1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited (Juni 2003 Nummer 06 Jaargang 11)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door masterape, 23 mei 2003.

  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ja suc6, gamekings rocks!

    xbox ook, goed dat je halo op 5 had gezet bij beste games...

    maar zullen we maar weer on topic gaan...

    Btw: wie gaat Brute Force reviewen?
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2003
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe moeilijk is het om een degelijke kaft te maken? :confused: Ik moet toegeven Gamequest is vooruit gegaan sinds de restyle, maar nog steeds valt het blad snel uit elkaar en vind ik nog steeds dat het warrig overkomt.

    Het is inderdaad maar net hoe je je informatie wilt hebben. Wil je een serieus blad, dan moet je de PC Zone e.d. eens proberen. PU bied voor mij eigenlijk een perfecte mix. Er staan goede reviews in die je lekker even kunt lezen, en er staan dingen in waar je lekker van moet lachen. Ach ik ben blij dat ze in ieder geval genoeg lol en humor hebben 8). Je hoeft het blad niet te lezen, en zolang ze zelf plezier hebben in het maken en ik in het lezen mogen ze zo door gaan.

    En kennelijk ben ik niet de enigste die hun schrijfstijl waardeerd, aangezien ze meer dan genoeg abbonees hebben :). Denk dat als ze ineens serieus zouden worden dat het minder leuk werd om het blad te maken en te lezen. PU blijft PU, eigenlijk zijn ze vanaf het begin niet eens zo veel veranderd nu ik het eerst deel heb gelezen op de CD _O_
     
  3. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    - Deathrow was iets van Boris, heb de game nauwleijks gespeeld.
    - Duke Nukem, niks van gehoord, 3D Realms zegt wel nog besig te zijn. Maar ja Valve zei olk dat ze niet met Half Life 2 bezig waren en de game is bijna af opeens.
    - Boris, Jan en ik reviewen hem bij GK, ik in de PU. Leuke game.
    - Vietcong, vooral singleplayer, want daar wordt de game vooral op verkocht, de meerderheid speelt geen online versie. En er zijn ook betere multiplayergames


    JJ
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    :confused: Ik weet niet wat jij allemaal met je bladen uithaalt, maar die van mij zijn echt nog nooit uit elkaar gevallen. :)
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Mee eens, voor een echt serieus blad lees ik wel xbm, Pu geeft humor erbij, en ook goede reviews. Ik ben ook van allebei lid en zit al dagen van te voren te w8en tot ze komen. En als je PU niet waardeerd, besteed er dan geen moeite aan.

    btw, die kaft is niet echt hinderlijk, een groter probleem voor mij zijn mijn broertje en mijn zus, die er nogwel eens me gooien, waardoor ie afscheurt.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de uitleg:cool:

    Maaruh wat zijn echt leuke multiplayer games op de pc?

    Mazzels,

    Wouter xbox
     

Deel Deze Pagina