1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het commentaar wat bij de review van Guitar Hero staat is ook weer ontzettend droog.

    "Jammer dat je niet op pauze kunt drukken om een groupie te neuken of om wat dope te halen"....of iets in die trend in elk geval :p

    Dat zijn de dingen die het nog leuk maken om het blad door te spitten :+
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn juist de dingen waar ik een hekel aan heb. Het kost veel tijd en geld om een spel te maken, dus dan kan je op zn minst een normale review schrijven. Plus, er zijn genoeg 10-jarige kinderen die het blad lezen. Dan vind ik het taalgebruik soms echt te ver gaan. Aan die quote te zien, heeft Boris die review geschreven. Die gast moeten ze echt ontslaan. JJ, Steven, Jan en Jurjen schrijven goede informatieve reviews. Die passen goed bij het blad, maar Boris 8) ik vind het iig een debiel
     
  3. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind Jan en steven de meeste gamekennis hebben.
    Het lef en gekheid wat in de PU staat vind je gewoon in geen ander gamemagazine terug. De vele collums in het blad vind ik ook best interessant
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Too Human stukje is wel leuk, vooral ook die foto ingame. Je ziet niet veel ofzo, maar je hebt nu wel een idee hoe het ongeveer eruit gaat zien. Die game gaat gewoon vet worden:cool:
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze geven iig hun mening. Niet altijd even objectief misschien, maar als je echt alleen maar informatieve reviews wilt moet je xbm ofzo gaan lezen._0/
    Een recensie is nog altijd een schriftelijke mening over een bepaald iets. Wat wel met feitelijke argumenten ondersteund moet worden en dat is inderdaad niet altijd van toepassing bij de PU maar ze geven hun mening, en bij xbm is dat niet echt zo. Ze zeggen daar alleen maar van: "bij dit spel kun je dit en dat doen etc.". Als ze bij de PU iets niet goed vinden dan krijg je dat gelijk te weten ook, en het tegenovergestelde ook. En ik vind het wel leuk dat ze alles op een humoristische wijze vertellen, op die manier bereiken ze een status en misschien was dat ook de bedoeling om op die manier het publiek te bereiken.
    Want ze hebben niks voor niks een hoop lezers.
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staan geen columns in het blad. De enige columns die in het blad stonden was "ff bijpraten over...de xbox/ gamecube etc." Daar mochten ze vrij hun mening in weergeven
     
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb alleen een hekel aan Boris hoor. In zijn reviews moet hij altijd hoeren neuken bij wijze van spreken. Die mening van hem kan ook wel op een normale manier neergezet worden. Ach, ik vind gewoon dat ze soms te ver gaan zoals het plaatsen van Hentai plaatjes een tijdje terug
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die uitspraak waar ik het over had in Guitar Hero, kwam geloof ik van Dikke Dennis. Die gast die ze dat spel hebben laten testen :)
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is dat nu weer?
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blad heeft tenminste humor, dat kun je van andere bladen/sites niet zeggen. Check ook eens de bijschriften. Ed heeft een goed gevoel voor humor, en je ziet meteen het verschil tussen de bijschriften op Powerweb en die van hem. Leuke bijschriften maken is erg moeilijk. Ze hebben ook een aparte stijl. Heb je weleens de PU DVD's gezien? Nou ik heb ze allemaal, op de eerste na. En ik waardeer juist dat wat de andere bladen nooit zouden doen: het dagboek. Het is gewoon dikke lol om te zien wat ze allemaal doen als ze naar een stad als Tokyo of LA gaan.

    En om ff jou te quoten:

    O-)
     
  11. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed gezegd. Ik kan de humor wel waarderen, moet ook regelmatig lachen om die droge bijschriften van de screenshots. :) Bladen zoals de XBM lees ik met veel minder plezier...
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort mij ook niet zeggen van niet. Ik lees het blad al sinds 1997. Het blad is wel tof, maar Boris vind ik af en toe gewoon een eikel. Ben juist blij dat Gamekings weer begint, ik geloof dat het vanaf nu zelfs een uur duurt per aflevering. Erg leuk, maar Boris mag ik niet. Door zijn idiote taalgebruik en suffe reviews die hij soms schrijft. Je doet nu net alsof ik de PU in zijn geheel afzeik. Ik heb alleen kritiek op onze kale dikkerd, meer niet ;)
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het erg opvallend dat Jan zo een beetje alles in het blad doet. De helft van de (p)reviews in het blad zijn van hem. Niet dat het erg is btw =P Ben nu met het E3 deel bezig.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Een of andere gast uit Amsterdam die een tattoo shop heeft, ontzettend dik is, en een zwak heeft voor de Rock 'n Roll wereld :+

    Wel grappig dat ze die game bij hem in z'n shop zijn gaan testen. Stond er ook zo mooi bij, dat die gast geeneens een kleuren TV had staan daar....en dat terwijl je de akkoorden naar kleur moet spelen O-)

    Niet dat het spel dan niet te spelen is hoor, maar ik vond het gewoon een grappig stuk om te lezen :)
     
  15. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Een jaar of 10 geleden stelde de PU helemaal niets voor, elke Mortal Kombat game kreeg een 10 en MarioKart kraakten ze af (met een 65 score) omdat ze het gevoel hadden dat mario niet in een kart thuis hoorde. De miljoenenverkoop heeft ze waarschijnlijk we anders laten denken.

    Ik ben het grootendeels met Perfect Mark eens, ik vind de humor soms wel leuk maar andere keren slaan ze door. Misschien ben ik te oud voor de humor maar sommige grappen zijn gewoon niet gepast of leuk. En voor de objectieve reviews hoef ik de PU ook niet te lezen omdat de PU toch altijd de hype achterna loopt althans dat vind ik. Daarnaast geven ze te veel hun mening en te weinig feiten, de laatste tijd zeggen ze wel "als je van dit en dat houdt dan kan je er 10 punten bijtellen" en dat vind ik wel positief maar dat bewijst wel dat ze subjectief bezig zijn. Sommige lezers zullen er zelfs een game voor kopen of juist niet. En dat ze daarnaast de arme lezertjes afkraken vind ik gewoon te zielig van de PU, kom op zeg. Op de basisschool is het misschien leuk om iemand af te zeiken maar dat volwassen mensen jonge pubers afkraken is gewoon te loos en de pubers kunnen niet eens wat terug zeggen. Het is net alsof een getrainde militair en vastgebonden kindsoldaat neer mag schieten, je weet toch dat het kind niets kan doen. Ik vind dat de PU de laatste tijd teveel geniet van hun monopolypositie en dat het blad teveel op humor is gericht. Als ik humor wil dan lees ik de donald duck wel want dan weet ik dat de grappen beter zijn (just to make a point).
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt, ben het met je eens :)
     
  17. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie post. Ben het er zeker mee eens. Normaal koop ik de PU iedere maand in de winkel. Maar er stond een mooie aanbieding in: 12 keer PU + Tomb Raider: Legend voor 59,60. Twaalf keer de PU is al 39,60. Dus dan heb ik Tomb Raider voor 20 euro. Lijkt me een mooie deal, dus word ik weer abonnee. Paar jaar terug was ik ook al abonnee. Weet er toevallig iemand of dat welkomstgeschenk snel wordt opgestuurd??
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Haha ik blijf maar lachen om onze dikkertje dap (boris), want zijn reviews zijn echt bedroevend.Lees nou eens de reviews van BF 2 Modern Combat en Far Cry voor de 360 en lees dan vooral zijn conclusie van de spellen(met name far cry). Om maar een voorbeeld te noemen: ''Grafisch gezien is Far Cry een game om van te watertanden''...........Huhm daar denken miljoenen mensen toch anders over 8)

    Uhm Mark weet jij dan hoelang de actie met Tombraider:Legend duurt ?

    EDit: zie het al :), 2 maanden na bladdatering
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2006
  19. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig hoe het zit met welkomstgeschenken??
    Krijg je die meegeleverd bij de eerstvolgende PU??
    Het geld hebben ze er weken geleden al afgeschreven, maar Tomb Raider krijg ik maar niet. Nog ff, dan ligt Tomb Raider al voor een tientje in de winkel :+ Maar ik wacht nog ff af (tot vrijdag de PU komt, anders ff bellen waar het blijft)
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is krijg je em bij je eerstvolgende blad.. zo ging dat bij mij tenminste
     

Deel Deze Pagina