1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    gamez.nl zegt ook dat er geen prijsverlaging aankomt voor de gamecube, dus het is nog maar afwachten wat er gaat gebeuren :eek:

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Hij las wel lekker snel door deze pu da was wel lekker.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het erg triest als de cube echt maar 99 euro gaat kosten.. zo verneuk je gewoon echt even de markt.. het gaat dan meer om de prijs dan om de kwaliteit.. en het ding is dan nog goedkoper als een gba :{..

nou lijkt het alsof ik graag meer betaal, maar begrijp me niet verkeerd, het is een erg mooie prijs.. maar zo zal de Xbox dus weer gigantische verliezen gaan draaien.. en ze verpesten echt de markt ermee..

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    het gaat om prijs/kwaliteit verhouding... altijd...

en het is toch mooi dat mensen behoorlijke spellen voor zo'n lekkere prijs kunnen krijgen :D

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    gaan de spellen dan ook in prijs omlaag?

Mja de prijs kwaliteit verhouding wordt nu juist zeer positief lijkt mij, maar het verziekt tog voor de rest de markt, en daar komt nog is bij dat Nintendo helemaal geen aandacht meer besteedt aan de games die ze erop uitgeven, ze mogen tenslotte niet al te veel verlies draaien, zeker niet met de psp op komst die hun uitmelkkoe (gba) wel is van de troon kan stoten (wat me sterk lijkt, maar tog.. je moet alle opties open houden)..

6. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga geen Cube kopen. Hoe goedkoop hij ook is, de games zijn nog steeds te duur. Dat geldt overigens ook voor de PS2 en de XBOX. En aangezien ik 1 van de 3 heb (xbox), kost het me veel geld aan games. Wanneer zien ze nou eens in bij Microsoft, Nintendo en Sony dat als je de prijs van games verlaagt, je ook gelijk meer consoles verkoopt.

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    In de PU stond in de powerspy ook een keer dat de schijfjes voor de PSP goedkoop konden worden(€15,-!!). Zal wel BS zijn, maar als het zo is... _O_

8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het gemiddelde review cijfer in de pu wel een beetje aan de hoge kant. Vorige keer was er maar 1 5 en 2 6en, maar nu gewoon 3 spellen boven de 9en. En zoveel boven de 8 :9

Ik viond dat ze dus wel wat meer onvoldoendes moeten geven en niet alleen maar rond de 8. Zo zie je nog niet welk spel er nou duidelijk beter is dan de ander

9. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    jongens ik heb een schokkende mededeling: volgens de power unlimited ziet de top 3 xbox games er als volgt uit:

1. soul caliber 2!!!!!(dit nummer)(95)
    2 Halo!!!!(nr 3 2002)(94)
    3. KOTOR (dit nummer)(9:cool:
    (4 is THPS4) (92)

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    precies, ze zeggen vaak dat ze juist streng zijn, maar bijvoorbeeld Doshin the Giant (WIE?? precies) (is me nog bijgebleven) kreeg iets van een 85 :confused:

zo ook met veel meer games....

11. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    wat is daar raar aan? ok splinter cell staat er niet in. dat zou het enige rare kunnen zijn.

12. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Splinter cell kan nog wel dik verbeterd worden vind ik, ik weet niet meer wat de PU gaf maar ik zou het rond de 8 geven.
    En ik kan me niet voorstellen dat SC 2 beter is als Halo maar dat heb je met verschillende reviewers.

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, had denk ik Soul Calibur 2 lager gegeven als KotOR en Halo, maar heb zelf Soul Calibur 2 nog nie gespeeld

14. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    soul calibur is de beste fighting game en alles is goed aan het spel er kan niks aan verbeterd worden omdat het een fighting game is en die zijn wat beperkter dus daarom dit hoge cijfer.
    het gaat er dus vaak ook om wat jezelf leuk vind maar met dit cijfer geven ze aan dat dit spel zowat niet beter kan. Halo kan nog stukken beter.

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Soul Calibur 1 vond ik ronduit niks aan (zal wel aan mij liggen, maargoed), SC2 nog niet gespeeld...

omdat het beperkter is zou het dus juist minder makkelijk een hoog cijfer krijgen, omdat er minder mee kan....

en SC2 zou sowieso minder dan een 9 moeten krijgen... alleen al om het ontbreken van Live-ondersteuning...

er zou dan veel meer mee kunnen...

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2

iinderdaad, al had je alleen maar dingen kunnen downloaden, zoals wapens,characters etc...

17. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de beste Fighting game EVER!!!(zeggen ze) dus daarom dit hoge cijfer. dit spel is beter dan DOA 3, VF 4, tekken 4. dat waren al goede spellen. maar dit is nog een tik beter

18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    Vjoe is vast een 9 waard.. daar twijfel ik niet aan.. waarom is f-zero nog niet gereviewd eigenlijk? das toch zwak.. Vjoe wel en f-zero niet.. F-zero is toch ook al uit?

19. JaN Nl

JaN Nl Just another guy

Leuk Bevonden:
    0
    oh? dus halo verdiend ook niet meer dan een 9?

20. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    klopt aan halo konden veel dingen beter dus een 9.4 vind ik een goed cijfer. eerder lager dan hoger

Laatst bewerkt: 25 sep 2003

Deel Deze Pagina