1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja en daarom vind ik xboxmagazine ook 10x beter...
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik vind pu wel geinig ik koop hem ook soms maar soms is de homur een beetje te droog:6
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dan nu al een paar jaar een abbonement, maar ik vind het wel langzamerhad achteruit gaan. De revieuws worden steeds flauwer, waardoor er bijna geen info uit te halen is. Soms kan ik dit wel waarderen, maar als ik echt wil weten wat ze van een spel vinden, is het best irritant. Een paar jaar geleden vond ik het beter, omdat ze toen nog wat informatiever waren.
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de redactie zelf is het juist andersom..
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, de PU is idd meer entertainment, maar toch durf ik te stellen dat ze vaak meer informatie in hun blad hebben dan de meeste andere. Neem bijvoorbeeld het officiële PS2 blad: daar koop je idd een blad met vele pagina's, helaas is bijna de helft reclame....... En dat is bij wel meer bladen zo.....

    Ik zweer al jarenlang bij de PU, en ik ben het vaak zat niet met die gasten eens, maar toch weeg ik hun oordeel bijna altijd mee in mijn overweging een game wel of niet aan te schaffen (behalve het oordeel van Jurjen, want die geeft ieder spel uitgebracht door Nintendo een 8 of hoger ;) )
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoor jullie steeds reviews afbreken? Maar ik kom er toch maar een enkele iedere maand tegen waar ik van heb, okj kan beter. Echt slecht zijn ze niet, en het is altijd wel duidelijk of het spel kut is of niet.
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16

    * bladert door de laatste OPM2 en telt zo'n 25 pagina's aan reclame in een 146 pagina's tellend blad


    'bijna de helft' is bij jou blijkbaar nogal een ruim begrip ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's waar, aan het cijfer kun je natuurlijk zien of het spel goed of slecht is, maar ik zou ook gewoon wat meer willen weten over hoe het spel speelt, wat het verhaal is enz.
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Het verhaal wordt idd niet altijd verteld (toch meestal wel), maar hoe het speelt toch zeer zeker altijd. Zo niet, noem me dan even een voorbeeld waar dat dan niet gebeurt, misschien dat ik je dan beter snap mocht ik dat nu niet doen.
     
  10. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    idd

    Jurjens reviews zijn altijd bruut als hij voor een niet nintendo systeem schrijft... dan weet je tenminste cker dat het te vertrouwen is
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat is pure bullshit. Ik heb zelf al enige tijd niet meer op mn cube gespeeld, maar de games zijn gewoon echt van de kwaliteit die hij zegt dat ze zijn. Kijk verdomme dan eens naar gamerankings en zie daar dezelfde cijfers rond vliegen. Jullie zijn toch hopenlijk niet zo geestelijk beperkt om te denken dat alle Nintendo reviewers over de wereld samen spannen om al die kleurige spelletjes een extra hoog cijfer te geven :{ Nu ik dit hier voor de zoveelste keer lees, en niemand ook maar eens objectief de feiten bekijkt probeer ik het zo maar even in jullie koppen te stampen. Door deze BS voel ik me gewoon geroepen om Nintendo en Jurjen te verdedigen terwijl ik dat helemaal niet wil. Bah.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2005
  12. Majestic12

    Majestic12 Haat mods

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Jurjen is gewoon niet objectief, hij geeft alle nintendo games veel te hoog, ze kunnen wel goed zijn voor de gamecube maar als je ze vergelijkt met games voor andere consoles, zijn ze volgens mij ineens een stuk minder.
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Admit, ze zijn origineel. En lang niet alle games krijgen een hoog punt bij Jurjen.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is ergens wel waar, de games zijn goed,maar sommige games geeft hij 97, zelfs 98????!!! Zoveel verdient het beste game tot nu toe gemaakt nog niet denk ik(96 is supppeeer hooog!!!) Maarja, Jeroen heeft hem toch eens terug gepakt door gta san andreas op de ps2 een 98 te geven(zou jeroen denk ik nooit doen,maar als je de andere punten bekijkt in de pu(van Jurjen, nintendo games,...maarja, wel kwaliteit games, daar niets van...:))
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    wil even de discussie weer open gooien :cool:

    Wie leest de PU eigenlijk nog voor de re/previews?

    Ik lees em eigenlijk alleen nog maar voor de powerspy, en de nieuwtjes. Want de rest is imo niet echt te vertrouwen de laatste tijd..

    Ze reviewen games, en geven dan een nul.. zonder ook maar enig diepgaand de game te bekijken.. gewoon bitchen op een game.. dat vind ik gewoon jammer.. het was een goed blad, maar dat is helemaal over imo.. iemand het met me eens? iemand zin in een leuke discussie? :+

    edit:/ ik lees em ook voor de coverviews, die zijn vaak wel goed, en geven een duidelijk beeld van de game.

    Ik ben er van overtuigd dat ze het echt wel kunnen, maar ze willen gewoon te grappig zijn.. dat is jammer..
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    precies om bovenstaande reden heb ik mijn abonnement al een tijdje geleden opgezegd...

    vroeger was alles beter :{
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. De reviews zijn nog steeds goed. Het feit dat ze een nul geven en niet, en niet eens beargumenteren zegt hoop ik wel genoeg. Een goede game reviewen ze zoals het hoort. Een paar goede reviews van de afgelopen tijd:
    Call of Duty 2 (Xbox 360)
    Shadow of the Colossus (PS2)
    Half Life 2 (PC)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    toch heb ik het gevoel dat ze de laatste tijd meer moeite doen om "grappig" te zijn, dan dat ze echt een goed blaadje willen maken...

    maar dat kan aan mij liggen, aangezien ik de pu de laatste tijd niet meer lees ;)
    die gasten irriteren mij gewoon te veel...
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk, er zitten goede reviews tussen, maar als je een game alleen maar af gaat lopen zeiken, vind ik niet dat je het recht hebt om een review te mogen schrijven.. ze zijn ook zeker niet objectief.. daarvoor wijken sommige reviews te veel af van alle andere sites/bladen..
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het is heel wisselvallig. Soms hebben ze echt een review waar je wat mee kan, maar soms zitten ze 3/4de over onzin te lullen en heb je nog geen idee of dit wel jouw game is of niet. Nu is PU een blad dat je niet te serieus moet nemen, maar soms is het gewoon iets te ver off the road. Sommigen bereiden echt een heel begin en eind voor, die niets met de game zelf te maken hebben. Vraag me dan af of het is omdat ze echt weinig over de game kunnen/weten te/willen schrijven, of omdat ze hun 'imago' in stand proberen te houden.
    Vraag me af waarom sommigen nog vraagjes sturen naar de PU. Je had het antwoord zelf vaak al lang op kunnen zoeken en je weet dat je soms een a-serieus antwoord kan verwachten.
    Iets dat in mijn geheugen gebrand staat is een brief over de 'handvat' op de cube. Echt een mooi stukje was dat. _o_
     

Deel Deze Pagina