1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de reviews zijn soms opvallend laat of opvallend vroeg, verder wel redelijk vind ik. Jan vind ik toch echt de beste, met kop en schouders. Serieus, geen onzinnig gelul, gwoon to the point. Nintendoreviews lees ik nooit, ps2 reviews nrmaal ook nauwelijks.. alleen maar de reviews die mij wat boeien en dus interessant lijken.

2. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in deze episode was er een man die vond het geweld van games niet kunnen en heeft zijn zoontje huisarrest gegeven en dan reageren ze op een ongeloofelijk sarcastische manier terwijl ze ook gewoon op een volwassen manier kunnen antwoorden.
    ze anwoorden veel te vaak in die yo post met antwoorden waar je niks aan hebt en niet grappig zijn.
    beetje jammer want zo doen ze dat met heel veel dingen in het blad het haalt het niveau drastisch naar beneden

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Jup, is ook in de Panorama zo (lees het nooit, maar we hebben zo een weekmap waar ie in zit).
    Maar anderzijds was die man ook wel sneu ook hoor. Dat ie zelfs gaat lopen janken omdat je in een racespel kan botsen, wat in het echt niet mag etc. Die gast denkt gewoon dat we geen verschil tussen games/films en werkelijkheid zien, maar juist hij is diegene die er een probleem van maakt en er niet tegen kan.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Vergelijk het maar eens met Gamekings, daar heb ik vaak wel wat aan. Vooral Steven weet het altijd goed te verwoorden vind ik. En je merkt duidelijk dat ze het verstand hebben, maar de PU staat idd vol onzin soms.

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga mn abonnement ook daarom opzeggen, xbm is veel beter:)

6. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je op een volwassen manier antwoorden op zo'n onzinnige brief? Ik vind de reactie anders wel grappig. Volgens mij kun je deze reactie wel verklaren als je weet hoe de PU tegenover moraalridders staat. Ik ben het op dat punt met ze eens.

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gammo vind ik btw nog kutter. Daar geven ze helemaal geen mening en lijkt elke kutgame alsnog een topper. Erg misleidend en jammer.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Zo vaak kom ik reviews van hun tegen, die ze gewoon goed vinden, terwijl ze zo'n beetje de enige zijn.. :confused:

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alsof de brieven van zo'n hoge kwaliteit zijn, sjeezus. De antwoorden zijn zoals de brief is, vaag of logisch. Als iemand goed over een brief heeft nagedacht krijgt hij heus geen dom antwoord. Vaak hoeft er geen antwoord tussen, maar is het meer een mededeling van een lezer, waar je niet perse een antwoord voor hoeft te hebben. Of bij de rubriek *KORTE VRAAGJES*, daar stellen sommige echt zo'n domme vragen dat je er wel zo op moet reageren. Wanneer komt dat spel uit, wanneer dat? Mijn god, wacht gewoon totdat ie er is... Of wacht erop totdat het bekend wordt. Alsof je jou eerder vertellen wanneer ie komt.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    bij gammo kun je tenminste de game zelf nog in beweging zien, dus kun je wat beter een eigen mening vormen...

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maja als ze dan gaan zeggen dat het geweldig is...
    Er zijn genoeg mensen die NIET zelf een mening op basis van beelden kunnen vormen. Het gaat ook om of het lekker speelt en of het een beetje leuk is om te spelen. Beelden alleen heb je niks aan, dan kun je net zo goed een PU of XBM vol met plaatjes gooien en alleen de titel neerzetten van het spel.

Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    voor mij hoeven ze nooit een mening te geven. als ze nou maar gewoon de beelden geven+ een paar belangrijke dingen erbij zeggen, zoals: hoe zijn de controls, hoe lang doe je erover om het uit te spelen, wat is het doel van het spel

meer van dat soort (niet onbelangrijke) algemene punten. vind ik nl veel belangrijker. Ik heb het al vaak genoeg had dat ik veel plezier beleefde aan een game die in alle bladen een 3 kreeg.

geef mij maar de feitjes, en ik maak zelf wel een beslissing :9

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet met je eens.. lees eens voor de grap de brief over 50 Cent bulletproof uit de PU van deze maand, en dan het antwoord er op..

Korte vraagjes lees ik niet eens meer.. ken de antwoorden toch al.. :p

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je toch niks aan |:- Ik weet nog dat ze een keer The Getaway Black Monday reviewden.. nou, iedereen was het erover eens dat het een schijtgame is. Maar al die zwakke punten haalde gammo niet aan. Dus als de controlls kut waren dan zei Gammo er niks over of ze vonden het geweldig. Dus feitjes geven ze de feitjes ook niet objectief.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gammo geeft geen beoordelingen op games ze laten ze alleen op tv zien. Althans zoiets staat op hun site

Lees zelf de PU nog wel bijna elke maand maar ik niet om me te informeren over games (daar heb je het internet voor) . Ik vind de Pu gewoon een blad wat makkelijk te lezen en grappig is en dat kan ik s'avonds in bed wel warderen :+

16. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt erg gelijk door hun heb ik 187 ride or die gekocht.....wat een kut game

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    mss heb jij er niks aan ;)

maar ALS er objectieve feitjes worden gegeven, kom je toch al een heel end met je beslissing :9

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als je Gamekings had gekeken wist je beter.

Programma's als Gammo zijn gewoon waardeloos. Je hebt geen moer aan feitjes, je moet weten hoe het speelt, wat de replay waarde is, hoe de controlls zijn etc. Als ze dat niet melden heb je er niks aan. De mening van de Gamekings kan dan wel gekleurd zijn, meestal heb je een tweekamp als ze een game reviewen. Zo vond Boris Metroid Prime 2 kut en Steven vond het top. Verder is een extreme mening beter dan geen mening.

Yup je komt tot de beslissing 50 Cent Bulletproof te kopen _0/

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :+ Jezus dat is wel ernstig hoor doed..... Kun je ze hiervoor geen proces aandoen? Nee ff serieus, Gammo is geen programma dat een mening geeft, ze geven alleen informatie en oordelen niet. Het is gewoon een misleidend programma, en heel wat mensen kopen verkeerde games door dat programma. Ze zeggend dat ze niet oordelen, maar ze vertellen over ieder spel alsof je het meest dope spel ooit gaat spelen.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de nieuwe pu binnen gekregen, en tot nog toe, ben ik er goed over te spreken! De preview van Tourist Trophy is wel een beetje lame, en veel verder ben ik nog niet gekomen, maar de reviews van Tomb Raider en FarCry zijn van ouderwets goed niveau, en ik ben nog geen probleem gevallen tegen gekomen.
    Mooie lineup ook trouwens :9

Deel Deze Pagina