1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mirik Smit wordt genoemd. "Chief editor xboxworld.nl"
    Hij mocht zijn reactie geven op Rare.

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ja dat is gewoon een verkoopstunt die wijven erop. De playboy kopen met een alibi zeg maar beetje triest maar goed.

3. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Haar mening toch? Op zich wel logisch dat al die mensen elkaar kennen dmv alle ontmoetingen op de tripjes enzo.

4. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een chille poster opzich :)

5. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mirik = Kobold = XBW Bazin = een hij :cool: Logisch toch? :+
    Bazin is niet meer dan een grap.

6. Mogie

Mogie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een waardeloze lay out. Reviews op column basis?

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem net eindelijk eens gehad. De postbode woont bij mij in de buurt en hij was hem vergeten te bezorgen vandaag.
    Maargoed, de lay-out is niet ok. Het leest echt zwaar irritant. De DS/PSP special is dan wel interessant om te lezen, goede review van Splinter Cell 3, slechte review van Gran Turismo 4 en de Yo Post was ook weer van een bijzonder laag niveau. Ik vind het een matig nummer, erg rommelig.

8. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Lay-out is inderdaad heel lelijk, al die reviews op een pagina en zo kort en vage letters. Heel slordig gedaan van ze :tss:

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mja viel me ook op, dat met 2 covers en ook nog is andersom gedrukt werkt niet echt lekker.

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Och hea kan je het niet hebben dat jou gameposter kant ingenomen word door een lekker wijf? Is je kamer niet vol genoeg dan met al die andere posters van de PU? Wat gezonde plaatjes mogen er ook wel tussen hoor... _0/

En laat me raden, jij hangt de kant met dat monsten van RE4 op...:eek:

Edit// Wel jammer dat ze de poster verneukt hebben door een review erop te plaatsen :'-(

Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  11. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Slordig nummer. De layout zuigt enorm. De GT4 review was niet echt van niveau en van Splinter Cell Chaos Theory had ik een langere review verwacht. En de DS/PSP special vond ik ook niet zo heel bar.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de lay-out daarintegen toch best wel goed te lezen. Zo veel is er niet verandert, alleen dat reviews/previews waar niet zo heel veel aandacht aan hoeft te worden besteed, die staan naast elkaar, voor de rest is er imo niks verandert.
    En de review van GT4 vond ik juist wel van niveau, er werd toch duidelijk uitgelegd waarom hij tegenviel, en wat er wel goed was?
    En de DS/PSP special, wat was daar dan niet zo heel bar aan? Ze besproken in het kort gewoon de games die er aankomen, of al uitgekomen zijn.
    Van Splinter Cell CT, daar had mischien wel een paginaatje nog bij gekund. Pandora Tomorrow was geloof ik 4 pagina's. Maarja dan lees je toch gewoon de review van XboxWorld.

@Tim NL, over de review van Metal Slug Advance heb je wel enigzins gelijk, daar staat niet zo heel veel nuttigs in. Ik snap ook niet waar die 49 vandaan komt, hij heeft het in de review over een fenomeen. :confused:
    City of Heroes, hij probeert het spel uit te leggen door zelf een superheld te spelen, beetje wazig inderdaad.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Bij City of Heroes was het idd niet echt duidelijk waarom hij een 90 kreeg. Jeroen verteld alleen maar over wat hij gespeeld heeft en geeft niet echt zijn mening.

14. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is gewoon een even slechte review als de gemiddelde review van Boris.

15. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe heet die chick ook alweer? Ben de poster kwijtgeraakt.. :mad:

16. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je die poster met de review van Playboy: the mansion derop? Das Klarissa :) vergeet je tog niet... :9

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Power Unlimited 05 ligt alweer 25 april in de winkels. Dus dat betekent dat abo's hem vrijdag of zaterdag mogen ontvangen (als het niet weer zo is al bij het vorige nummer). Hieronder wat er onder ander in komt:

Hieronder plaatje van hoe ie eruit zien, voor degene die dat nog niet willen weten een spoilertje.:)
    En er zal tevens een stikkervel bij zitten. We worden weer eens verwend.:+

18. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    hmm dat wordt weer genieten:9

19. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben abbo dus*)

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    W00t, das vet 8) (Stickervel!)

Hopen dat ik hem nu wel op tijd krijg, want de vorige keer was echt een ramp.

Deel Deze Pagina