1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Jurjen kan er af en toe ook wat van met ze fanboy gedrag.

    wat vonden jullie trouwens van de pikante cover en poster :cool:

    Skate mag gelukkig nog wel de pu gameplay presenteren
     
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Geen idee heb m nog niet binnen. Effe over Skate vonden jullie dat ie nou echt wat toevoegde aan de reviews? Hij schreef weinig en was eigenlijk alleen in de pu aanwezig als onderwerp van een hoop clichegrappen. Wat ik weer wel op prijs kon stellen was zijn Pro Evo expertise maar voor de rest was er niet echt een lijn in zijn reviews te zien. Met een lijn bedoel ik dat je zeg maar een expertise ziet zoals JJ sport en race en Steven het aziatische enzo.
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Skate was wel altijd diegene die de footie-games reviewde, en ook de meeste horror-games. Dus een lijn was er wel in zijn reviews.

    Ach ja, ik denk niet dat ik hem erg ga missen voor de PU (alleen dan voor de footies als PES5 en Fifa2006 en volgenden), maar wel als ie weg zou zijn bij Gamekings (dat niet gaat gebeuren aangezien hij de imo onvervangbare presentator is).

    Ik kijk altijd nog graag terug naar PU DVDII; Een dag uit het leven van Skate. Meesterlijk filmpje:)

    En ja, 8 jaar voor de PU is wel het langst van alle redacteuren.
    Ben benieuwd wie zijn "vervanger" wordt, maja een 2e Richard Simon kan natuurlijk niet...
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  4. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor cijfer heeft ie dan? ik heb em namelijk nog niet binnen ;)
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    SC:CT heeft een 93.
    Had alleen niet verwacht dat GT4 zo laag zou scoren, krijgt 'maar' een 82.
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist wel dat het allemaal niet venieuwend zou zijn. Het is zeker wel een laag cijfer.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    [PU style] Psst, als jij een 93 op je rapport staat ga je toch ook niet zeuren?

    Btw, het is nu half 4, de post is al geweest en ik heb nog stees geen PU. Dat wordt dinsdag pas :confused:
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij komt hij dan ook pas dinsdag. Kan ik weer langer gaan wachten :mad: :mad:
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heeft iemand 'm al in de winkel zien liggen :confused: ... Ruttyx zei dat íe in onze plaatselijke super de boer nog niet te vinden was :{ (k'woon een paar huizen verderop als hem ... en ik heb 'm dus ook nog niet)
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook al overgeslagen vandaag :eek: Normaal is hij er altijd vrijdag met de post, nu wordt het dinsdag :mad:
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    kheb hem al *)
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de PU vrijdag ook al gekregen :D Hij lag die vrijdag ook al bij de plaatselijke C1000. Eigenlijk vind ik dat wij abonnees hem eerder moeten krijgen, zoals het eerder was.
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de PU met de post meegaat is hij bijna altijd op tijd. Af en toe komt hij een keer op zaterdag. Maar dit vind ik ontzettend zuigen. 4 dagen te laat! Waarvoor ben je dan abbo...
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    * kijkt uit elende maar 'Een dag uit het leven van Skate *
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo, dat is toch nog altijd zo? :'-(
    Nu is dat alleen niet omdat maandag de winkels dicht zijn wegens Pasen.
    En als je hem dan niet eerder krijgt ligt dat aan de bezorger.

    Volgend nummer krijgen we gewoon weer eerder:)

    edit\\ Volgend nummer komt uit op 2 mei (maandag) dus wij krijgen hem op 29 april (vrijdag) of, als de bezorger lui is, op 30 april (zaterdag).
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je maar dit nummer is van 25 Maart en krijgen we 29 maart, terwijl hij wel op tijd in de winkel ligt. Ach, het is maar een blad.
     
  17. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF ik hebl de donald duck maar geen pu???
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja, we niet echt. Het gaat hier om sommige die gewoon ff pech hebben.;) Natuurlijk erg vervelend dat je dan ook nog tot dinsdag moet wachten, maarja dat heb je wel wat :cool:.

    Weet iemand eigelijk wat Skate nu doet? Want ze hadden het over andere dingen die ook veel tijd koste, maar er werd niet geschreven wat dat was.
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien gaat hij rappen? Ik denk niet dat hij ook weg gaat bij Gamekings, dan doet hij helemaal niks meer wat met games te maken heeft. Bovendien, hij is de presentator...
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    *kijkt PU dvd *snikt* zucht ik mis SKATE!!

    Die gozer voegde zoveel toe aan de PU, kwa humor etc. hopelijk komt hij na niet al te lange tijd weer terug :)
     

Deel Deze Pagina