1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited (Juni 2003 Nummer 06 Jaargang 11)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 23 mei 2003.

1. masterape

masterape Guest

Jij hebt een snelle mening. Ik vind dat hun gewoon kritisch zijn. En niet zoals andere bladen de gehypte games mee een 10 geven.

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mwa...en Metroid Prime en Zelda TWW dan.

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    misschien zijn dat gewoon zeer goede games? :{

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Rustig maar, ik heb ze zelf ook. Het zijn zeer goede games, maar het ging er mij om dat Masterape nu net deed of de PU geen games hyped of superhoge cijfers geeft terwijl dat wel het geval is.

5. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa, de maandelijkse Pu is kut PU is cool topic. Joepie.

Enter the Matrix had GQ wel en wij niet omdat onze deadline eerder ligt. Bovendien slaat hun cijfer nergens op in mijn ogen. maar dat is andere koek. En natuurlijk zijnw e Anit Xbox, dat doen moet dood, weg er mee, leve PS2. Alleen jammer dan weer dat Halo onze game van de E3 is, dat ik net drie pagina´s E3 heb gemaakt over de Xbox met veel goed nieuws en veel schouderklopjes, dat ik in mijn collumn iedereen zielig noem die altijd Xbox dood noem etc. Zucht, soms word ik moe van dat narrowminded fanboygedrag. Ben ik gvd weer het hele weekend bezig bij al die PS3, NGC en Xbox sites om al die shit te verdedigen. Want we waren deze maand weer pro PS2, pro NGC en pro Xbox. Eigenlijk zijnw e alleen nooit pro PC. Mmm, vreemd.

Anyway, laat de Xbox snel kapot gaan, vier ik een feestje,

sjonge jonge,

jongens, lees alles nu eens goed. WQat staat er in mijn Halo 2 verhaal. Ik heb er niet mee gespeeld, dat heeft niemand niet, en dus ga ik geen lul verhaal ophangen of speculeren. we hadden gewoon exlcu beeld gehad en dat hebben we geplaatst. Ik eerlijk aan dat ik er verder niets over wil zeggen omdat dit onzin zou zijn. Kan wel stoer gaan previewen zoals al die sites, maar die hebben ook niets gezien. Official Xbox mag VS die heeft wel wat gezien en die kan dan ook terceht uitpakken. Ga nu eens gewoon kijkenw at bladen doen en op welke basis. Ik vertel je, previews van console game zijn zo schaars als het maar kan. En nu jullie weer.

Had ik al verteld dat we bij de PU elke dag een kaarsje opsteken voor het einde van de Xbox. Duh ;-) (Maar wat heb ik genoten van Halo 2, samen met Mirik die ik volgems mij betraand zag rondlopen)

JJ

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wijze woorden van meester JJ_O_;)
    De deadline ligt wel erg vroeg bij de PU. Maarja, ik blijf toch abbonnee op de PU want de GQ vind ik echt niks (zo'n rare cijfers soms). Het is eigenlijk ook wel niks om een Halo 2 preview te schrijven van een filmpje dat niet eens officieel is uitgegeven (dat home-video filmpje van de E3 ).

Laatst bewerkt: 24 mei 2003
  7. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al aardig wat jaartjes lid van de PU en je kan altijd wel lachen met die gasten O-). Het is gewoon een leuk blad om te lezen en niet saai. (en dat de PU Anti Xbox is slaat helemaal nergens op, die Fransozen zijn idd erg irritant op xboxlive)

Wat me wel tegenvalt is dat het nu Zaterdag 4 uur is en dat ik hem nog niet heb gehad, maar dat ligt aan die Media Express.

Misschien kunnen jullie die gasten van de Media Express effe een trap onder hun hol verkopen want dit schiet niet op. :+

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb hier ook last van ik heb hem ook nog steeds niet dus dat wordt weer wachten op maandag of misschien wel dinsdag :{

9. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik trap me lens met die gasten.

En laten we de discussie over de PU en Xbox eens goed houden op de Pu Awards. Ik heb Xboxworld uitgenodigd en ze moeten nog even reageren. Ik mail me gek, maar het lijtk wel of men daar dood is momenteel. Maar het lkijkt me leuk om daar met iedereen te praten overde stand vanz aken met betrekking tot de Xbox. En als Xbox fan zit je op 4 juli toch al goed met voorrondes NK Halo plus een aantal vette wedstrijden bij de Xbox stand.

JJ

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ROFLMAO!!!! De Gamequest? Daar veeg ik nog niet eens mijn reet mee af man...

11. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Das Miriks ding... weenie wat er aan de hand is.

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    * toetert in Mirik's oor *

Wakker worden!!!!!!!!!!!!!

13. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik snap mensen niet die huilen dat er oude informatie in een blad (bijv de pu) staat omdat ze dat allang op internet hebben gelezen. duhhhh dat alles eerder op internet staat. maar er zijn ook mensen (zoals ik) die niet de hele dag het internet afzoeken en die niet de animatrixtrailer al 1 sec voordat ie online was hadden gedownload maar die gewoon af en toe een spelletje spelen op de xbox, wat info van xbw en het forum afhalen en een blaadje lezen voor wat vermaak (en een beetje info) en die zo'n cdtje vol met goeie dingen wel kunnen waarderen. en zeker voor een blad van 3,20. krijg je een gratis cdrom erbij gaan ze nog zeiken :confused: en een blad heeft nou eenmaal oudere info dan het internet (tenzij ze iets exclusief hebben). so be it.

dan over dat de pu anti xbox is. ik wil niet zeggen dat jullie anti xbox zijn, maar ik zie toch wel vaak foutjes in xbox reviews staan. die zullen vast ook wel bij ngc en ps2 dingen staan maar die vallen mij niet op. deathrow is algemeen bekend maar zo kreeg ik toch het idee dat jij JJ morrowind niet gespeeld had ofzo voor de xbox review. hoe kan een first person camera je nou niet goed in beeld nemen? de fp van morrowind is dus echt precies hetzelfde als die van halo. morrowind is gewoon gemaakt om fp te spelen en dan zeg jij dat je alles in 3rd person speelde:confused: en dan is de camera beter dan fp:confused: dit lijkt misschien een klein dingetje maar dit valt mij toch wel erg op. en er zijn vaker van dit soort dingetjes. als topspellen zoals morrowind en deathrow (en anderen) niet serieus genomen worden dan krijgen mensen al snel het idee dat de xbox niet serieus wordt genomen. nogmaals ik denk niet dat jullie anti xbox zijn.

14. masterape

masterape Guest

Ja ik zoek ook niet altijd alles op internet ik kijk hoogstens op deze site en heeeeel soms op een ander. Ik vind de PU gewoon een fijn blad. En anderen mogen een anderen mening hebben. En btw. ik ga weer es een klacht indienen weer geen PU ontvangen. Krijg ik hem nog dubeel ook:)

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee want daar hebben we de PU al voor LOL!!!!!!!!!!

(Bedankt Ugamer voor de inkopper van de dag)

Nu maar hopen dat JJPU niet gaat huilen dat er weer eens negatief wordt geschreven over de PU of dat ik een waarschuwing krijg.......ach wat kan mij het schelen ook, als anderen negatief over de GQ of andere mags mogen zijn mag ik dat wel over de PU.

16. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de pu gewoon een goed blad, met veel humor. Ik snap dat gezeik over de pu de laatste tijd niet. Deze keer was er een positieve collumn, dus jullie hebben daar waarschijnlijk al een harde plasser van. Alleen klote dat er amper een xbox review instaat, maar daar kan de pu niks aan doen.

Mensen jullie moeten ook niet zeuren dat je het al op internet gelezen hebt, want dan kun je beter geen een blad, krant of wat dan ook meer lezen, want internet is met bijna alles eerder! Ik vind het gewoon lekker om buiten in het zonnetje of in bed een blad te lezen inplaats achter de computer te hangen en daar lappen tekst te lezen!

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Intelligente mensen zien natuurlijk meteen dat mijn commentaar sarcastisch is bedoeld. Ach laat ook maar....moet ik waarschijnlijk gaan uitleggen wat sarcasme is.

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Kwalitatief is de PU duidelijk beter dan de GQ imho.

GQ doet aan als een televisiegids die elk moment uit elkaar valt. Daarnaast zit er geen enkele structuur in de opmaak en layout van het blad. Reviews etc komen mij ook uiterst warrig overig. Ik zeg niet dat de PU het mega blad is, maar het leest zeker lekker weg en ik lig vaak in een deuk als er een spel de grond in wordt getrapt :). Als je een blad maakt moet het er ook uitzien als een blad. En dan bedoel ik mooi layout, lekkere kaft zodat je het nog kan _bewaren_ en goede kwaliteit papier.

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En dat begrijp ik dus niet. Heb je de GQ de laatste tijd eigenlijk wel gelezen, want hoewel ik zelf toegeef dat het blad vroeger niet geweldig was zijn ze er na de makeover zwaar op vooruit gegaan imo. De PU heb ik tot vorig jaar iedere maand al vanaf de allereerste uitgave gelezen, maar ik begon me steeds meer te ergeren aan het feit dat de gamesinfo ondergeschikt werd gemaakt aan de zogenaamde puberale humor van de makers. Ik zoek gewoon gamesinfo en geen kruising tussen de Donald Duck en een gamesblad. En wat betreft de kwaliteit van de opmaak moet je natuurlijk niet vergeten dat de PU 10 jaar de tijd heeft gehad om zich te ontwikkelen.

20. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kritiek op de Pu mag zoals bijvoorbeeld die kritiek over Morrowind, daar kan ik wat mee. Maar elke maand krijg je weer gelul over
    - pro of anti dit en dat
    - kiddy
    - puberale humor

Dat zijn zaken die of nergens op slaan (a) of gewoon met smaak te maken hebben. En ik vind ook dat we zeker goede info moeten geven en dat zal ik ook zeker blijven roepen. Ik vind onze E3 special erg okay met veel goede info, ik vind GK nieuwe stijl (vanaf 2 juni) ook veel meer info geven en minder gelul. we spelen nu echt het hele spel om op te menen wat echt een jezus werk is om niet alleen level 1 te laten zien. Kortom, we voelen jullie ding wel. Echter we zijn groot geworden met humor, die mix trekt casual gamers aan. Ik blijf er bij. Ik heb net official Xbox mag uit, de Vs versie met halo 2 en dan genbiet ik van die Halo 2 feature en nog twee verhalen over games die ik wil spelen, maar de rest is ook allemaal zo diepgaand en taai, waarom gewoon ook niet her den der wat leut. Zodat het lekker leest. Zolang we maar niet alleen schrijven om lollig te zijn. Daar moeten we dus goed op letten.

JJ

Deel Deze Pagina