1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited Gamplay - 2004

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 23 jun 2004.

1. XeoN

XeoN Guest

Is denk ik wel genoeg...
    Alleen stel je voor er staat 20 mensen voor je...:{
    Maar er zijn natuurlijk meerdere consoles met Halo2.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kheb er echt zin in, hoop ook naar huis te gaan met prijzen en goodies hehe :D Goodies zullen wel lukken maar prijzen niet :) Maar kmerk t wel, ik ben dr op zaterdag en zondag dus genoeg games te zien :+

3. XeoN

XeoN Guest

Ik breng alles door op de Xbox stand:+

Fanboy?????

JA.

4. E-unit

E-unit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vet is dat als je daar voor 12.50 een console wint :p. MArja er zijn altijd van die ultrapro's waarvan niet en nooit te winnne is!

5. XeoN

XeoN Guest

Of je moet geluk hebben...
    Ze geven ze toch ook weg?
    Maybe zijn er wel loterijen.

@ JJ : zijn er loterijen ofzo?:)

6. E-unit

E-unit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En is er ook net als @ de E3 alleen het level Zanzibar te spelen bij Halo2, of krijgen we nieuwe dingen als op de E3??? Mss weet jij het JJ? En xeon mss gooien ze de consoles wel in het publiek :p

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Zanzibar, net als op de E3 :)

8. XeoN

XeoN Guest

Hahaha :D

Gamer gedood op PU Gameplay.
    Het slachtoffer werd op het achterhoofd geraakt door een gamecube..:p

9. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

We zijn bezig met de bandjes, categorie goed en veelbelovend. Metallica hebben we gebeld maar waren net even te duur. Maar ook echt net.

Halo 2, welke levels, ik weet het niet. Het level dat wij speelden op de E3 is berevet, dus dat is best cool.

Steven uitdagen mag altijd, maar zijn Pontiac, die laat ie denk ik thuis, want daar wil die geen enkel krasje op. En ik weet zeker dat er altijd wel een eikel is die met een sleutel er ´je bent geownd´er op zet :)

JJ

10. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou jammer zijn is een mooie pontiac. :)

11. XeoN

XeoN Guest

Dat ding zuipt wel focking veel he?
    Maar laten we niet afdwalen.
    Dus je kan berveret spelen op de Gameplay ?

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    berevet (zonder hoofdletter wat duidt op geen naam, maar op hoe vet het level is, vermoed ik).
    Lijkt me echt dope om Halo 2 mp te spelen. Zou me niks verbazen als het overal rustig is op de H2MP stand na, daar staan ongetwijfeld flinke rijen.

13. XeoN

XeoN Guest

*Klinkt als mn Lerares Nederlands*

Je moet het wachten er voor over hebben.
    Rijen zul je altijd houden.
    Je kan moeilijk een Privé-stand voor Modjes maken he.;)

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nee, maar bedoel het meet van: Halo 2: extreem lange rij (wie wil het nou niet spelen) en menig andere titel: minder lange rij. Ik hoop H2 iig lekker te kunnen spelen en overige games; ik hoop iets te kunnen spelen van Burnout 3. Verder zijn er niet echt games waar ik bij voorkeur naar uitkijk.

15. XeoN

XeoN Guest

Nja, ik denk dat ik het meeste van m'n tijd op de Xbox Stand doorbreng.
    Afentoe bij de ps2 of nintendo stand goodies halen.

16. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat zie gebeuren kras ik met een sleutel in diegene z'n voorhoofd 'je bent geownd' 3-)
    Maar ff informatie inwinnen; in welke game kan ik Steven altijd verslaan en welke game kan ik maar beter niet tegen hem spelen? *)

En zijn foto/videocamera's toegestaan? Ik wil niet hebben dat mijn digitale camera wordt afgepakt door zo 'n wijsneus bij de ingang :+

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Foto's en videocamera's waren vorig jaar iig toegestaan.. Tenminste, ik kan me herinneren foto's van een maat van mij te hebben gezien gedurende het event. :)

18. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorige week naar de Games Convention in Leipzig geweest en daar werd druk gefilmd en gefotografeerd. Ook Halo 2 was er te spelen (in zo'n cabine denk ik). Verder diverse Xbox games zoals Fable en de nieuwe Mortal Combat.

Ik denk dat de PU Gameplay een beetje te vergelijken is met de GC. En als ze daar (met 105.000 bezoekers) niet moeilijk doen, waarom hier dan wel??

19. E-unit

E-unit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga een foto make van het eindscherm van halo waarin ik iedereen ge0wnd heb. :9

20. XeoN

XeoN Guest

Eerst mij proberen af te maken :9

Deel Deze Pagina