1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    met meer zelfs geloof ik we zien wel hoeveel er komen 8) 8) we moeten nog wel ff badges regelen ;) zodat we me kaar kunnnen terug vinden :9 ;) of wat stickers }:] }:] ;) ;) ;) ;) _0/

2. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt gebracht en gehaald.
    Het station is zo ver weg van mn woonwijk dat me pa me samen met een maat brengt.
    Scheelt ook weer in de kosten :+
    Waar is die Burger king dan precies?
    Dan kom ik daar anders wel naartoe, jaarbeurshal is toch vlak bij het sation..toch?

3. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    hier was ik al bang voor :9 we zijn zo populair dat iedereen met ons wil optrekken :9 ;) maargoed ik word ook gebr8 (kom uit zeeland tegen de grens van belgie)ben verleden jaar bij de hcc dagen wel met de trein geweest 4 uur weg daar 10 uur thuis.Als ik daar om 9 uur wegzou gaan mis ik de laatste boot en zit ikgestrand in vlissingen .En jah cs utrecht ligt tegen over de jaarbuers (handig 10 jaar daar gewoont te hebben) je moet gewoon de goeie uitgang hebben :9 twee wegen overstekken en voaila.

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik gaat samen met jeroen ;)
    meet jullie bij de burgerking _O_

/edit: ow en ego, ik neem aan dat we elkaar ook wel herkennen zonder badge of iets dergelijks :)

Laatst bewerkt: 5 aug 2004
  5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    *erwin vernietigd mijn droom van bagdes in 1 sec* :'-( |:- _O_ ;) :9 .ach jah bij de burgerking waarom niet he kan rens lunche (miss eet ik ook wat mee ik ga tohc op de ongezonde tour met zon buers :9) maar we moeten de pciese details nog ff overleggen ;)

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    tsja, kwestie van realistisch zijn ;)

weet iemand btw de preciese tijden?
    op mijn kaartje staat dat het van 13.00 tot 21.00 uur is, maar aan het begin van deze thread staat dat he op zaterdag een uur eerder open (en dicht) is. :confused:

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    njah dat vraag ik me ook af ik ga maar uit van het eerste enw at op mijn kaartje staat en op de site van gameplay

8. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    We spreken mekaar nog wel als het zover is.
    Het duurt nog een maandje + 'n paar weekjes:).
    Dan spreken we exacte dingen af..ok? ;)

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Die tijden op dat kaartje kloppen wel. Als je op de site van gameplay kijkt heb je de tijden ook wel.

Dus voor de gene die zondag heen willen mag je vroeg je nest uit :p

10. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, voor zondag moet je vroeg zijn:)
    Zeg hier in Breda lopen ze met boksbeugels opt station, is dat in Utrecht ook nodig ? :p

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Voor Utrecht is als je alleen bent een wapen (het zij mes, boksbeugel of peppersprey) best handig. Was vorig jaar met een stel nog naar de stairway to heaven geweest, en als je dan alleen in de trein terug zit, zit je echt tussen de junks en de zwervers. Maar om 9 uur 's avonds is er nog surveillance, en als je toch met een groep bent is er niks aan de hand.

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    och is niet echt nodig meestal laten die junks je wel met rust ga aleen niet ergens zitten op cs/hoogcatrijne met je bakkie friet want dan heb je gehijd een aantal zwervers die "gezellig aanschuive" daar word je eetlust wel wat minder van

13. Lionhard

Lionhard Guest

uhm.. alleen als je met een big king XXL in je hand loopt en ik ben in de buurt :cool:

14. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Lionhard beschermt mij:)
    Of zal het andersom wezen?
    Ben nogal groot dus mij pakken ze niet zo gauw.. :cool:
    En dat moeten ze eens proberen want ben niet te stoppen als ik kwaad ben..daarom heet ik ook fearless : O-)

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zeg mensen gaat dit over de Gamplay of over de manier waarop we er veilig aankomen :+ Nee, ik ben al vaak genoeg in Utrecht geweest (op't station enzo) Maar ik heb nog nooit last van ieman gehad. Maar dat komt idd mss omdat ik nooit aleen ga, of omdat ik maar 3 minuten in de trein hoef te zitten ......

16. Lionhard

Lionhard Guest

lol

ik bedoelde als je een hamburger in je hand hebt moet je oppassen voor MIJ _0/

nee geintje maar kom op he.. t is maar een station... |:-

17. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa en wat voor station.
    Me moeder is daar vorig jaar nog gerold, je had me vader moeten zien die was in alle staten :p
    Ik ben idg op mn hoeden...

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Daarom neem ik ook nooit mijn mobiel etc. mee ! En ik loop tog bijna altijd met m'n hand in m'n zak dus mij gebeurt niets :9

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Waarom wou je me kaartje niet betlalen? :mad: :'-( ;) :p

20. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Humm, Mc Brettie heb je geen platencontract dan :p
    Je lyircs ownen namelijk:p

Deel Deze Pagina