1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited (Juni 2003 Nummer 06 Jaargang 11)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 23 mei 2003.

  1. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Enter the matrix is niet gereviewd in dit nummer, maar waarschijnlijk is hij op dit moment al WEL gespeeld en beoordeeld? Wat waren de meningen van jullie (pu redactie) over dit spel? (als er op xbw nog geen review staat, dan maar zo)

    Heb de GTA:VC sticker al op mijn fiets (geen powerbike) geplakt!
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk gaat het hier om persoonlijke smaak,maar de enige reden dat ik mijn mening post is om tegenwicht te bieden aan al die pro PU posts die dan andere bladen lopen af te zeiken terwijl deze dat niet verdiend hebben. Daar gaat het mij en sommige andere om en niet perse om de PU af te zeiken. Dat jij je dan aangevallen voelt kan ik ook niet helpen natuurlijk.
     
  3. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1

    Als je pure gamesinfo wil moet je sowieso geen blad als de pu nemen. Dan moet je lekker op internet wezen en je inschrijven bij ign ofzo. En wat is er mis met de donald duck? Donald duck is gewoon vermaak en een kruising tussen een gamesblad en donald duck betekent dus info en vermaak! En de pu is toch wel wat volwassener dan de donald duck. Als je dat niet kan inzien dan zegt dat meer over jou dan over de pu. Maar eigenlijk wil jij gewoon een lijstje feiten en pro's en con's over een spel zien. Dus een computer die een spel speelt (:confused:) en daar de feiten van presenteerd in de vorm van opsommingen en statistieken. Nou dat lijkt me erg interessant :+ Maar bij de pu worden de games getest door mensen en krijg je een menselijk verslag en daar hoort nou eenmaal humor bij. En dat 10 jaar de tijd om de opmaak te ontwikkelen slaat natuurlijk helemaal nergens op. Een opmaak is een persoonlijke stijl en een aanpassing aan de tijd waarin je leeft. In 1993 waren felle kleurtjes en onoverzichtelijke pagina's hip. Nu is strak design hip. Inschatten wat men wil heet dat en de een kan dat nou eenmaal beter dan de ander.
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Donald Duck :)

    IK zou hem vrijdag al gehad moeten hebben, maar heb hem niet gehad! Gelukkig heb ik hem gekregen voor me verjaardag. Maar als lid vindt ik toch dat je hem eerder moet krijgen dan in winkel, en zeker niet zo laat! Bovendien viel hij tegen:mad::mad::mad:
     
  5. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    @ SjonKanon

    Waarom neem je mijn Donald Duck opmerking gelijk zo serieus? Wat ik dus bedoel is dat ik gewoon wil lezen hoe de game in elkaar zit qua verhaal, gameplay, controls, moelijkheidsgraad enzovoorts en niet geintereseerd ben in de persoonlijke mening van de reviewer die daar dan vervolgens de halve pagina of meer voor nodig heeft. En het gaat mij bij de PU niet alleen om de reviews maar het hele blad dat imo vol staat met puberale humor dat ik niet kan waarderen omdat dat nu eenmaal mijn smaak niet is. Is dit nu zo moeilijk om te begrijpen? Natuurlijk moet een blad lekker lezen en mag er wat humor in, maar de PU humor is dus niet mijn humor en de enige reden dat ik steeds op dit soort discussies in ga kun je in mijn post hierboven lezen.
     
  6. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1

    Persoonlijke mening is wat de pu kenmerkt. Dus als dat en de humor jouw ding niet is, waarom verspil je dan in godsnaam je energie door dat aan iedereen te laten weten? Om andere bladen te verdedigen ja daaaaag :+

    en ik neem jouw opmerkingen net zo serieus als jij ze bedoeld :p dus laten we alsjeblieft weer wat minder serieus doen 8)
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Omdat ik een bloedhekel heb aan fanboy gedrag verdedig ik andere bladen die ik toevallig lees ja. Als iemand positief over de PU wil schrijven mag die dat zeker doen, maar waarom dan altijd die drang om andere bladen af te zeiken?
     
  8. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, einde discussie over PU. Als je onze humor niet leuk vind, en dat lkan best, smaken verschillen, is PU ook niet echt iets voor jou. dat begrijp ik prima. No sweat.

    Enter the Matrix: de game is zijn geld waard, maar zeker geen top. Ik denk dat Shiny door de scherpe deadline te weinig tijd heeft gehad alle glitches uit degame te verwijderen. Maar hij is lang en de Matrix fan zal zeker lol hebben.

    JJ
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik moet zeggen dat de columns deze maand een veel betere instelling hadden over de betreffende consoles dan de vorige uitgave en die daarvoor. Niet overdreven positief maar niet onnodig negatief maar gewoon netjes. Ondanks dat de PU mij iets tegenviel voor een jubileum nummer vond ik het geen slecht blad deze maand.
    Wat ik wel jammer vind is dat in sommige reviews het grootste gedeelte van de text niet over het spel zelf gaat maar om zaken erom heen.. Neem State of Emergency. Kleine review, (ok spel is ook niet goed genoeg voor een grote review) maar een stuk of 5 zinnen gaan over het spel en de rest over de praktijken van Rockstar. Ik vind het op zich wel grappig om dat te weten maar dan niet tenkoste van een review.
     
  10. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan heb ik ook nog een (klein puntje) kritiek op de review omtrend: Tao Feng!

    In de hele review word niet verteld dat de schade die je aan tegenstanders aanbrengt ook daardwerkelijk te zien is, en te merken aan hoe de character zich voortbeweegt. Dat was toch wel 1 van de opmerkelijke dingen die dit spel bijzonder maakt ten opzichte van de rest. (andere beat 'em up)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2003
  11. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hadden ze al gemeld in de preview een paar maanden terug.
     
  12. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik had precies hetzelfde idee toen ik dat las. Maar ik vind dat boris dit wel vaker heeft. Ik heb als alleen xbox bezitter niet de review voor de ps2 of pc of wat dan ook gelezen van een matig spel. Dus is het wel leuk als ik in de xbox revieuw wat over het spel te weten kom, ook al is het matig.


    Net alsof mensen dat nog weten? Ik onthoud dat soort dingen iig niet.
     
  13. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vindt de PU gfewoon dope, ze hebben namelijk een aantal goede reviewers (JJ, Jeroen) en 2 meesterlijke reviewers (Jan en Jurjen), ook hebben ze heerlijke humor. Voor de xboxgames lees ik Xboxmagazine en voor hele kritische reviews Edge. Zo heb ik dus humor, Xboxreviews en kritische reviews, alles wat ik wil, ben er alleen heel veel geld per maand voor kwijt (maar dan heb je ook wat! =P)
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De Pu is inderdaad een meesterlijk blad! Ik heb alle delen op twee na. Er zitten altijd wat mindere bij, maar ik heb er nog nooit een gelezen die ik slecht vond.
    De laatste Pu vind ik erg vet!! Leuke extra's, goede reviews en previews en interessant nieuws. En natuurlijke de waanzinnige humor! Ik kan echt weer niet wachten totdat Gamekings begint.
    Dat is een gamesprogramma zoals een gamesprogramma moet zijn!!
    Dus ga zo door en op naar de 20 jaar!!
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat vind jij!! Dat is hun mening en als jij die niet accepteerd dan lees je het toch niet!

    Daar zullen ze wakker van liggen!

    En vanavond in het acht uur nieuws:

    -Power Unlimited is failliet, omdat Sam Fisher Jr hem niet meer koopt.
    -Schrijvers Telegraaf stappen op, omdat Sam Fisher Jr het niet met hun eens was.


    __________________
     
  16. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 afkraken, damn, dat was onze game van de E3. Oei, neen je moet toch eens iets anders verzinnen.

    JJ´s wens voor 2003: Graag een PU topic waarin over de tekst wordt geluld en niet over het image. PU zuigt, PU goed. we weten nu wie voor is en tegen. Graag gewoon over de tekst lullen, kunnen we goede discussies hebben over reviews, te hoge en te lage cijfers.

    JJ
     
  17. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ow, als ik nu toch de kans heb.. zou je die review van Deathrow willen uitleggen? Ik bedoel dat reviewtje waar de helft over schelden ging en daarna zeggen.. Deathrow is een degelijken beat 'm up, terwijl het dus een 'sportgame' is met vechten erbij.
    Vraag ik me nu nog steeds af :)
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat van Deathrow snapte ik ook niet, echt vaag. En dan ook nog in het december nummer, Deathrow, sportspel dat maar niet weet te boeien, bij grootste tegenvallers....
     
  19. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat is zijn persoonlijke mening, maar het is idd heel erg vaag...
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Yo JJ,

    Effe een vraagje. Is er eigenlijk de laatste tijd nog info geweest over Duke Nukem Forever? Ik heb er al een flinke tijd niks over gezien. Komt ie eigenlijk nog wel?

    En effe een vraagje over de Pc game vietcong.
    Bij de 8.2 hebben jullie dan alleen naar de singleplayer gekeken of ook naar de multiplayer?
    Want de singleplayer zelf is niet echt bijzonder, maar de multiplayer is echt fantastisch! Een nieuw soort Counterstrike.

    En de laatste vraag: Klopt het dat Doom 3 op de Pc grotendeels processor afhanglijk is???

    Mazzels,

    Wouter xbox

    (ps succes met gamekings)
     

Deel Deze Pagina