1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik weet gewoon dat er een nieuwere versie zal komen. de game is naar mijn weten af. En die karakters zullen tijdens de PUG wel ontwikelt worden per pod die er staat.

Ook heb ik een donkerbruin vermoeden dat Jade Empire er zal staan. Xbox fans zullen dus verwend worden dit keer.

JJ

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Damn echt kut dat ik niet kan/wil komen :mad:
    Het kost me in totaal €45 en daarvoor ga ik liever iets anders doen, En daar komt bij dat ik in me eentje moet dan..erg gezellig..:{

3. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

Tja, balen dan. 45 euro??? Kom je van ver dan. het geld voor het kaartje verdien je wel terug. is zoveel gratis shit te rausen daar. Of door goedkopere games te kopen bij de winkels op de PUG. Nu ja, ik kan niet in je portomonnee kijken. En alleen, er komen tig mensen van dit Xboxworld forum. Die kun je toch meeten op hun stand..

JJ

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    heej jj, klopt het dat de kaartjes dit jaar minder snel gaan als vorige jaar?
    naar ik weet was het vorig jaar naar een paar weken/maanden al weg.
    of hebben jullie gewoon meer ruimte dit jaar?

Ik hoop ook dat jullie dit jaar wat doen aan die grote leegtes die vorig jaar gewoon opvielen...daar kon je zowat een danswedstrijd houden :p

Naja, ik zie het allemaal wel 11 sept, ben benieuwd :D

5. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Edit// Huh? Dubbelpost?

Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mja Leeuwarden -> Utrecht is nog al een eindje. En heb net een nogal duure vakantie gehad O-) En me Loon komt pas 8 September weer.

Dan volgend jaar maar....als ik niet op Terschelling zit dan ;)

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tis groter dit jaar geloof ik...en dus meer mensen ;)

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    waaaaat jade empire?? eindelijk kan ik mijn o zo gewilde game spelen.
    fable sudeki en halo2 moet ik ook spelen heb ze alle 3 preordered en wil dus weten wat ik in huis haal :p Al lijken het me geen miskopen als ik het zo hoor over sudeki en fable. Moet alleen opletten niet met de hype mee te gaan.

9. E-unit

E-unit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de nieuwe tekken 5 er ook mss is of in een Demo versie???En of bij de competities iets te winnen valt??

10. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kweet nie, maar ik kom denk wel hoor ;)
    moeten een mapje maken in een hoekje kijken welke members er zijn geweest :+

11. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tekken 5 lijkt me ook echt cool toen ik dat filmpje van de E3 op gamespot zag kreeg ik weer een beetje dat gevoel uit tekken 1,2 en 3. :9

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Eeeeh, Is er al bekent met hoeveel je tegelijk in de Halo 2-test-de-game-zelf-cabine mogen ? ......... En volgens mij wil ik niet weeeten hoe lang de rij gaat worden :'-(

13. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben inkiddels het dubbel aantal kaarten verkocht van vorig jaar, dus het gaat erg goed,. En ja het is dit jaar veel groter. Maar het gaat hard, metname de zaterdag is bijna vol. We checken verder hoe leuk het blijft als er een X aantal in de zaal staan. Ik bedoel we kunnen elke dag 9000 man in de hal laten, maar dan speel je niks. Dus daar houden we terdege rekening mee. het moet leuk zijn en als je er bij wilt zijn moet je maar snel zijn.

En er zijn wedstrijden wara je wqat kunt winnen. Wat, een reis naar de VS, complete PC´s, games, t´shirts, consoles etc. Maar voor de grote prijzen moet je wel wat doen natuurlijk. Verder gaat elke standhouder veel shit weggeven. We doen ook de Goodyhunt waarmee we op gezette tijden tientallen shirts het publiek in flikkeren. Kortom, je gaat niet met lege zakken naar huis.

Tekken 5, nee ik denk het niet. Die was niet in leipzig te zien, dus ook niet hier. Maar ik doe me best.

JJ

14. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat halo 2 beterft, Ms werkt aan een systeem waarbij iedereen aan de beurt komt. Don´t you worry. Voor mooie dingen dien je geduld te hebben.

JJ

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik dacht dat er 16 man in die cabine konden. Maar zeker weten doe ik het niet.

16. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan gewoon niet wachten op de Pu gameplay, van mij mag het 11 sep zijn. Ik hoop dat er ook iets van jade empire staat. En wat goodies betreft, ik neem me grootste rugzak mee :9 .

17. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die kan je misschien ook wel daar scoren hoor :D

18. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Onder het motto Ask JJ, hier wat vraagjes:

Ik meende ergens gelezen te hebben dat er ook metal bandjes komen. Nou verwacht ik geen Iron Maiden en Metallica maar is daar al wat over bekend? En mag je een fotocamera/videocamera meenemen naar binnen of worden ze fijn afgepakt bij de ingang?

O ja, en nog 1 speciaal verzoek. Kan ik Steven uitdagen met welk spel dan ook, en als ik dan win, dat ik een rondje mee mag rijden in zijn Pontiac Firebird?

19. XeoN

XeoN Guest

Het wordt gewoon weer top.
    Heb er zin in maar zie tegen die rijen op...
    Zal ik m'n slaapzak meenemen...?:p

En damn, waarom komt Estince op Zondag en niet op Zaterdag...:{
    En zoals Viper al zei, Camera's e.d. toegestaan?
    Hoelang is de gemiddelde speeltijd bij een Pod?
    10 á 15 minuten ?

Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2004
  20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Bij Halo2 15 min.

Deel Deze Pagina