1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    *Ziet em nergens staan.... :'-(
     
  2. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt xplayer *) , ga hem waarschijnlijk kopen :9
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus was zit er in de PU van deze maand? Zit er de E3 reportage of niet?
    De DVD komt volgende maand uit dat weet ik.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Had vergeten morgen weg te halen.:)

    Zie posts hierboven voor lijst met inhoud...
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke ik zag die post niet. Ik ben weer geinformeerd, maar de PU ligt pas in de winkels op 27 junie :mad: Ik moet nog tot maandag wachten. Ach ik heb toch geen school meer :9
     
  6. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    *is heel blij met zijn abo en leest verder in de PU*

    Ik vind dit een van de lekkerste nummers van het jaar, vanwege de E3. Ik heb alles al op internet gelezen maar op papier leest het nog wat lekkerder weg. :cool:
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Eens kijken of hij deze keer wel in de brievenbus ligt.. :mad:
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb 'm vanmorgen ook gehad ... Maar zo'n boeiend nummer is het niet echt ! (vind ik)

    Bijna al het nieuws wat daarin staat wist ik al van internet ed. Beetje achterhaald, die E3 special ...
     
  9. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    ja das waar en tegenwoordig (vorig jaar ook) zetten ze alle E3 onzin en de daadwerkelijk info apart (pu en daily gamer) en dat vind ik ook een beetje lame. De balans raakt een beetje zoek zo.
     
  10. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees E3 info liever in 't blad, dan op het internet. Overigens vind ik de nieuwe layout helemaal niet lekker lezen. Waarom hebben ze daar in GODSNAAM voor gekozen echt.
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind internet een veel beter medium voor games. Want als ik de PU koop of xbm dan is alle info die er instaat allang achterhaald. En op gamessite, thank god voor gamesites, kun je ook film materiaal zien. En zoals de nacht voor de E3 kon je al een uur na de presentatie de hele presentatie zien op I-net. Dus ook met die mtv aankondiging die ik gewoon een uur na amerika kon zien.

    Kortom i-net is interactiever, ze kunnen er veel meer op speculeren omdat het je toch, bijna, geen geld kost. Je kan met een forum meningen en info delen. Een blad is eigenlijk voor mensen zonder i-net.
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is natuurlijk onzin. Tuurlijk loopt internet voor, maar in een blad als de PU leest alles gewoon wat lekkerder. Bij internet zit je 8er de pc en dat zit stuk minder relaxed vind k dan gewoon bij een tijdschrift oid.
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi nummer deze keer en de dvd is ook te kopen.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind alleen de reviews wat minder deze maand. En die balkjes met dingen over de zomer onderin slaan echt nergens op en zijn vrij irritant. Heeft iemand die DVD al? Zoja, is hij de moeite waard als je de E3 afleveringen op GameKings al heb gezien?
     
  15. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Die balkjes onderin zijn idd zeer kut. De reviews vallen wat tegen, ook de previews zijn niet echt bijzonder op Hitman: Blood Money na. En dat ganzenbord is helemaal ***. Enige leuke is dat ik in de YO Post sta met mn PU Lancer :cool:
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat ganzenbord slaat echt helemaal nergens op! We zijn geen kinderen van 3 jaar.

    Netjes gedaan hoor die Lancer! Dus we hebben nu een beroemdheid op xbw? ;)
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van die 00 vind k ook zoiets.. zowiezo lage cijfers deze maand. De previeuw van GoW, waarvan werd gezegd dat ie super werd, was minder positief dan wat ze zeiden en dan bedoel k dat 't echt duidelijk is. 'Maar goed, verder wel geinig nummer, maar niet meer dan dat.
     
  18. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm....dus die is binnenkort uit? Overigens vind ik de nieuwe lay-out so verneukt, snap niet waarom ze dat hebben gedaan met meerdere reviews/previews op 1 pagina en het er zo verneukt uit laten zien. OMG!
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zeker veel lage cijfers. Die 20 van Need for Speed Underground 2 op de DS vind ik een beetje onterecht. Ik heb het spel gespeeld en het is geen top spel en af en toe is de besturing niet top, maar een 20 is wel erg laag. Ik zou eerder een 65 tot 70 zeggen.

    Ik vind het trouwens vreemd dat JJ vaak racegames reviewd. Hij heeft het altijd maar over realisme en dat terwijl die kerel niet eens een rijbewijs heeft. :confused:

    Het past misschien beter bij hun TMF BrEeZaH imago van GameKings. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft JJ geen rijbewijs??? hahaha, dat is effe rare boel! :D. Maarja, het wilt eigelijk nog niet zeggen dat als iemand geen rijbewijs heeft dat het geen racefreak kan zijn met lieft puur realisme, maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
     

Deel Deze Pagina