Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Jurjen een briljante reviewer? Mag ik daar even smakelijk om lachen.
    Die man overdrijft soms zo in z'n reviews. Een bepaalde gimmick of een bepaald gameplay-element waarvan je normaal zegt"leuk maar niet geweldig", wordt soms door hem zo gebracht dat het revolutionair lijkt. Zo ervaar ik dat iig.
    Zijn reviews zijn leuk om te lezen, maar verre van briljant.

Overigens heb ik mijn abbo van de PU een tijdje geleden opgezegt. Het blad is in mijn ogen gedaalt naar een kinderlijk niveau.
    I.p.v. dat ze inhoudelijk op de post reageren, proberen ze amusant over te komen met tamelijk achterhaalde one-liners. De reviews stellen weinig voor, de helft is gevult met slap gelul, en er wordt weinig over de inhoud van het spel vertelt. Alleen de news-sectie en de powerspy zijn wel interessant om te lezen.
    Ik krijg het blad nog tot augustus.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo geen inhoud over het spel in de reviews? Volgens mij lees jij andere PU's dan mij. Ik lees toch echt wel inhoud over de game in de review.

Op de emails die gestuurd worden, ach eigelijk hoeft daar helemaal niet op gereageerd te worden, als er geen vraag gesteld wordt, en dat doen ze toch, en tja dat kan je dan als irritant ervaren of gewoon als humor. En als er een vraag gesteld wordt dan zijn die ook nog eens heel erg dom (iemand vroeg in het vorige nummer wat PU eigelijk betekende:{).
    Noem dan eens een brief waar deze maand wat serieuzer op geantwoord had kunnen worden...

BTW hoezo tot augustus, opzegtermijn is toch 6 weken?

3. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind niet dat de PU kinderlijker is dan vroeger. Ik lees het blad al vanaf 1996 en het is de laatste jaren steeds proffesioneler geworden. Maarja je wordt zelf ouder en dan komt de stijl nu wat kinderlijker over. Het design is misschien niet top, maar tenminste beter dan in de periode 1999-2002 toen ze constant dingen veranderden. De indeling van deze laatste PU vind ik wel minder, reviews die op een halve pagina beginnen enzo. Vroeger was het echt een teringzooi met screenshots die scheef over elkaar heen werden geplakt, 10 verschillende kleuren en lettertypes in 1 review enz.

4. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb aantal keren geprobeert over te stappen naar andere bladen zoals GamePro, GameQuest en nog een paar. Maar het lukt me om 1 of andere reden gewoon niet en val altijd terug op de PU.
    En die dvd's van de Pu/Gk zijn altijd superb _O_ Maar ze mogen op de redactie wel schoonmaak houden..

5. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig blad. Leuke reviews en lees 'm altijd helemaal uit. Droge humor ook :)

6. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Skate Is Weg :mad:

7. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel geen nintendo games dus ik kan niet oordelen over de waarheid van zijn reviews maar ik vind ze in elk geval altijd leuk om te lezen en dat vind ik goed van Jurjen. Bovendien legt hij interessante links naar dingen als psychologie en dergelijke. Wat ik zo goed vindt van Jurjen is dat hij pre en reviews schrijft die voor mij heel boeiend zijn ondanks het feit dat hij over games schrijft die ik nooit zal kopen. Altijd als ik zn review lees dan spat het enthousiasme er van af maar kom ik altijd tot de conclusie dat ik die game niet hoef te hebben.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2005
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    9 van de 10 reviews bevatten bijna geen nuttige inhoud over het spel.

Verder kan ik vaak in een review niet terug vinden waarom een spel een bepaalt cijfer krijgt.Vaak noemen ze heel veel pluspunten van een spel en (bijna) geen minpunten maar toch krijgt het spel maar een 60 (is maar een voorbeeld).

Anderom gebeurt het ook vaak dat ze een spel redelijk aan het afkraken zijn maar het toch nog een 80+ krijgt

Ik vind de PU best een goed blad maar als ik echt een mening over een spel wil horen of het laatste nieuws wil lezen dan kun de PU niet kopen maar beter de reviews op het internet lezen.

Ik koop de PU meer omdat het een prettige manier van lezen is voor s'avonds in bed of op de wc (8))

9. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer dat veel mensen de PU nog steeds niet snappen, de revieuws geven een SUBJECTIEF OORDEEL (dus met mening) als ze cijfers gaan geven kijken ze naar de technischere kanten van de game: een spel kan er kut uitzien en kut spelen maar een fantastische ervaring teweeg brengen, dan krijgt de game toch een hoog cijfer.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Je hebt wel gelijk maar dit moeten ze dan ook in de review uitleggen.

11. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindt het vooral jammer dat de PU zo is afgetakeld. Vroeger was de PU vele malen beter. De reviews en previews waren toen de tijd serieuser en duidelijker. De crew is toen deels uit elkaar gevallen en moet zeggen dat de fanboys en slechtere redacteurs over gebleven zijn. Vandaar dat mijn abbonement op de PU al een aantal maanden afgelopen is want de tijd van de PU was gekomen en voorbij.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, de reviews zijn in mijn ogen niet echt veel verandert. En minder serieus al helemaal niet (ik noem de review van de game van Beavis en Butt-head, het spel kreeg een 13,2 in 1997 ergens dacht ik).
    Ik weet niet wat jij met vroeger bedoelt, misschien heb jij nog eerdere nummers die ik niet gelezen heb...

Misschien is het handig als je wat voorbeelden noemt uit de PU van April (als je die hebt) dan kan ik misschien beter begrijpen wat je bedoelt;
    Bij de review van GT4 lees is pluspunten en minpunten, en kan ik me goed voorstellen hoe het cijfer ontstaan is. Zelfde geldt voor onder andere Brothers in Arms en Splinter Cell: CT.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Heb de PU van April nog bijna niet gelezen maar de review van Metal Slug (GBA)is zo een voorbeeld

edit//review staat op pagina 49
    edit2//De city of heroes review op pagina 59 is ook zo een voorbeeld

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Welk cijfer krijgen Gran Turismo 4 en Splintel Cell 3 dan?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    GT4 krijgt eem 82 en SC 3 een 93

16. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Sc 3 : 93
    Gt4 : 82

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Komt Gaamekings nu btw of TMF ipv op The Box?Of is dat een typefout in de PU

18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    The box.

19. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
  20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Het staat ergens in de aktuele PU.Ik zal het even opzoeken :)

edit//sorry ik las het niet in de Pu maar op hun website

http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=423271&id=493954

Deel Deze Pagina