1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat ik dit jaar ook weer ga, vorig jaar was leuk :)

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou wel willen...maar heb niemand om mee te gaan, en degene waarmee ik volgend jaar wilde gaan wil dit jaar niet. Dan maar achteraf toekijken :'-(

3. assepoester

assepoester Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een kaartje gekocht voor zondag want zaterdag kan ik niet en volgens mij gaan er best weinig mensen op zondag dus hoef ik moei niet in de rij te staan voor halo2 :+

4. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    reken daar maar wel op, want ik ga ook kijken of ik zondag kan ;)

5. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga ook op zondag:)

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb combi kaart dus ga lekker beide dagen

7. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    me 2, kan ik 2 dagen halo 2 spelen :D

8. XeoN

XeoN Guest

Ik a 1 dag.
    Reden : Woon in Breda en heb geen zin om 2x naar Utrecht af te reizen:)

9. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ik het allang na 1 dag wel weer bekeken heb dus die 2 dagen zit dr voor mij toch niet in :cool:

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'ga op zaterdag ...... K'denk dat ik nog niet eens de moeite neem om Halo 2 1 minuut te spelen, waarvoor ik 1,5 uur in de rij moet gaan staan :mad:

11. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ga er gewoon vroeg voor voor de deuren liggen, zaterdag voor halo2 en wie weet zondag nog een keer halo2 of fable ofzo.

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Als iedereen nou is zo denkt dan hoef ik niet zo lang te wachten ;) :p

13. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

Goed dat de aandacxht voor Halo 2 zo groot is, we worden gek gebeld en gemaild. Anyway, Ms is niet gek en is bezig om er voor te zorgen dat iedereen de tijd krijgt om het te spelen. De regeling zal zeker een goede zijn. En in de tijd dat je niet kunt spelen, kun je a. naar Halo 2 kijken, of een vand e vele ander Xbox-games checken, want er is genoeg. En afleiding is er ook genoeg,w ant op het grote pödium, dat je overal vanuyit de zaal kunt zien of via de vele schermen kun je de nieuste trailers zien of optredens van bands en acts, etc.

mochtene r nog vragen zijn over het event of de kaartverkoop, laat het me weten hier, ik check het regelmatig.

JJ

14. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    :mad::mad::mad: kaartjes gister uitverkocht bij FRS bij mij in de buurt :mad::mad:

15. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

Dat kan niet, dan zijn ze dom daaro. Alle kaarten gaan namelijk via de computer. Dus ze hoeven ze alleen maar uit te draaien. En ik kan in de database kijken en zie dat ze nog steeds kaarten hebben. Het gaat hard, maar er is nog zeker plek. Kortom, ga even lang en zeg dit tegen ze. Of ga naar het postkantoor, daar hebben ze ook Ticketbox. maar dit is echt onzin. Het zijn gewoon soms luie flikkers daaro. Dan hebben ze geen zin. ewe krijgen vaker die klachten, vooral in het weekend als er weekendkrachten werken die vaak minder goed ingewerkt zijn in de situatie.

JJ

16. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Toen ik bij de FRS was pakte ze wel kaartjes uit een la die ze dan bedrukte met die ticketbox. zijn dat dan gewoon standaard kaartjes ofzo?

17. E-unit

E-unit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus er zijn nog zeker kaartjes!! kmoet namelijk ff mensne daar in TEKKEN en HALO (2) af gan maken :9 }:]

18. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    blijkbaar wel, maar meestal halen ze ze gewoon uit de computer. Misschien is het een kleine zaak en hebben ze niet zo' n computer. Maar uitverkocht is het nog niet. Dus je kunt nog gewoon langs komen.

JJ

19. Lchero

Lchero Lchero

Leuk Bevonden:
    0
    JJ, weet jij mss of de setup van Fable hetzelfde is als op de E3 met op elke pod een verschillend ontwikkeld karakter?

20. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik kom weer als brave PU gameplay bezoeker. Ik moet wat interviewtjes plegen en wat stands bezoeken voor de website.

Deel Deze Pagina