wie heeft er eigenlijk een logo laten knippen in zn kapsel (zoals stond op gameplay.nl of was dat er niet, niet gezien iig, misschien dat het er zaterdag was of vervangen is door logo op arm getekend ofzo). Heb zelf (gelukkig) geen groen/bruine strepen op mijn gezicht laten zetten, dat vond ik iets te overdreven:D

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt waar! Het was Mirik! 8)

4. Dutch Vigilante

Dutch Vigilante gameverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    HALO 2 stand MINPUNT???!!!!!

ik wil toch wel effe HET MINPUNT van de awards van dit jaar vermelde
    ik koop een kaartje om daar het spel der spellen te kunnen spelen ( HALO 2 DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) wat krijg ik als daar aankom.
    je moe verdomme jezelf voor lul gaan zette om halo 2 te spelen.
    effe voor de duidelijkheid ik koop verdomme geen kaartje om mezelf voor lul te zette maar om HALO 2 te kunnen spelen weet je.
    ik ken veel gaste die heer zeer over ontevrede zijn omda zij net zoals mij nou nie halo 2 hebbe kenne spele |:- ZEER DOMME ACTIE DUS
    dit gedoe haalde al een groot gedeelte van de lol eraf.
    ik wou dus effe die presentator van de halo 2 site bedanke voor niets
    ga een andere baan zoeken kerel.

LATER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dutch Vigilante

5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Lees net op het PU Forum een erg goed stukje "tegen" het stuk van JJ net schreef:

6. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Perfecte woordkeuzes, briljante interpuncties.... kom op als je ergens niet tevreden over bent kun je het ook gewoon normaal neerzetten. Maar met 2 posts ben je natuurlijk al een hele kerel....

7. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    stoer... een echte bink in ons midden. NATUURLIJK mag je dan steentjes gooien naar mensen en het leuk vinden... Maar wat ik me dan afvraag... Waarom vond je dat gedoe bij halo2 dan zo overdreven? Hier komen patsen dat je wiet gebruikt, drank drinkt en weinig slaapt is ook overdreven... De mensen die 2 dagen gingen hebben allemaal te weinig geslapen, wiet gebruiken is ook niet meer nieuw en drank? dat bestaat al sinds het begin der mensheid... ook niks bijzonders dus.

Maar het was wel lachen, steentjes gooien naar mensen die jij niet respecteert, terwijl je wel verwacht dat hier iedereen jou aanhoort...

_O_ Doe normaal, dan doe je al gek genoeg _O_

@Daanos: Ik was diegene die langs jou star wars battlefront zat te spelen op dag 1 :cool:

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Go stealtviper go stealthviper

WOEEEEEEEEEE ;)

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Woot woot wij wisselden steeds van controller gek! Als ik weer eens de sneeuw in knalde met mijn X-Wing of Tie-Fighter of AT-AT of weet ik hoe dat ding heet 8)

10. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Aah ok, verklaart wel waarom ik je niet bij de XBW stand gezien heb aangezien ik er zaterdag was :)
    lol meer ongewassen langharig tuig type kop ;)

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom :eek: laten kiddo's van 11 jaar zich sminken met het Playboy logo..?
    Is iig geen sesamstraart tv serie hòòr _O_ :+

12. Qantrix

Qantrix Playstation 2 Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben daarniet blij om hell, ik ben echt geen patser ofzo die trots op een kater is. Als je dat bent ben je zielig. En ik heb zelf geen steentjes gegooid. Ik vond het alleen wel grappig om aan te zien, ja ik hou van leedvermaak, over beide mensen. De ene groep die zo zielig is om een metalband te starten en de andere groep die dat eigenlijk ook nog boeit.

Misschien moet je in het vervolg beter leren lezen. Als je 2 dagen ging heb je te weinig geslapen? Sry maar wie gaat er dan ook 2 dagen achter elkaar, na 1 dag had ik het eigenlijk al gezien, die extra 10 euro die je voor een 2de dag betaalde vind ik persoonlijk maar verspild.

[EDIT: Oh, je reactie had ik nog wel begrepen als ik neer had gezeten OMG DUS IK HEB ZON KATER OMG IS SO COOL EN IK HEB OOK DIE JOnKOE GEZET OMG OMG OMG IS ZO COOL!!!!!!!111 maar dit....:rollseyes:)

Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  13. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Dat geloof ik best, maar zo komen ze niet over. Ikzelf studeer toevallig ook en weet hoe mensen dan wel niet intelligent overkomen, dat was hier dus niet het geval (aan de andere kant; zo is het ook allerminst bedoeld, en dat is hetgene wat gehekeld wordt door mijn persoon)

Sociale intelligentie is iets anders dan een hoog IQ. Autistische personen kunnen briljant zijn.

Durf ik dingen niet? Dat staat ergens? Suggereer ik ergens dat mij de moed ontbreekt om die vrouwen aan te spreken? Zo ja, dan ontken ik, maar ga er maar vanuit dat het niet zo is.
    Daar komt bij dat je een tegenstelling impliceert waarin je te kennen geeft zelf wel een objectief beeld te hebben, wat in mijn ogen weer onzin is in zo'n situatie.

14. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Er valt geen discussie met jou te voeren als je, je reactie alleen maar focust op 1 bericht van mij en geen aandacht meer besteedt aan eerdere mededelingen van mij. Dan zou ik continue al mijn vorige berichten moeten quoten!

Op een forum is alles objectief! Het is onmogelijk om een goed subjectief beeld van iemand te krijgen op een forum binnen enkele reacties. Dat is iig een onderschijt die ik maak met het "echte leven"

15. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik zeg in de eerste alinea van mijn vorige bericht, wat ik bedoel. En ja, met quoten onderbouw je je stelling juist.

En je haalt objectief en subjectief door elkaar. Objectief = zonder meningen (even simpel gezegd).

De onderschijt? HET onderscheid..... dus ik word niet serieus genomen door iemand die dat niet eens goed kan schrijven?

Iig het onderscheid tussen echte leven en dit forum. Op dit forum kun je rustig nadenken voor je een goed en weloverwogen antwoord geeft. Jij mag mij zeker wel afrekenen op wat ik zeg en dat doe ik ook bij jou, aangezien ik er vanuit ga dat dat is wat jij wilt zeggen. Op dat gebied is een forum zelfs beter om te discussieren dan irl (op andere gebieden weer minder vanzelfsprekend).

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    jongens laten we ff gaan praten over de PU en niet over jullie geblaat...

Wie iemand nog site's waar foto's staan..ik weet alleen Paramount.nl en XBW.nl

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    You better believe it!

18. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    lol, meesterlijk :p

Maarre, xbw stand was gewoon super cool, echt dikke sfeer, heb er meer als 2 uur rondgehangen volgens mij :D

Fuzion frenzy gedaan met gerbo, erwin, mike en euhrm nog een paar ;)

En heb Mirik gezien, was echt een lekker ding ;)

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    shit, confused :confused: nu weet ik niet wie ik moet aanspreken @ de HCC-dagen :confused:

:+

20. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    ah jammer, ik vond het wel vermakelijk namelijk _0/

Deel Deze Pagina