1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    In 1 van die balkjes stond er een vraag: Waar zou je nooit meer op vakantie gaan. JJ antwoordde toen: in een Bungalowpark in Emmeloord, sorry hoor maar wij hebben hier niet eens een bungalowpark ;) 1 ding is wel waar, er is hier niet zo super veel te doen. Wel genoeg om er te wonen, maar als je hier heen gaat voor vakantie ben je wel heel wanhopig. :)

    Edit: Tijd voor een brief naar de PU.
     
  2. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    De 20 voor NFSU2 DS slaat nergens op.
    Bij Insidegamer krijgt die een 7 half en bij IGN een 7.
    Ik heb het spel zelf ook. Het is geen geweldige game, maar een 20 is echt te weinig. Een 00 voor 7 sins vind ik helemaal belachelijk. Je kunt een spel geen 00 geven. Dat vind ik het zelfde als een spel een 10 geven.

    EDIT: Ze hebben gewoon geen tijd gehad om normaal te reviewen en daarom hebben ze maar wat opgeschreven.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha! Schrijf asjeblieft die brief. :cool:

    Hij heeft geen rijbewijs nee. Het is gewoon niet geloofwaardig en dom als iemand maar loopt te blaten over het realistische rijgedrag van een auto, als je nog nooit zelf achter het stuur hebt gezeten.

    Ze worden echt steeds gekker bij dat blad. 8)
     
  4. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal de zon wel zijn die ze wat in de war brengt, oh die is er niet!:D
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wou net zeggen, welke zon? :)
     
  6. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze geven dus steeds onterechtere (spelling?) cijfers. Gaat de goede kant op met hun, Gamekings op !1TmF!1 en een verneukte lay-out, ganzenbord bij 't blad doen, 00 voor een spel geven..................lekker dan.
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    even over die dvd, is ie al uitverkocht ofzo want op de site staat ie niet meer :confused:
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat zal wel een fout zijn. Ze hebben eens eerder een Toy Story game op de gameboy color een 00 gegeven. De ontwikkelaar schrok zich rot, maar de PU verbeterde de fout in de PU erna, het had een 40 moeten zijn.
     
  9. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht is ie uitverkocht, aangezien je hem al een langere tijd kon reserveren, maar dat betwijfel ik. Ik koop zelf maandag a.s. de PU + DVD in de winkel.
     
  10. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Die DVD komt toch zo weer in voorraad.
     
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    die 00 was uit frustratie oid.. k snap 't niet helemaal, maar goed. Die 20 klopt denk ik ook niet, maar k heb 't spel zelf niet dus kan daar niet over oordelen.
     
  12. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe bruut is het wanneer een spel een 00 krijgt??? en je kent jj... die houdt niet van dat soort spellen
    Enn, als je zo iets gaat maken weet je toch al dat je niet met de bruutste game bezig bent

    Enn het is geen fout, want er wordt ook neergezet dat bij de nummers, bij 0 dat 7 sins dat cijfer krijgt... en het lijkt me zoiezo nogal absurd als het fout zou zijn

    Ps... ik heb het bordspel al 2 keer gedaan, wie ook?
     
  13. ugluk

    ugluk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik woon niet eens ik nederland. Ik ga alleen heel vaak op vakantie naar nederland en ga ff lang boxxanna en zo, maar ik kan de PU dus niet ontvangen echt naaierig.
     
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte PU dit keer.....

    - Heel veel fouten, alleen al in dat optellen van die punten bij die vakantiegames. Een Xbox game krijgt 9 punten, maar komt niet in de Top 3 lijst :confused:.

    - Ganzenbord......... :'-(

    - Slechte Lay-out, tekst over een pagina midden laten lopen terwijl dat niet nodig is...... Om te huilen

    - Te lage cijfers, alhoewel die 00 wel een beetje op de lachstuipen werkte.

    - Veel te weinig nuttige informatie. Ze schrijven volgens mij nu de PU met de bedoeling de lezer aan het lachen te maken, terwijl ze eigenlijk gewoon de lezer op een leuke wijze moeten informeren. Beste stuurlui staan weliswaar altijd aan wal, maar dit moet toch beter kunnen.....
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens. Ik vind de GamePro op het moment nuttiger om te lezen.
     
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Zou kunnen maar dat is een kwestie van smaak. Ik heb soms hetzelfde misschien worden we gewoon oud. :mad:
     
  17. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar dacht ik ook wel aan. Misschien word ik wel te oud voor al die PU 'onderbroeken-lol'.
     
  18. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe oud zijn jullie dan allemaal?
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het anders wél leuk om te lezen. De andere gamesbladen zijn IMO een beetje saai. De PU heeft iets speciaals, ik blijf het lezen, al vele jaren. De PU redactie zegt zelf dat het blad iets 'strakker' is, doordat zij ouder zijn, oftewel er zou nu minder onderbroeken lol moeten zijn :eek: .
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Staat op de PU-DVD trouwens dezelfde content die ze ook bij Gamekings hebben laten zien of is het nieuw?
     

Deel Deze Pagina